.............................. So that just made everything worse :D
Ja sitä paitsi, miksei nois voinu olla jtn kohtausta kuten "parikymppinen nainen ja viisikymppinen mies kohtaavat" ja niin edespäin 😂😂😂😂😂
Siis toi ei millään tavoin edistänyt mun hyvinvointia pikemminkin laski sitä 😂
Ja miksen ees tunne oloani niin tyytyväiseks haluun sitä jollain lailla edelleen mut oon liian väsynyt ja kaikki paikat kipeenä että ei tod
Mut joo oli vaa nii ihana fantasia
Siis se mitä itse ajattelin masatoshista
Ei ne podcastin :DDDDDDD
Oli vaa nii totaalisen ihana fantasia mut nyt haluun vielä enemmän sen lähelle
Haluisin kyllä tietää miks mulle tulee niin turvallinen olo siitä
Huoh
Mmmmm 😭😭😭😭😭🥵🥵🥵🥵🥵🥵😂😂 vittu vihaan tota miestä 😭❤️
Haluun olla sen lähellä, tuntee sen kosketuksen ja huutaa nautinnosta 😭 haluun olla jossain sellases paikas sen kaa missä ei tarvi pelätä volumen takia ja haluun sen hoitelevan mut niin maan perusteellisesti ja haluun vaan vittu sulaa siihen 😭😂
He looks so damn good 😭 toi videoki fr hes... The sexiest 😭
Ja ainakin tätä nykyä joka ikinen kerta about runkkaamisen jälkeen tulee se kauhee tunteellisuus. Jotenkin meen syvälle siihen fantasiaan ja sitten jotenkin vaa lähes itken sillee tyylii "😭 mä oon niin totaalisen rakastunu suhun.......... Kulta........... Mulle tulee niin turvallinen olo susta" tai siis sitä on mahdoton edes selittää sanoilla mut oikeesti mitä vittua.
En voi ymmärtää.
En kuitenkaan voi sanoa olevani täysin tyydytetty mutta tuskinpa se on mahollistakaa ainakaa noi niiku henkiseltä kantilta... Nimittäin se kai tässä eniten uupuu.... Tuli niin hirvee "henkine kiima" siis se kiima mut sit se läheisyyden kaipuu mikä tulee siit ihmisestä ja vittu olin niin syvällä siinä kuvitelmassa että ei saatana. Jotenkin se henkinen puoli on vaikein tyydyttää kai. Kun aina kun saat orgasmin niin sul on silti joka kerta sellanen tunne et jotain jää uupumaan. Ja sitte se kauhee rakastumisen tunteessa vellominen siinä. Jumalauta. Jumalauta oikeesti. Kuinka rakastunut oon siihen. Mä haluun et se silittelee mua 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🙃 i dont even care mä haluun vaan sen syliin.......... En mitään muuta.................
JAAHAS
TÄSMÄLLEEN tää sama tapahtui viime yönä runkatessa. Oikein niinku täsmälleen tämä sama.
MITÄ VITTUA 😭 mul on niin paljon perhosia mahassa ja kyyneleet silmissä suurinpiirtein tällä hetkellä 😭😂
ET VOI OLLA TOSISSASI et oot noin rakastunut mieheen jota et tunne ollenkaan, mikä hätänä. Be for real.
Mut kaikist randomeist, etenkin seksistä niiden kanssa, tulee vaa ällötys. Siit ajatuksest. Mä kuulun vaa masatoshille he fucking owns my heart 😭 hetkonen ... VAAN? juujuu :D niin niin..
Mikä mua vaivaa
Mä en tajuu yhtää.
Haluisin suudella sitä, kosketella sitä, hellästi, helvetti haluun vaa olla sen lähellä ja halailla. Mut jos oon rehellinen nii siit halailust tulis hyvin äkkii varmaan halu tehä jotain vähän enemmänkin 😭
EI SAATANA. MITÄ PAHAA MÄ OON TEHNY ANSAITAKSENI TÄN 😭 EI VITTU
JA IHAN KAAMEE SYYLLISYYS
EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ VITTU
OIKEESTI???????????????
OIKEESTI??????????????????????????????????????