Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
No en voi edes hetkeäkään olla silleen "jee tee mitä haluat" koska en OLE YHTÄÄN VARMA SIITÄ tai yhtään vitun mistään
Tää nii vitun real asf joten koska en oo varma nii voin antaa sen olla koska en ymmärrä vieläkään mitään niin kuinka vitussa voisin mitään vittu tehdä? Jumalauta helvetti saatana. Ja kyllä tosiaan, "tätä mä oon vittu valvonu koko yön"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
En ees oo voinu syödä kun viimeks joskus illalla siis mul on ollu huutava nälkä täs nyt jo ihan tuntitolkulla yms mutta en vaa oo voinu syödä ja tuskin voin nytkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ja kissa huutaa voi jumalauta mä haluan nukkua ja mitään en voi tehdä vittu millekään en jaksa elää enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Pakko ratkaista tää asia mutta etkö sä jumalauta jonku 20 vuoden jälkee (ainaki) jo tajua ettei sitä voi ratkaista? Etkö sä ymmärrä ettei sitä voi ratkaista eikä siinä ole mitään ratkaistavaa? Koko sun elämäs on ollut valetta koska ei ole mitään sellaista asiaa ja vastausta mitä sun pitäis löytää. Et have fun ku tajuut sen et se mitä oot elämässäs koskaan eniten yrittäny onki vaa.. no, sellai... Sitähän ei oo tai et niiku se on kaikki ollu vaa.. tai nii.. ei sitä varmaan oo olemassa. Tai, enhän mä tiedä.


NIINPÄ, ET TIEDÄ, koska ethän sä tiedä VITTU MISTÄÄN MITÄÄN


jos jotain tiedän niin sen etten minä tiedä vittu mistään mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928

"it could be true that i am (ugly)"

Says eunkwang


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA

SAYS EUNKWANG 😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


PLEASE 😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


stop making me laugh srsly its too funny
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Srsly viime yönä kun katoin sitä juttuu minkä sain v:ltä silloin, niin näin sieluni silmin itteni mummona ja sit mietin et ei helvetti rakastan varmaan eunkwangii viel sillonki. Ja masatoshii varmaa kans. Nii niiku mietin noita asioita ja sit tavallaa aattelin sillee et okei varmaan sen näkee vasta sitten varmuudella et ketkä oli mun true loves koska sit sen niiku näkee et ketkä on jäljellä viel sillon ja ketkä meni ohi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Esim tuskin joku h oli mikää mun true love tai L koska ne meni ohi tai ainakin toistaseks meni ohi :D vaikka tärkeitä juttuja ne tietysti olikin. Mut ei niit ihan tiäks top niiku true loves
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Et sithä sen näkee ketä on jäljellä viel mummona

Oli ne sit kuollu tai elossa, eipä se siihen varmaa vaikuta mitenkään koska ei se rakkaus lopu jos se rakkauden kohde kuolee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Tällä hetkellä oon sillee ok at least eunkwang and masatoshi must be the biggest loves of my life, right? Mut sit sen vasta näkee miten se on silloin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Cause it doesnt feel like a normal crush kuten ne jotkut mun koulust silloin

Vaan oon oikeesti silleen my love niiku nyt toista vuotta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Okei okei mä en tiedä

Mua kyl helpottaa sittenkin se ajatus siitä et rinnat on vain lasta varten vaikka mulla nyt henkilökohtaisesti ei sitä lasta koskaan tuukaan mut niiku biologisesti ne on silti vaan sitä varten nii ei niiden tarvi olla mitään muuta tiiäks. Ku vaa rinnat. Ei niiden tarvitse olla minkäänlaiset.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ku en oo syöny mitään ruokaa tänään

Siis niiku sitä lämmintä ateriaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Omg

Mun ja sampan kuva on niin söpö 🥹😂

Mut tossaki oon ihan yhtä lailla silti silleen "vittuuuuu oon clueless elämästäääääääääääääääääääää"



Tällee:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Also kuva musta ruississa: "vittuuuuuuuuu oon clueless elämästäääääääääääääääääääää"

Kaikissa yhtä clueless
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
"elämän kolme vaihetta:
1. Syntymä
2. MITÄ VITTUA TAPAHTUU?!?!
3. kuolema"

Edelleen seison tämän takana
 
Ylös Pohja