Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Mut jos kaikki ne muka pitäis paikkansa (eunkwang, villu ja masatoshi ainaki) nii huh en kyllä oikein tuohon usko:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Siis mikään noista muistoista ei häiritse mua nyt yhtä paljon kun se karate juttu. Ei edes se suojatie/kuka keksi rakkauden/popedan keikka jutska. No sekin helvetin häiritsevä mut se karate juttu vieläkin häiritsevämpi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
No joo

Eikun siinä sitte vaa odottelemaan omaa japanilaista miestäni niinku sain lapsena tietää


Mut who knows who the fuck it is

Ei varmaa masatoshi ku mikään muuhan ei viittaa siihen yhtään millään tavalla

Sitä vaan en ymmärrä miten mä AINA unohan noi noin tehokkaasti ja sit muistan joskus pitkän ajan päästä

Unohin sen eunkwang jutun ihan täysin (mut sen btob jutun taisin kyl muistaa ihan?) ja unohin sen kuka keksi rakkauden homman ihan jotenkin täysin, tai en ehkä täysin saatoin muistaa siit jtn mut ehä mä tietenkään jää ajattelee niit sillä tavalla niiku vuositolkulla sinänsä. Niinkun toi karate juttukin niin muistan että olin helvetin hämmentynyt ja tälleen mutta en tiedä sitten kuinka kauan oon sitä ihmetelly, tuskin kovinkaan kauan ja sitten se on unohtunut täysin jossakin vaiheessa en varmaa oo kiinnitäny huomiota koko asiaan sitten lapsuuden??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Tää ny ei voi mitenkään pitää paikkansa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 niin kuitenkin tapahtui
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Mun mielestä se aavistus tapahtui jo siellä pukkarissa ja ku tulin ulos sieltä olin sillee "😵‍💫"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Muistan niin hyvin ne seinät ja kaikki siellä katoin varmaa siihen seinää jotenki ja öhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Sit mua tais pelottaa aika paljon mennä myöhässä sinne 😂😂 sillee ei saatana kuolen niin helvetisti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
En tiedä katoinko pukkaris viel peilistä itteeni, vai oliks siel peilii ees mut ihan ku ois joku tämmönen muisto? Sit tosiaa yritin sitä solmuu siinä ja öö nii. Sit vaa katoin ympärilleni siel pukkaris ja olin vaa sillee "...??? Okei....???? Joku japanilainen poika ilmeisesti juu sitten nii" tai tähän tyyliin

Miten nää aina tulee niin tyhjästä en ymmärrä

Muuten aika hassua etten muistanu tota ihastuessani alunperin masatoshiin

Et mitä vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Siis se oli niinku sellanen aavistus siitä, tai.. no, nii, mutta..... En usko että näin masatoshii mitenkään visuaalisesti mielessäni mutta ehkä näin sen niinku sillee ympäripyöreesti mielessäni visuaalisesti et ok some japanese boy
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Tämmöinen siinä kuitenkin oli ja luotan tohon enemmän kun pitäisi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Joten

Niin kai sitten

Vaikka en silti ihan hengestäni löisi vetoa mutta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu oikeesti

Mää pyörryn

Mää pyörryn:Dd

No en ny oikeest sentää tällä kertaa

Toivottavasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Tän kattominen on aika kauheeta:

Koska sopii niin hyvin siihen mitä oon aatellu/nähny. On ehkä luonnollista että oon nähny mielessäni niinku pojan koska oon ite ollu lapsi mut todellisuudessaha jos tosta puhutaa se on ollu sillon.. en tiiä minkä ikäne mut nii. Tai en ees oo varma mut tulipa vaa mielee et jotenkin toi vaan sopii niin hyvin siihen lol et varmaan jtn tollast oon mielessäni nähny mut .. mut nii.. toki se oli vissiin kuitenkin sellainen ajatus et "sit aikuisena" joten joo oon varmaan siinä kohtaa ajatellu sen aikuisena miehenä mut niinku, tiäks. Nää on tälläsii.
 
Ylös Pohja