Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,162
Reaktioarvo
2,928
Jotenkin meitsi vaan aina suhtautuu siihen seksiin tunteet edellä. Se on.. tuntuu vähän oudolta tässä maailmassa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,162
Reaktioarvo
2,928
"Ai ei naisia paneta yhtä kovasti kuin miehiä? Mistä sen voit tietää, joka näin väitit? Jos minä en saa seksiä muutamaan päivään, alan oikeasti menettää järkeni, en saa nukuttua ja ajattelen seksiä yötä-päivää. Ja seksittömän jakson jälkeen täytyy panna monta kertaa päivässä. Mikään ei ole parempaa kuin seksiviikonloppu miehen kanssa hotellissa. Ja kyllä vaan kun näen komean miehen, menen kotiin ja masturboin tuota ihanaa miestä ajatellen. Mutta kehittelen kyllä sen miehen ympärille jonkun fantasian, pelkkä mies ei riitä. Mutta mistään hinnasta en miestäni pettäisi ja tässä menee mun mielestä se raja, johon ymmärrys riittää. Jos joskus on sellainen päivä, että mua ei paneta (äärimmäisen harvinaista) ja miestä panettaa, niin kyllä silloin harrastetaan seksiä tai otan suihin. Samoin toisinpäin, sellaistakin on sattunut."

Vittu te vauvapalstailijat olette kyllä aivan sairasta sakkia.

En ikimaailmassa osallistuisi seksiin jos en itse haluaisi. Ette saa mua tuntee syyllisyyttä. Tehköön jokainen omat ratkaisunsa mut mä en oo velvollinen antamaan seksiä yhtään kenellekään, ikinä. Ikinä, eikä missään tilanteessa. MISSÄÄN tilanteessa. Siis vihaan yli kaiken ihmisiä jotka on niin sairaita että ne kuvittelee voivansa syyllistää ja painostaa muita tekemään jotakin vasten tahtoaan. Mua alkaa ihan oikeesti fyysisesti ahistaa tollasen lukeminen ja siks mua ahdistaa ihan seurustelu jo konseptinakin. En halua ikinä seurustella. En ikinä. Hyvä vaan jos siltä vältyn.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,162
Reaktioarvo
2,928
Todellakin menee maku seksistä jos se ei oo aitoa mulle. Ja eihän se silloin oo aitoa jos ei halu itellä syty.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,162
Reaktioarvo
2,928
Hyi helvetti parisuhde on todella ällöttävä ajatus, koska olisin 24/7 ahdistunut ja masentunut ton seksiasian takia. Se jättäis kyllä syvät haavat meikäläiseen. Ellei sitten satu niin ymmärtäväinen kumppani, jolle uskallan olla täysin oma itteni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,162
Reaktioarvo
2,928
That's it THAT'S IT
i'm finally dead and done


I'm finally dead and done


Huoh top 3 loves it's so fucking clear now

Bye it's clear
Voi näitä aikoja


Ah eunkwang 😭💔 hes just 😭 why the hell do i need to love him still?????????

Tuntuu että tätä on kestänyt niiiiiiin kauan

Se ei tosiaan oo enää mikään uusi ihastus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,162
Reaktioarvo
2,928
Kun nostalgiasta puhuu niin tää biisi on niin nostalginen 😭😭😭😭😭😭😭😭😭:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,162
Reaktioarvo
2,928
Minä miettimässä sitä karate juttua ja sitä kuka keksi rakkauden juttua:
The Office Smile GIF


Frfr 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

I dont even care it may not be real but omg kukaan ei voi sanoo mulle et niit ei tapahtunut koska ne tapahtui XDDDDDD nii hyvä sattuma kyl joka tapauksessa.

Oon muistanut lisää siit karate jutust katoin sitä kangasmerkkiä siin mun puvus ja siin tais lukee sen seuran nimi kai, ja sit jossain siin kohtaa se ehk tuli se tunne 🙃 sillee "miks must tuntuu et mun tuleva mies on japanilainen" 😭😭😭 tai niiku tähän tyyliin 😭😭😭😂


🗿

Oh ihanaa 🙃🙃🙃

Sit se suojatie hommeli... Frfr olin viel kai jotenkin sillee "tuleekoha tää biisi oikeesti ees liittyy kehenkään muuhun ku costiin mut mul on NIIIIIIIIIIIIIIIN vahva tunne et tää on joku tärkee ja iso juttu" 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃 olin iha sillee "aivan varmasti tulee liittyy johonkin toiseen tyyppiin mä tunnen sen niin vahvasti" jaaaaa sit olin jotenkin sillee "ja ihan ku se ois mun mies" 🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿



Nooooo kuten sanoin, ei välttämättä tarkota sitä että ikinä tuun olee sen kaa mut........ :D


Omg kosk se oli nii iconic hetki ja merkitsevä hetki olin vaa sillee "jep... Tää on joku iso juttu kyl...... Vaikken tiiäkää kenest se on mut tiiän et tää on joku tosi iso juttu" se tuntu nii merkitsevält.

Jooh :D we'll see 🗿

Hyvä sattuma kyl. Siis kaikki toi. Not just that thing mut kaikki toi.

Also the two occasions siinä kun tiesin kyseessä olevan masatoshi, ja sit noi two occasions joista en tiennyt että kuka.

For real:
- karate juttu
- kuka keksi rakkauden juttu
- siel leffassa sillon se fiilis
- siel puistossa sillon se fiilis


MUTTA en väitä että tapahtuu 😂 sanon vain että tuntuu vähän.. hassulta..

Jos toi ois sattumaa se ois jännä sattuma... Mutta en oikeasti väitä että niin tapahtuu.. sanon vain.. että se tuntuu hullulta että noin kävi 😆

Oikeesti täysin random XDDD mistä tyhjyydestä se oikeen tuli siel karates sillon 😂😂😂 kattoo vaa sitä merkkii ja on sillee "..... Hä?"


Could it be just something else 😂😂😂😂😂 cause im laughing so much


Mut joo otin sen sillon lapsena jo niin todesta tavallaan en ehkä ihan sata prosenttia varmana silloinkaan mut kuitenkin aika todesta kai????? Hämmentyny ainakin olin se on varmaa 😭



.... Anyways.......... My man........ Who is not my future boyfriend...........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,162
Reaktioarvo
2,928
Ööh, vituttaa veritahrat reisissä jotka ei lähe pois
Random huomio mut miten oikeesti aina

Viimekski kävi niin ja siit se sit tarttui mun housuihin ja olin sillee ei jumalauta nyt toivottavasti toi lähtee pesussa pois

Jumalauta toi verellä sotkeminen on niin vitu perseest

Tuntuu et aina käy noin ja en tiiä johtuuko se siit et mul on isot reidet mut joka tapauksessa vitu hankalaa elää kuukautisten kanssa

Okei random välihuomio toi vaa osu mun silmään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,162
Reaktioarvo
2,928
Tää on siis ihan todella häiritsevää

Koska arvaa ahdistaako..

En kyllä tiedä mikä siinä ahistaa mutta jotenkin vaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,162
Reaktioarvo
2,928
Siis tän ei luulis olevan yhtään ahdistavaa mut yllättäen se onkin ihan sairaan ahdistavaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,162
Reaktioarvo
2,928
Toisaalta söpöö

Mut toisaalta en tajuu ollenkaa

En oo vielkää ees sisäistäny koko juttuu
 
Ylös Pohja