Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Päässä pyörii mitä villeimmät seksifantasiat siitä miehestä mut joita en ikinä toteuttais esim joku takaapäin paneminen tai jotain, tai paneminen yleensäkään, koska en ikinä ikinä uskaltais kokeilla yhdyntää kuten oon sanonutkin muutaman kerran aiemminkin. En vain uskaltais. Ei mitään kullia sisään, ei kumpaankaan reikään :D sitä mä en uskaltais vaikka kuinka fantasioissani kuvittelenkin kaikkea sellaista masatoshista

Kuule, en uskaltais edes saada sormia sisään et lähetään ihan siitä. External stimulation only :D nothing else, fr. Oon ehkä nössö mut ei se mua haittaa. En ikinä uskaltais. ajatuskin ahdistaa. Mut oon ihan ylpeästi nössö.

Mut on tää aika karmee fiilis mitä se aiheuttaa mulle, kun ei oikein voi kunnolla sitä tyydyttääkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ja kuka helvetti on niin hullu että uskaltaa antaa jonkun työntää kullinsa tai sormensa sinne sisään????? Aika vitun moni on. Siis mä oon niin nössö et mä en IKINÄ IKINÄ uskaltais ja mä tiedän sen et tuskin mieltäni muutan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
"Itse ainakin itsetyydytän tyynyllä,peitolla tms. Laitat vaan tyynyn jalkojen väliin ja alat hinkkaamaan itseäsi sitä vasten"

AIVAN? mutta mitä vittua eiks muita häiritse sotku

Voi jeesus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Jaa-a.

Ehkä vois ens kerralla koittaa sitä miten yleensäkin teen just mut sit joku talouspaperi siihe välii. Emmä tiiä 😭 i die. Helvetti ku en vaan vieläkään voi olla ajattelematta erästä miestä. :D

On se kumma kun se on vuorotellen eunkwang ja masatoshi, eunkwang ja masatoshi 💀 voi jumalauta

I say fuck off you both
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Voisin nyt yrittää ainakin jonkin aikaa olla ajattelematta asiaa koska en kuitenkaan voi NYT masturboida joka tapauksessa. Se vaan ku ei saanu vielä kertaakaan kunnon tyydytystä niin tavallaan jää sinne se kiima mutta.. pystyn kyllä nyt odottelemaan johonkin asti. Ehkä yöllä sit tai jotain. Tai sitten en silloinkaa, kattoo milt tuntuu. Mut nytten en joka tapauksessa voi runkkailla vaikka mikä olis, ihan vaa siks ko yksityisyys. Joten. Älä ajattele koko asiaa pls.

Masatoshi vaa pikkasen liikaa pyörii mieles

Ja sitten mietin tätä asiaa myös siltä kannalta että panikoin ocd juttuja, niin kuin muidenkin asioiden kohdalla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Mä muuten tiedän et tää ikäerojuttukin on ocd:tä. Eihän se aina vaivaa ollenkaan, mutta se siis on ocd:tä myös. Tai luulen. Kuitenkin joskus tulee vaan ihan totaalisen kauhea olo siitä niin se on vaan jotenkin niin samantyyppistä kuin kaikki muutkin ocd-oireet.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Esim nyt tuntuu pitkästä aikaa melko hirveältä se , varmaan vain siksi kun tuntuu tosi oudolta ja epätodelliselta. Mietin vain että miten yksi elämäni pahimmista rakkauksista voi olla tollanen. En ikinä odottanut tämmöistä esimerkiksi silloin kun olin lapsi. No siis, ylläri. Mutta jotenkin se tuntuu vain niin epätodelliselta. Mun liian syvä herkkyys kyl aiheuttaa sen kanssa että tunnen asiat niin voimakkaasti ja tuun surulliseks, noinkin turhista asioista mitä ei tarvis huolehtia ja ahdistua ollenkaan.

