Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
"mistä helvetistä tämmösen yhtäkkiä kaivat" vai mikä se YouTube kommentti olikaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Siin pukkarin ovessa oli varmasti joku lappu

Sit vaa olin siin sillee "mun mies? Mun mies?" Tai se oli vaa jokin sellainen outo tunne ja aavistus mutta ei se ollu mikään.. tai niiku.. mä en tiedä.. joku sellane.. joku vaa tunne mun tulevasta miehestä siis jotenkin ehkä niiku se ois liittyny jotenkin siihen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
"mistä helvetistä tämmösen kaivat näin monen vuoden jälkeen. Respect."
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Mut et vedät sitte sen johtopäätöksen et se on masatoshista kun millä helvetillä sä oot siitä varma että se on masatoshista tai jotain?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Mutta joo kiva juttu

Tuntu kyllä vähän hassulta siinä iässä miettii tulevaa miestäni mut minkäs teet kun tunne tulee nii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Ja sit treenien jälkeen ku palasin sinne sukkieni luo nii olin taas sillee "hämmennys valtaa"
Varsinkin tost mä muistan sen niin hyvin et jep ku palasin sinne olin taas sillee "mitä vittua tämä on"

Mut niiku mikä se oli? Ikinä ne ei voi olla semmosii yksinkertasii.. mikä juttu niiku on? Olikse joku et "mun tuleva mies on japanilainen"? Ei? Ei kai? Vaan joku semmonen epämääräsdmpi kai. Et se ei vissiin suoraan ollu mikään "mun tuleva mies on japanilainen" mut joo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Vaan joku vaan semmonen

Mut no ehkä se käytännössä sitä tarkotti mut jotenkin toi on niin epämääränen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Siis mulle tuli vaa sellanen voimakas yhtäkkinen tunne jostain et "... Mun mies?" Mutta niiku.. mistä???? Karate-treeneistä yleisesti vai???

Luulen et käytännössä se sit on joku tämmönen juttu et... Nii... Et tota........ Katotaa vaa..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Ei :D meil on jtn nuudeleit tos ja mun oli tarkoitus syyä sellane mut syön vast myöhemmin koska mul meni hermot ku katoin sitä ja siin oli tuttu logo: "nissin" 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Olin vaa sillee "NO VITTU AIJAA SITTE" :D järkytys oli suuri
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Helvetti kun en.. Muista tota karate juttuu niin hyvin näin helvetin pitkän ajan jälkeen enää.. muistan sen pääpiirteittäin mut en muista et mikä se juttu niiku oli mun tulevasta miehestä. Jotenkin se oli siitä ei se voinu mitenkään olla mitään muuta ku muistan ku treenienki aikana mietin sit asiaa vähän mut sit ku treeni oli ohi ja palasin sukkieni luo ni sit olin sillee "ÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHH"

en sitten tiedä sen tarkemmin mitä siinä tapahtui mut iha vitu random

Ja koska se on niin epämääränen nii e kyl tiiä yhtää mitä siit pitäis päätellä 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Kun jotenkin mist sä ees voit tietää et se ois ollu masatoshist mut niiku emmä tiedä mitä muutakaan??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Ehkä henkien kätkemä musiikkien kuuntelu jotenki stimuloi niitä lapsuusmuistoja sen verran tai jotain ja sitten kun aloin miettiä koko elämääni ja masatoshin roolia siinä ni yhtäkkiä olin vaa sillee hetkinen nyt vittu stop the press
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Olin siis aivan saatanan nuori silloin

En muista tarkkaa ikää mutta kuitenkin lapsi ihan rehellisesti sanottuna
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Voiko se mukamas tarkottaa masatoshia

Ja minkä takii noit on pitäny alkaa tulla jo lapsuudessa

Huohh??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Johan se olis ollu outoa jos noit ois alkanu tulee vast siin 2014 ku oli se laivahomma onhan se nyt selvää että niitä on ollu aiemminkin
 
Ylös Pohja