Siis ku must tuntuu niiku niille tisseille pitäs vittu tehä jtn? Eihän niille tartte? Kaikil muil on nii perus sit mul vaa..
Emmä tiiä ku mä en haluu yleensä laittaa rintsikoita edes
Tänään esimerkiksi aamulla kun nousin niin mä vaihdoin yöpuvun tai sen pyjaman takin tähän.. college-paitaan? Ja sitte mä puin housut jalkaan. Enkä mitään muuta. Ku mul ei oo tapana laittaa rintsikoita sinne alle et vaihan vaa sen paidan ku en ymmärrä mihi vittuu tarviin niitä? Yleensä mun rutiini on se etten laita mitää rintsikoita.
Nii sit ne näyttää tolta
Nii mitä mun pitää niille nyt tehä? Ei mitään vai? Saaks niin tehä ettei tee niille mitään? Ettei yritä jotenkin tehä jtn. Siis mä en tiedä miten ihmiset laittautuu mut kato kun mua ei se laittautuminen kiinnosta
Mä vihaan sitä ku mua katotaan julkisil paikoil ku mul ei oo rintsikoita paidan alla. Mitäs vittua katotte siinä? Ei kai se vittu teille kuulu mitä vaatteita käytän.
Harvemmin edes harjaan hiuksiani ja thats my style
Kylhä mä saan tehä iha mitä haluun, koska thats my style
Naamanki pesen yleensä vain vedellä jos sitäkään, en vain tee itselleni mitään, koska en halua.
Inhoan ulkonäöstään huolehtivia ihmisiä :D tai en inhoa, mutta se ei vaan ole mun juttuni, paitsi silloin harvoin kun tykkään tehdä niin.
Miksei se riitä et elän? Ei mun tarvi tehä mun ulkonäölle mitään? Eikä mun oo tarvinnu sitä lapsenakaa tehä, miks nyt? Tai en muista. Tai siis eihän mun tarvi tehä muuta ku mitä haluun tehä. Miks mua hankaa näin paljon? Ku en tiiä oonko ees olemas sillee normaalisti kosk tää ei tunnu normaalilt tai mä en oo normaali. Oonks ees ihminen ku en oo sellanen tavallinen?
Emmä.. eihän se oo mikään sääntö et mun pitää tehä jotain
Miks mä en voi kuolla?
Miks.. miks mä näytän tältä?
Miks mä näytän tältä?
Miks mä näytän tältä?
Miks mä näytän tältä
Miks mä näytän tältä
Miks mä näytän tältä?
Miks mä näytän tältä?
Miks mä näytän tältä?
Mä en ymmärrä sitä et miks mä näytän tältä?
Voisin näyttää miltä tahansa muulta