MUT SE ON KAUHEE MUISTO omg
Jos irrotetaa masatoshiki kokonaa jopa siit asiast ja mietitään vain sitä että miltä se tuntui SILLOIN
niin silti se on ihan KAAMEE
katoin kelloo ja olin vaa sillee häääääh my man?????? Like it didn't even make sense that i would even have a god damn husband or something like that
I swear to fucking god it cant be
Sit olin tyylii sillee "HaHHH kukaa teist ei tiiä mitä mun pääs tapahtu just LMAO"
OUHH
i miss that time 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Paitsi se tais sattuu ku harjoiteltiin siel just jotain ja omggg oh no muistot tulvii
Siis sehän oli kirjaimellisesti eilen 😭 HYI muistan sen siivouslapun fr
Jotain tyyliin pukkarin siivoomisest tai jtn sellast
Jos en oo iha hakoteillä
Nooo 💀
Fuckidy fuck jos uskaltaisin uskoa 💀💀💀💀💀🫣🫣
Huhhuh pahalta näyttää
Yhdistä siihen viel kaikki muu 😵💫
Ööm
I love my man
PFFFFFTTTT hahahaha okei
Vitut
Mut yhdistä siihen kaikki muu fr
Nii mitä vittua?
Ei????????
"Ooooooooh kukahan on mun mies" looking at that place
Listening to that fucking song
"Ooo miks must tuntuu et se on mun tuleva mies vaikka se asuu jossain japanissa"
"Ooooo miks must tuntuu et tuun oikeesti saamaan sen vaikka it doesnt make any sense se asuu edelleenki japanissa"
Ok noi kaks juttuu on sillee ku tiesin et ne on siitä mut must tuntu kyl aidosti siltä ja olin ihan ihmeissäni et öö ei kait voi pitää paikkaansa mut miks tuntuu niin siltä että niin vielä käy
Mut sit se kuka keksi rakkauden kuunteleminen en tiennyt vielä kenestä se oli ku aattelin et TULEVAISUUDES tää liittyy johonkin toiseen tyyppiin. Ja niin se liittyi ........................... Ja kelasin että siitä tulee mun mies........ mutta ei tullut 🌚🌚
Hrrrrrr tulee kylmät väreet melkein tosta
Ja tietenkään silloin vielä aiemmin en tiennyt kenestä on kyse, ei se ollu kenestäkään sillo mä vaa olin sillee öööö mun tuleva mies omgggggggfgffgg. No joo. Mut tosiaa en tiiä sit. Haha huudan jos se ei ollukaa masatoshista. Mut se vaa sopis noihin kaikkiin muihin saakelin samankaltaisiin juttuihin
Muuuutta tuskinpa
Luulen että se karate juttu aloitti nää hommat koska olin joku varmaan 9-10 sillon. Ehkä 10? Tai 9? Tuskin 11 sentään?
Mmmhm jaahas.
Ja en muista ennen sitä tämmösiä "yliluonnollisia" jutskia.
Ohhh
Kauheeta
JUUH mitä vittua