Edistystä asias on kuitenkin se, että tosiaan oon entistä paremmin jo tunnistanut sen tosiasian, että ikäero ei ole sellainen asia, että sitä tosiaa tarvis huolehtia, siis että tiedostan sen että todellisuudes se on ihan yhtä arvokasta olla ihastunut masatoshii kuin kehen tahansa oman ikäseeni vaikka. Mä niinku jo paljon paremmin tiedostan sen mielestäni kuin ennen, eli uskon että jotain edistystä on tapahtunut. Silti välillä se jonkinlainen paha olo voi yllättää. Tai että se voi siitä huolimatta tuntua jollain lailla likaselta koska on tottunut ajattelemaan asian niin ettei "nuorten naisten kuulu olla vanhojen setien kanssa" tai jotain 😂 tai no en osaa selittää sitä mutta. Se epänormaalius siinä kuitenkin ahdistaa. Ja seksuaalinen puoli, tuntuu ehkä jollain lailla vielä normaaliakin likaisemmalta. Sehän näyttäytyy mulle siis aina sellaisena ahdistavana, mutta jotenkin että jos fantasioi siitä että se panis mua niin se tuntuu silleen.. väärältä 😭 vaikka haluun sitä ihan helvetisti, tunne pillussahan sen jo kertoo 🙃🙃🙃🙃🙃 kiva.... 😭


NONIIN. mutta että tähän tyyliin.

Silti otan tän ikäero ahdistuksen anyday mieluummin kuin.. jonkin muun ahdistuksen.. ehk..

Harmi etten voi valita vaa saan ne kaikki kerralla 🙃

I dont know

Juuh elikkäs

Panettaa edelleen mutta voisitko olla ajattelematta sitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Siis joskus oon ihan oikeasti vaan silleen et "give up" ja mietin vain et en yritä enää mitään:D just silleen et "mun elämäs saa tapahtua mitä tahansa enää, tähänkin asti se on menny niin vituiks että oikeasti ei haittaa enää tapahtu mitä tahansa"

Tiiätkö ku haluun vaa päästää irti enkä välittää enää

En jaksa tuntee enää mitää vastuuta mistään, en vaa enää kestä välittää mistään

Tekee vaa mieli päästää irti ihan kaikesta ja olla lopultakin vapaa tekemään mitä tahansa ikinä haluun. Tai en haluu. Mut kuitenkin silleen että saan tehdä ihan. Mitä. Tahansa. Ihan vittu mitä tahansa. Mä en pysty enää ajatella oikeesti. Mä en kestä enää ajatella et mitä jos sotken jotain jne jne jne. Mut ku todellisuudes se ei mee nii. Vaa tuun aina huolehtimaan tollasista asioista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Siis jotenkin tajuun sen nyt, että mähän en ees saa kiinni siitä ajatuksesta et mitä mun niiku pitäs sit tehä. Ni sit jotenkin.. tai siis ku.. mä.. helvetti mä en tajua koko elämää enää. Mut pahinta on se et tää on kaikki mitä elämästä tiiän. Se ei oo mun vika, mut mun elämä ei koskaan oo ollu muuta kun tän asian kanssa pelleilyä. Ja mä oon ainut ihminen maailmassa joka edes tietää sen kaiken, koska kukaan muuhan ei oo ollu mun pään sisässä läpi lapsuuden, teinivuosien ja siitä eteenpäin vielä.

En vain voi uskoa että se ei olekaan niin. Tai mä en ole varma. Mä en vaan oo varma miten se on. Oi luoja siis mä huudan. Miksi mä oon aina ollu tällänen? Aina.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ei VOI olla mitään sellasta asiaa, ei oo ainakaan kaikilla ihmisillä nii miks mul pitäs olla?

Mut jos ei oo sellasta asiaa.... Miten tää voi olla näin.. oon traumatisoitunu. Tietenkin koko sun elämä hajoaa koska kaikki.. vaa menee.. tai en tiiä.
Mitä vittuu mä sitten teen?

