Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Tai no ainut ongelma on mun veli jos se nukkuu koska mun pitää kulkea sen huoneen kautta suihkuun (maailman tyhmin järjestely)

Saatana haluan suihkuun
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ihan vaa siks ku en jaksa tän pillun kans enää :D se on kirjaimellisesti ainut syy. Häiritsee tää haju ja muutenkin likanen olo ja vittu

Kaiken muun kestäisin, mutta pillun kanssa en jaksa enää pelleillä näin 😩😩😩😩😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ei juma

Oon niin onnellinen etten oo niin kuin tavalliset ihmiset (=ne jotka harrastavat seksiä ihan niinku normaalisti, sinkkunakin). Tää elämä sopii mulle hyvin. En kestä edes ajatella sellaista että harrastais seksiä jonkun kanssa jonka kanssa ei seurustele. Tai no, ehkä se lähinnä on enemmän sellainen tyyliin "en tykkäisi harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa, eli pitää olla ihminen johon on syvästi syvästi ihastunut"

En tajua miten joku vain pokaa baarista jonkun ja menee sänkyyn?????? En itse edes ehtisi ihastua sellaisessa ajassa niin paljon että voisin ihan seksiä harrastaa.

Tai siis.. u know.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Tarkotan kun lukee tommosia keskusteluja paljon niin tulee sellanen olo että mitä ihmettä oikeasti? Onko tää ihan normaali käytäntö, ja miksi mä en ole normaali sitten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Aina vaa joku "yks muija jonka kanssa päädyin sänkyyn" ja kaikkea tuollaista ja "panin kerran yhen naisen kanssa joka.."

Niiku en voi tajuta???????? Miten helposti oikeen himot syttyy joillain? Ei mulla tekis mieli. Hyi että. :D minä vain haluan eunkwangia ja masatoshia ja yms ja sitä rataa. En mä vain voi kuvitella sellaista ollenkaan että ikinä mulle kävis niin että baarista löytämäni jätkän kanssa meen sänkyyn. Ei oo varmaan edes mahollisuus mun kohalla. Oikeasti. Oonko mä ihan outo. Vastaus: oon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Haluan vain ihastuksiani.

Oonko joku demiseksuaali? En, koska en tunne ihastuksiani oikeasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
"En tuu koskaan ymmärtämään sitä miks hela on noista se seksisymboli :D tai näin oon ainakin ymmärtäny. Juu mäki kai sillon joskus kauan sitten olin sitä mieltä et se on ehkä parhaimman näkönen niist mut oh boy kylläpä mieli muuttu äkkiä. Onhan se ihan söötti omalla tavallaan. Huvittaa kans ku kuuntelin (jo toista vai kolmatta kertaa) ali shown mis timo oli vieraan (jostai vuodelta 2013?) Ja ku ne oli haastatellu kadulla ihmisiä, ni joku nainen oli sanonu et timppa ei oo sexy :DDDDDDDDDDDDD mietin vaa onks sil naisel silmät päässä tho, koska totta kai se ny on sexy 🤔 timpan reaktio oli niin söpö siihe :3 se oli vaa sillee auts tuli kylmää kyytiä c: muru <33333 ;___; sit ali sano siin jossai vaihees et se rakastuu hetki hetkeltä enemmän timoon D: olin et bro same."

Voi eii.. tuli iha kauhee ikävä timppaa ku luin ton 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ei sekään taida ihan täysin loppua mut oon tottunu..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ei ikävä ikinä mee
se pysyy, se syvenee................

...........

.......................................

.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
HHAHAH EN KESTÄ ITTEENI MITÄ VITTUA


AAAAAAAAAA

saan niin pahan hermoromahduksen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Okei

Yhden taulukon mukaan mun rinnat on 85a 😂😂😂😂😂😂😂😂 miten muka. Näköjään sitten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Siis oletin että 85 on se numero koska se on yleensä sopivin ympärys mulle rintsikoissa. Sitten 95hän oli silloin se bust size minkä mittasin, mutta koska piti olla loosely ni lisäsin siihen yhden sentin. Eli 96. Ja sitten 96-85=11. Siinä taulukossa lähin oli 10cm joka oli A:n kohdalla ja sitten se oli silleen jees eli sun koko on A85 :D alright. En ymmärrä kyllä hevonvittuakaan, sen voin myöntää että todennäköisesti en oo tajunnu ite yhtään jotain asiaa tai sitten se on oikeasti 85a. Kuulostaa vaan aika helvetin pieniltä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ei se kyl voi olla. Ja miks sit 85C rintsikat tuntu et ne sopii hyvin. Vai oliks ne. En muista enää. Tai oletin jotenkin että se olis 85C koska 85B oli melkein ok mutta vähän isommat ois saanu olla. Ni sit jotenkin oletin että se olis 85C koska se 85 ympärys on mulle sopivan tuntuinen. Mutta oon varmaan aivan vitun hakoteillä. En sit ymmärrä miten siitä oikein tuli 85a ku eihän se mitenkään voi olla jos 85c ois hyvän tuntune. Tai en tiedä voiko sitä ajatella noin että jos 85b oli melkein ok mutta vähän isompi, nii sit 85c. Joo olen aivan vitun hakoteillä koko asiasta. Mutta oletan että mulla on c kuppi ja lets move on idk. Who cares these days.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Tääkin lähti jälleen vain siitä kun ajattelin minkä vitun kokoiset mun rinnat edes on kun ei ne nyt pieniltä näytä oikeasti mutta onko ne keskikokoiset vai isot XD jompikumpi.
 
Ylös Pohja