Ja ei kyllä yllättänyt paljoakaan että näin viime yönä unta niistä kahdesta ja mitään muuta en sitten muistakaa oikein siitä
Eiku oota
Muistan sittenki
Juu
Mul oli siin joku äijä joka tosin EI ollu kukaan noista vaan joku random TURHA SIIS
olin vähän et jees et sä oo kyl eunkwang tai mitää
Mut kuitenki ilmeisesti olin sen kaa vaik vähän ällötti ehkä 😃
Ok
Sit jossain vaiheessa päädyin kuiteski eunkwangin luo, vannon et se oli pakko olla eunkwang kosk.. siis muistan vähän hämärästi mut ei se voinu olla kukaan muu, ku heti herätessä olin sillee.. tai niiku.. ku viel muistan kuinka siin unessa ajattelin jotain että se on niin ihana.. 🙃 ja mitä lie sit siinä hommattiinkaan koska sain uniorgasmin
🙃
Miks?
I swear to fucking god
🙂🙂🙂🙂🙂 Mistä nää unet oikeen tulee 😰😰😂
Juuh elikkäs kiitän siitä ja........ Hyvin meni taas sekin ja..... Näin.....
No sit se masatoshi kohta siit oli niin ihanananananana siin vaa olin sen kaa siin ja olin vaa niiiiiiiiiiin ihastunu et ei mitään järkeekään ja en tiedä huomasko se edes mua, tuskin ainakaan missään suhteen tapasessakaan oltiin.. must tuntuu et kuolasin sitä ehkä vaan silleen ettei se ees varsinaisesti huomannut mua.... Mut olin vaa et VITTU SE ON IHANA 😭😭
elikkäs
Seis 💀
Nää kaks ongelmaherraa mitä vittua oikeesti
Embarrassing to have sleep orgasms because of two celebrities XDDD koska wait, en tiedä kirjotinko sitä tähän mutta oon aiemmin kirjottanu muistioon näin 💀:
"Mitä tää tarkottaa .....
I DID NOT CUM *embarrassed lol*
Hey, even if u did.. its not your fault.. its not under your control..
You did or didnt but even if you DID cum its not like its your fault lmfao girl you were sleepin
Literally sleepin
And if u came bc of him well its not something you even knew was gonna happen lol.
WHAT THE HELL MATE
Why though "
Ja tosiaan toi oli masatoshist 💀 HSH EMBARRASSING
if ive had sleep orgasms because of masatoshi and eunkwang.. i just ... 😂
Oikeesti mitä vittuu
You both.. you should be confident now i guess cause yall are so sexy that i cum in my sleep okkkkkk 😭
FUCKING HELL 😂 so embarrassing 😇
Why both of them cause me sleep orgasms 💀 oh i hate myself... What is my brain thinking 😩