Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
On se hyvä ettei tarvi laihduttaa, meinas mennä hermot siihen jo heti kun alotin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
Mitä vittua? I miss eunkwang suddenly even more

Ihan kamalaaa

Siks kun tultiin "mökille" ja jotenkin siinä tulee sellainen erilainen ikävä kun näkee pitkästä aikaa maailmaa eli liikkuu autolla ja näin.. niin se on ihan erilainen tunne ja tulee.. enemmän? Ikävä? Vai? Koska hetken niiku ku on liikentees ni kai se tulee jotenkin siitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
Day 93747477373738374 of wondering why the hell do i even love this man 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
Älä vittu jaksa tykätä siitä 😩 ahdistaa vaan nää asiat ja vanhat ajat

See

Nyt ne on jo vanhat ajat xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
Mikä helvetti voi ihmisel viirata päässä niin paljon ettei pääse vajaassa kahdessa vuodessa yli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
Minä: mun söpö kulta 😭💘
Myös minä: MITÄ VITTUA älä ny viitsi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
Tosiaa must tuntuu et aattelin noit kahta niiin vähän tossa ku piti kriiseillä ulkonäköö niin paljon, nyt kun oon edelleen aika lailla itsevarma siitä niin oon alkanut taas ajattelemaan ilmeisesti eräitä enemmän. Vai.

No en tiedä

Tuntuu että ajattelen eunkwangia jatkuvasti ja sydän huutaa hoosiannaa aina ku nään sen hymyn ees oon vaa sillee: "🥹🤭"

Sekoon totaaaaaaaalisesti aina vaaaan

Ja masatoshi.. ei sillä että sitäkään ajattelisin mitenkään vähän.. niinku näkyy.. ja muutenkin oon tolleen "mun söpö kulta"

Et ok..

JEESUS

ennnnnnnnnnnnnnn voi

Ouh 🥹🥹🥹🥹🥹❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Muistot pyörii päässä JA RAKASTAN 🥹💘💘💘💘💘💘
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
okei okei tää on joku juttu et ajattelen vuorotellen masatoshia enemmän ja eunkwangia enemmän koska silloin ajattelin masatoshia enemmän nyt ajattelen ehkä eunkwangii enemmän tai EN TIIÄ 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
Oh noooo kaks rakasta en kestä kumpaakaa

Ei sillä et olisin unohtanu yuton tai muitakaa i guess mut noi kaks on niin pinnal kuiteski muihi verrattuna

:'c
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
Ja ei kyllä yllättänyt paljoakaan että näin viime yönä unta niistä kahdesta ja mitään muuta en sitten muistakaa oikein siitä

Eiku oota

Muistan sittenki

Juu

Mul oli siin joku äijä joka tosin EI ollu kukaan noista vaan joku random TURHA SIIS

olin vähän et jees et sä oo kyl eunkwang tai mitää

Mut kuitenki ilmeisesti olin sen kaa vaik vähän ällötti ehkä 😃

Ok

Sit jossain vaiheessa päädyin kuiteski eunkwangin luo, vannon et se oli pakko olla eunkwang kosk.. siis muistan vähän hämärästi mut ei se voinu olla kukaan muu, ku heti herätessä olin sillee.. tai niiku.. ku viel muistan kuinka siin unessa ajattelin jotain että se on niin ihana.. 🙃 ja mitä lie sit siinä hommattiinkaan koska sain uniorgasmin

🙃

Miks?

I swear to fucking god

🙂🙂🙂🙂🙂 Mistä nää unet oikeen tulee 😰😰😂

Juuh elikkäs kiitän siitä ja........ Hyvin meni taas sekin ja..... Näin.....

No sit se masatoshi kohta siit oli niin ihanananananana siin vaa olin sen kaa siin ja olin vaa niiiiiiiiiiin ihastunu et ei mitään järkeekään ja en tiedä huomasko se edes mua, tuskin ainakaan missään suhteen tapasessakaan oltiin.. must tuntuu et kuolasin sitä ehkä vaan silleen ettei se ees varsinaisesti huomannut mua.... Mut olin vaa et VITTU SE ON IHANA 😭😭

elikkäs

Seis 💀

Nää kaks ongelmaherraa mitä vittua oikeesti

Embarrassing to have sleep orgasms because of two celebrities XDDD koska wait, en tiedä kirjotinko sitä tähän mutta oon aiemmin kirjottanu muistioon näin 💀:
"Mitä tää tarkottaa .....

I DID NOT CUM *embarrassed lol*

Hey, even if u did.. its not your fault.. its not under your control..

You did or didnt but even if you DID cum its not like its your fault lmfao girl you were sleepin
Literally sleepin

And if u came bc of him well its not something you even knew was gonna happen lol.



WHAT THE HELL MATE


Why though "

Ja tosiaan toi oli masatoshist 💀 HSH EMBARRASSING



if ive had sleep orgasms because of masatoshi and eunkwang.. i just ... 😂

Oikeesti mitä vittuu

You both.. you should be confident now i guess cause yall are so sexy that i cum in my sleep okkkkkk 😭


FUCKING HELL 😂 so embarrassing 😇


Why both of them cause me sleep orgasms 💀 oh i hate myself... What is my brain thinking 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
They are so weird though

Like

You cum in your sleep

Like

Ok

Thats...

A phenomenon???
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
Like..

Sillon ku se masatoshi homma tapahtu olin vaa sillee jees...... I had no fucking idea something like that was gonna happen 💀 and no matter how embarrassed i was nii en mä sille mitää voinu 😅😅
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
En oo ees varma et oliko toi jopa sillon ku en ollu ees viel.. tehny mitään.. valveilla... Sen takii.. niiku välttämättä kertaakaan elämässäni.. koska en tosiaan oo varma jos runkkasin oikeestiki ekaa kertaa masatoshia aatellen niiku tän vuoden puolella tai jotain

Nii sit voi olla ku en ollu muutenkaa siin vaiheessa tehny sellast vaikka ajatellu varmaan olin jonkun verran.. nii sit vaa sillee ehh im not used to this thing.. it was pretty embarrassing maybe because it was the first time i even came because of him MAYBE

tai it would make sense at least

Tai onhan se aina vähän embarrassing mut


Ei vitun ongelmaihmiset oikeesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
Jep kosk olin sillee "i didn't mean to cum because of him.... Miks näin käy nyt ku en ees oo runkannu sen takii ollenkaa"

Sillee jes kerrankin kun et tee silleen ni sit saat UNISSAS orgasmin

Niiku antakaa nyt vähän armoa oikeesti..

Ei voi välttyä tälläsiltä asioilta.. tiettyjen ihmisten suhteen ainakin..

Ihan kamalia henkilöitä..

And im so ashamed 🙃😇
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
Like idk why mut muistan kuinka embarrassed olin sillon siitä hahaah ihan niinku se ois ollu joku super nolo asia 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
Olin ihan tälleen: 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,801
Reaktioarvo
2,928
No toi eunkwangiin liittyvä uniorgasmi, ei se ehkä ollu yhtä embarrassing keissi mut oli sekin xd

Olin siit sillee: ...............

Mut vähän vähemmän embarrassing

Silti

Oot vaa sillee: how can u think about that kinda stuff about them 💀
 
Ylös Pohja