Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928

Tää on varmaa yks niist harvoist joita en oo nähny jo noin sata kertaa 🤔🤔🤔🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
"Women usually say that the feeling of being “horny” causes a tingling sensation in their vagina. When a man feels “horny”, the feeling usually causes an erection, which is when blood rushes to the penis causing it to become hard and stick out. "

Dafuq????? Men dont feel the tingly thing? Or do they still? Or what does it feel like 🤔 jotenkin oletin että se tuntuis kuitenkin melko samalta mut hell how would i know

Nvm i was just curious
Wait now im thinking about this again XDDDD does it feel tingly or not xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
En vain vieläkään ymmärrä itseäni, ihastuksiani, tätä keskustelua... Ihastuksiani.... Ja ihastuksiani erityisesti.... Ja.... Mitään muutakaan :D mutta etenkin ihastuksiani.. en ymmärrä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Kuuntelen btob - heaven ja mietin yhtä ikivanhaa lintsi-muistoa ja mietin kuinka pitkälle oon tullut :S en nauti..

Kenestähä tykkäsin sillon ku en muista yhtää?? Varmasti jostain mutta en oikee muista tbh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Anyway, muistan ku vaa join jäähilejuomaa siin 😭😂 mut miksen muista kenestä tykkäsin omg
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Huh. En oikeasti voi katsoa peiliin nytten ollenkaan. Tulee liian paha olo niin parempi nytten vain vältellä sitä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Taeil on edelleen mun rakas, mut ei se haittaa.

"please, one ridiculous problem at a time"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Siis oon täysin tyytymätön siihen kokonaisuudessaan, joka ikiseen asiaan siinä, siis aivan kokonaisuudessaan, mut se mikä helpottaa on se ettei mun tarvi ajatella sitä samalla tavalla silti, tai se ei oo yhtä raskasta. Kuittaan sen jotenkin vaan sillä "okei, oon täysin tyytymätön ulkonäkööni, ihan TÄYSIN" mut sit aattelen et se on ihan ok ja se siitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Sillee kyl mä saanki olla tyytymätön siihen ja miks sitä tarvis ajatella enempää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Katon tissejäni ja oon sillee "HYI VITTU" mut en rupee tekee mitää pakkotoimintoja sen enempää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Kuten kokeilee milt ne näyttää rintsikoil ja yrittää sitä niiku """""parantamista"""
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
"when you said 2024 was gonna be your year but 3 months in your life is already in shambles"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Emt tosin fantasioin vaa siit et eunkwang ihastuis muhun ja se auttaa XDDDDDDDDDDDDDD tiedän ettei se oo totta mut sen kuvittelu auttaa 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Joten senki kuvittelu auttaa et masatoshi ihastuis muhun 😂😭 "maladaptive daydreaming"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Mut silti, miks en voi olla miettimättä masatoshia XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDDDDDDDDDDDDDDSSSDDSD
Ei jumalauta, 30.1.2024 :D

Ja äsken katoin kuvia vuodelta 2015 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😩😩😩😩😩😩😩 MUKAMAS

ei ne siis masatoshist oo tietenkään ne kuvat, mut onhan tuol mun lukiost ja sit itestäni ja yms

Tulee vaa sellane olo et ei vittu

Koska onhan toi 2015 nyt melkeen siinä niin

Samoi aikoi kummiski
 
Ylös Pohja