Toisaalta mun pitää keskittyä yhteen hetkeen kerrallaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Tää on niin helvetillistä etten tiedä mitään helvetillisempää. Mun elämä.. on kokonaan hirvittävää. Tähän ei ole olemassa mitään ratkaisua, ja kärsin ikuisesti kun muistan kaiken.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Mulla ei oo yhtään muistikuvaa normaalista elämästä. Mun kaikki muistikuvat alkaa suoraan periaatteessa jonkinlaisesta ahdistuksesta vaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Elämä alkoi TODELLA hyvin. Mitä taas en ymmärrä että miten mulla on voinut olla muka niin huonot kotiolot? Tai sitten pelkkä vanhempien runsas työnteko on aiheuttanut sen. Tai sitten siihen ei oo mitään syytä, et se vaan meni niin ilman mitään muuta syytä kun ehkä joku biologinen aivojen sekoaminen. Tai sitten sille oli just joku syy joka on melko vähäpätöinen kuten se vanhempien runsas työnteko? Tai sitten jos se johtuu siitä että mua kiusattiin päiväkodissa, tosin muistan oikeastaan vain YHDEN kappaleen kiusaamismuistoja sieltä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ei millään oo mitään väliä mistä mikäkin johtuu. Totuus on se, että mua edelleen vaivaa asia koska mä en osaa elää muulla tavalla. Mä en TIEDÄ vieläkään mitä mun pitää tehdä. Ymmärtääkö kukaan täs maailmas miltä se tuntuu että elät yli 20 vuotta tai jtn noin 20ish vuotta sillä tavalla että et tajua ollenkaan mitä pitää tehdä, yrität löytää vastausta, yrität vuodesta toiseen, et ymmärrä normaalista elämästä mitään, oot traumatisoitunu siitä että sun elämä on ollu kokonaan tämmöstä, oot shokissa edelleen siitä millasta se on ollu kokonaan, oot shokissa siitä ettet tiedä etkä ymmärrä, oot shokissa siitä että kaikki edes voi olla näin outoa, oot niin syvällä siinä asiassa ettei sulla ole tietoakaan siitä mitä on niin sanottu normaali elämä. Kaikki mitä oot koskaa elämässäs yrittänyt on yhen asian ratkaisu, eikä sitä ratkaisua koskaan löydy. Asiaa pahentaa se, ettet tiedä onko kyse siitäkään, vai mistä ihmeestä. Et yksinkertaisesti ole edes varma että mistä siinä on kyse. Vaikka mä kuinka yritän niin. En ymmärrä mistä siinä on kyse. En ymmärrä tätä. En ymmärrä mitä ihmettä mun pitää tässä elämässä tehä. En vain tajua mihin mun pitää mennä. En muista kuin koko ajan välähdyksiä sieltä ja täältä, kaikista eri paikoista mutta kaikkia niitä yhdistää sama ajatus, aina, joka ikisenä ajanjaksona. Esc shitin (tai oli varmaan mello) kattominen joskus 2022? You guessed it, oon ajatellut näitä asioita. Kesän vietto perheen kaa joskus alle 11-vuotiaana? You guessed it, lueskelin kirjaa ja kriiseilin, aivan mistä muustakaan kuin tästä. Yhet festarit ehkä vuonna 2009-2010 tai jossain siinä? Yep, you guessed it, olin hukassa enkä ymmärtänyt eikä mulla ollut niitä vastauksia siihen asiaan. Tätä vois jatkaa aika pitkään, mutta noin nyt esimerkkinä. Kesän vietto yhdessä ihan toisessa paikassa, mutta lapsena sekin? JEP, SAMA ASIA JÄLLEEN. ripari? Jep, silloinkin tehtiin asioita tähän liittyvällä tavalla! 2015 mental breakdown ja saunassa istuminen? JEP, mistä muustakaan! Sinä 2015 samana syksynä yhdessä paikassa koulun kaa illal? JEP, olin aivan hukassa edelleen asian kanssa, ahdistus level noin sata VITUN miljoonaa. Sinä samana syksynä luin pakko-oireisesta häiriöstä jotain mutta se ei auttanut paskaakaan. Yks kesäleiri joskus ehk 2011? Mistä muusta olisin kriiseillyt kuin juuri tästä? Samaa asiaa jälleen! :) hmmmm. Rupesin miettimään sillon kun harrastin tanssii niin mietinkö sielläkin näitä. Oon siis harrastanut niin monessa eri paikassa siis vähintää neljä paikkaa tulee nyt näi äkkiseltään mieleen. Luulen että oon sillonki ollu ahistunu tästä ja näistä asioista. Karate-treeneis? Most likely.. eskaris? Todnäk. Siellä yhdessä paikassa? Hell yes i did. En voinut hyvin. Olenko koskaan voinut hyvin? Miksi veikkaukseni on että en?

