Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
"

Kiinnostavilla naisilla on kainalokarvat​

Coolit tytöt vähät välittävät perinteisistä kauneusihanteista."

XDDD no olen aika cool tietysti omasta mielestänikin 😎
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
"herätys, halut! Näin iän myötä hiipuneen seksielämän voi elvyttää" tai jotain tuon tyyppistä:D anteeks nyt vaan mut mä nauran tollaselle edelleen niin paljon:D ihan niin ku se ois joku paha asia jos ei halua. Mä oon ainakin aina poikkeuksetta ollu ihan tyytyväinen sillon kun en halua, ja sillon kun haluan, noh, se pitää vain kestää :D

Ällöttää edelleenkin normit. Ällöttää siis ihan kaikki normit. Oon oikein normien vastustaja. Kaikkien mahdollisten sellaisten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 staying strong kaiken tollasen paskan keskellä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
Hyperseksuaalisuudesta haluttomuuteen ja ällötykseen ja kaikkea siltä väliltä. Näin mulla ja ei haittaa kuule. Ihan hyvin tuun toimeen eikä mun tarvi haluta jos en halua. Ei kuule edes parisuhteessa. Et haistakaa vaa vittu sitte. Taidan olla ikuinen teini-ikäinen eli kapinallinen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
Kyl muaki vituttais olla lammas 🐑 ehkä siks ne onki nii vihasii erilaisille ku ite ei uskalla tehdä niin kun ite haluu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
Mutta

Mitä tää ny on koska aiemmin olin kävelyllä ja sit TAAS yks ainut biisi toi mieleen timpan. Ihan niinku aiemmin yks ainut biisi toi mieleen villun. Siis se ei ikinä vaadi muuta kuin yhden ainoan biisin. NAURETTAVAA. 😩 helvettiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Mutta ei se mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
Sanon vain sen että eunkwang, villu, timppa ja masatoshi on ihan 😐😐😐😐 vittumaisia 😭😭😭😭😰🫣
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
Ooh

En voi sietää miestä joka ei voi sietää luonnollista naista

En kestä ajatusta parisuhteesta jossa mun pitäis yhtäkkiä tehdä jotain sen toisen takia? No thanks, not in a million years
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
On aika voimaannuttavaa olla nyppimättä kasvokarvojani myös, vaikka se onkin melko pientä, mut silti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
Enkä VIELÄKÄÄN ymmärrä kelle jokin on attraction problem kun yhä ja vieläkään mulla ei ainakaan ole sellasia as long as im in love in the first place, joten mitä hittoo??????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
If youre in love........................ Then thats it for me at least. I dont think anything bothers me then.

Eikö ole järjetön ajatus, ainakin minun mielestä, kuvitellaa tilanne että eunkwang rakastuis muhun ja aletaan seurustelee sit yhtäkkiä se oiski sillee HYI kainalokarvat :DDDDDDDDDDD iha rakastunu sit se oiski yhtäkkiä ällöttävää vaikkapa ne kainalokarvat 😂😂😂😂😂 ihan järjettömän kuulosta mun mielestä, luulis ettei niin voi ees olla :D sillee "joo oon iha rakastunu suhu mut sheivaa silti ku emmä tykkää noist" :Dd ei kuulosta uskottavalta mun korvaan, vai oonko minä se outo tässä? Herranjestas :DDDDDDDD ihan tosi outoo ja jotenkin luonnotonta se olis et oikean ihmisen kanssa häiritsis sen karvat 🤡

Ah mut eunkwangin karvat on ainakin jotain niin ihanaa 😩 ja karvattomuus myös, ei väliä mulle :D nonni, kohta oon varmaan TAAS horny jos ajattelen eunkwangia ja sen kroppaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
See, tän takia on niin ihanaa olla sinkku ku saan olla sellainen kun oon. Mut samaa kyllä vaatisin suhteeltakin. Jos en saa olla tällänen suhteessa niin se suhde ei oo mua varten kyl.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
Ehkä sellaset miehet on sitten aika harvassa. Mut nautin kyllä oikeestikin sinkkuudesta ehkä vähän liikaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
On ihanaa olla poistamatta karvoja, mitään karvoja, on ihanaa vain elää eikä välittää kehosta. Ei mua ahista mikään siinä. Tykkään ITE siinä kaikesta (ainakin nyt) mutta ainut pelko on vain se mitä muut ajattelee. Etenkin jos olis suhde. Mutta nytten kun tykkään ite siitä niin mul on ihan hyvä olo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
Höh. En muutenkaan ymmärrä tuota "POSLIINI TAI EN NUOLE" no mitä vittua, nuollessahan pitäisi muutenkin käyttää suuseksisuojaa,,,, mutta eihän kukaan suojauksesta huolehdi.. noh.. mä ainakin huolehtisin. Eipä sen suojan läpi mee karvatkaan suuhun niin ei pitäisi olla luonnollisuus ongelma siinä.

Miks joku haluu ottaa riskejä eikä käyttäis suojia.. weird.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
Ooooooo

En voi ollenkaan hyvin

Ja by the way en millään vieläkään ymmärrä ihmisiä jotka harrastaa seksiä kovin monen henkilön kanssa. Minua ei saisi kirveelläkään haluamaan jotain täysin randomia, johon en ole ihastunut jo valmiiksi.. jotenkin aavistelen että mikäli mulla tulee seksikumppaneita olemaan elämäni aikana, niin tuskin älyttömän montaa :D kun ei niitä tässäkään vaiheessa ole ollut yhtään kappaletta, tai tosiaan mikä nyt sitten seksiksi lasketaan mutta niin. Kun mulla vaan se halu ei syty ilman ihastusta, ja aina ei ihastuneenakaan. Siispä ei mikään ihme etten harrasta enkä koskaan ole harrastanut ja tuskin koskaan tulen harrastamaan yhden illan juttuja.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
Okei en kyllä laskisi mitään koskaan tekemääni seksiksi (paitsi sooloseksi), koska ne on ollut vain suutelemista, paitsi se mitä tein lapsena sen pojan kanssa :D kyllä sen jonkinasteiseksi seksiksi laskisin koska se kuitenkin.. okei en muista kunnolla mitä se oli, mutta jotain sukuelinten hiplailua kai tai vastaavaa... Että okei ainut kerta kun oon harrastanut seksiä on ollut noin 4-6-vuotiaana :D sen jälkeen en. Paitsi sooloseksiä.

Koska miksi sukuelinten hiplailu ei olisi seksiä?? Jonkinasteista sellaista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,140
Reaktioarvo
2,928
Mutta joo huhhuh ihastuminen kyllä sytyttää aivan liian helposti sen halun, vaikka ei aina. Mutta esim eunkwang? Joo, vähän liikaa....

Voi kun sais olla sen lähellä
 
Ylös Pohja