Ooh se kun kattelin paljon niit salkkari-dvd:it i guess eli vittu joskus yläastevuosina niin i was fucking going crazy because of this. And that fucking place where i was with my friends? OH, i was going crazy, again.

Kuinka? Kuinka mä voin? Jatkaa? Miten? Miten mä jatkan? Mitä mä teen, herranjumala? Ratkaisua, sitä ei kuulu.

Mitä helvettiä mä oikein teen? What am i suoposed to do?

Siis voiko kukaan ihminen kuvitella sitä että sama mikä on ollu jo päiväkodissa niin vitun sekasin pistäny mun päätä et mul ei oo siitä muuta kun sekavia ja outoja muistoja, niin se sama asia ilmeisesti terrorisoi mua 25-vuotiaana. Ja kaikkien näiden vuosien läpi. Herranvitunjumala muistan kun vuonna 2022 olin jo ihan helvetin loppu, silloin keväämmällä siis, tais olla just sitä mello-aikaa tai jtn. Herranvitunjumala mä olin niin loppu, yhtä loppu kuin nytkin. Tää sama vitun asia. Siis mä en kestä enää. Ai, ja ei pidä unohtaa ööh keväällä 2023ko sitä helvetillistä breakdownia kun hakkasin sohvaa yms muistan siitä ajasta vaan sen kun katoin sitä chester Bennington vidiä.


Siis se yrityksen määrä. Se miten paljon mä oon aina yrittäny, yrittäny ja yrittäny. Se toinen paikka missä olin lapsena viettämäs kesää, jumalauta muistan kun kirjotin mun vihkoon ja helvetti mä yritin ja yritin ymmärtää ja ymmärtää ja ymmärtää muistan vieläkin kun katsoin ikkunasta ulos ja jumalauta, sitte en kans voi unohtaa sitä ku telkkaris soi (oisko ollu joku voice sit) hips dont lie ja taisin pelata ehk mun broidien tai joidenkin kaa biljardii tai jtn. Ja siin kohtaa just olin sillee tyylii "okei mul on tosi vaikeeta mut on sentää periaatteessa ihan hauskaa tekemistä ja tällee et ehkä mä kestän, et ehkä mä kestän jotenkin" okei siis en tietenkään ajatellut sitä täysin noin mut sitä on vaikee selittää sanoilla miten kelasin sen. Kuitenkin muistan niin hyvin sen vitu hips dont lie siin kohtaa :D siis se oli niin raskasta. Se oli niin raskasta ja vaikeeta ku en ymmärtäny ja mä vaan yritin ja yritin.

Siis ei oo mikään ihme et oon vähän pihalla koko ajan, jatkuvasti epätodellinen olo ja oon niin sanotusti traumatisoitunu tästä, koska jos kirjaimellisesti koko elämänsä on ollut tämmöstä niin se ei oo mikään ihan pieni juttu.


Se että ihmiset sanotaan et "mul on vähän ahdistusta" on jotain niin hevonvitun höpöhöpöä verrattuna siihen mitä mun elämä on ollu niin kauan kun muistan sen. En kirjaimellisesti muista mitään ennen tätä. En oikein edes tiedä.

Et jos jonkun kohdalla voidaan puhua mielenterveyden ongelmista niin mun. Jatkuvista, syvistä sellaisista. Sekään ei oo mitään siihen verrattuna että joku sairastuu masennukseen aikuisena normaalin lapsuuden jälkeen. Anteeks, mut sä et tiedä mitään siitä miltä se tuntuu kun et muista muuta aikaa kuin mielenterveyden ongelmat. Mulla ei oo sellaista aikaa että olisin ollut terve. Tai en ainakaan sitä muista itse. Se lähti suoraan siihen että en tajunnut mitään ja ahdistuin, entisen kotini pihalla muistan olleeni ja se ahdistus ja paha olo oli jotain niin suurta etten tiedä vittu mitä sanoa enää. Koko ajan niin ylitsepääsemättömän suuria haasteita lapsuudessa että en oo tajunnu yhtää vittu mitää mistää. Mikä on outoo niin oon siitä huolimatta ollut myös tosi iloinen lapsi, tai ainakin niin must sanotaa ain. Ja kyl mä iteki muistan kaikkee hauskaa myös lapsuudest. Kyl mä oon nauranut. Ja ollu innostunu asioista. Oon suorastaan huutonauranut kavereiden kans ja etc ja etc. Mut myös itkin tosi paljon lapsena.

No joo. Mitä tälle tehdä voi. Ei mitään. Oon tässä sen takia valvonukin ("tätä mä oon valvonu vittu koko yön" 😂😭) koska hhhhhh hhhhhhh hhhhhhh ei mitään vitun aavistusta.


Siis ei voi kukaan uskoa millasta helvettiä tää on

Jep, kärsin mielenterveyden ongelmista ennen kuin oikein edes ymmärsin mitä ne ovat.



Niin pitääköhän mun nyt sitten ilmeisesti KEKSIÄ elämälleni joku tarkoitus vai mitä että? Vai pitääkö mun vain hyväksyä että ei ole mitään? Vai pitääkö mun etsiä vastausta? Vai onko ongelma sittenkin jokin muu ku tämä? Vai mitäköhän, nyt, kokonaisuudessaan, niinkun?

Ei mitään mahdollisuutta. Ei mitään mahdollisuutta. Mutta ilmeisesti voin vain luovuttaa ja olla silleen okei jee tee mitä haluat. Mutta kuinkahan kauan se "jee tee mitä haluat" kestää? Korkeintaan pari viikkoa varmaan ja sekin olisi jo ihme, koska ennemmin tai myöhemmin alan kyseenalaistamaan sitä taas ja oon silleen "MUTKU MUTKU MUTKU MUTKU ENTÄS ENTÄS ENTÄS ENTÄS mut ethän sä tiiä mut ethän sä oo varma mut mitä jos toi mut sit tää mut entäs ennen sitä ja mitä sitä ennen oli ja mitä ajattelin sillon ja mikä se on ja"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
No en voi edes hetkeäkään olla silleen "jee tee mitä haluat" koska en OLE YHTÄÄN VARMA SIITÄ tai yhtään vitun mistään

Jumalauta jos joku ansaitsisi saada vähän onnellisuutta elämäänsä kaiken tän helvetin jälkeen niin se on minä. Taukoa edes. Antakaa mulle pieni tauko tästä. Mut sellasii ei jaella. Se on jatkuvaa. Se ei lopu eikä siitä saa taukojakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Taitaa olla nimittäin vaikeusasteessa tää ihan selkeästi se vakava muoto
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
"OCD on kuulunut Eveliinan elämään teini-iästä lähtien." OOH VITTU VAU teini-iästä? Onpa sulla vaikeeta ollu sit. Mul on ollu pikkasen kauemmin vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Jumalauta te sentään ymmärrätte normaalielämästä vielä jotain koska ootte kokenu sen ennen sitä. Mä en koskaan. Mä en muista sitä kokeneeni.
 
Ylös Pohja