Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Kyllä sanoisin että minulla on keskikokoiset rinnat. Asia loppuun käsitelty xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
VITTU jotenkin noi silmät ja toi hymy

En kestä enää alan itkee kohta

Helvettiiiiiiiiiiii tää ei lopu ikinä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928

Et voi OLLA tosissas

Mun sydän alkaa hakkaa ihan helvetisti

Ei voi mitään näille reaktioille

Se vaan tapahtuu, voi jeesus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
No eipähän ainakaan tarvitse miellyttää ketään muuta kuin omaa rakasta

(Kuulostaa kuin se olisi mun poikaystävä mutta ei ole, mutta kun pitää aina sanoa rakas jne)

Enkä edes voi miellyttää sitä koska en tuu ikinä tapaamaan sitö XD

Joten

Siinä tapauksessa mun ei tarvitse miellyttää yhtään ketään 😂

Vaikka toki itseään ois kiva miellyttää myös

Tarkoitan siis ulkonäölläni

Mutta ainakin kaikkien muiden miesten mielipiteet aiheuttaa nolla prosenttia kiinnostusta koska en tee niiden ihailulla mitään kun on niin rakastunut johonkin ihan toiseen ja paljon parempaan ja söpömpään ja ihanampaan kuin kukaan turha just another guy

No tietysti masatoshi on yhtä kulta mutta sama juttu siinä kun eunkwangissa.

Olisihan se tietysti ihan kiva saada miesten ihailua mutta kun mitä minä sillä teen jos se ei ole kukaan mun ihastus

Ja en sitä kuitenkaan kauhean monelta muutenkaan saa, kovin moni mies ei lopulta pidä munlaista naista viehättävänä. Mut kuten sanoin se on mulle ihan ok. All i need is my crush/crushes. Mutta koska ne on järjestään julkkiksia, niin se siitä. Ei vain ole mahdollista. Piste. En silti ikinä tule pääsemään yli. Sen voin uskoo.


Voi.. muistat kai kun olit joskus heinäkuu 2022 tienoilla silleen "oonkoha edes euroviisujen aikaan enää ihastunu eunkwangiin" 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 no olin joo, ja oon vielä seuraavienki viisujen aikaan. Ja sitä seuraavien. Vähintään. Niin kyllä mä aika pahasti aliarvioin silloin mun oman kykyni pysyä jumissa jossain ihastuksessa....... 🤦🏻‍♀️ Kui helvetis kelasin etten jäisi jumiin siihen... Jotenkin se silloin tuntui niin pitkältä ajalta että ehkä ajattelin että miten voi olla niin kauan. Mut perus mä kuitenki. voi kuule, Tässä ollaan vielä monta vuotta...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ei saatana, yritin kääntää mitä masatoshi on kirjottanu sen ig storyy ni pääsin tähän asti: よし,移 ja sit luovutin 😂 suoraan helvetistä 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Anteeks nyt vaan mut koreaa on kyllä helpompi kirjottaa. Siis se on mahdollista. Mut japanin kirjottaminen ei oo ees mahdollista 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Helppoa sillon kun tietää mitä kirjottaa kuten 永瀬正敏 🥹 mutta kun yrität kirjottaa tätä yhtä merkkiä niin pääsen vaa tähä asti 重 jaa Nevermind löysinki sen

Its this 動

KAI se on toi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ooooo aaaaaa :D

En tiiä pitääks toi paikkaansa tai pitääkö se paikkansa enää mutta tossa luki et masatoshi ois 55 kiloo. No jos se on niin ni mä oon sitä 10 kiloo painavampi 🗿 and yes im proud 🗿🫶🏻
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Sitä paitsi mul on 690 grammaa ylimääräistä painoa tissien takia 🌚
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Sitä paitsi mul on 690 grammaa ylimääräistä painoa tissien takia 🌚
Tai oikeastaan, toi saattaa olla täysin väärin koska en ikinä tule ymmärtämään rintojen kokoja joten en voi sanoa :D otin tuon vaan jostain "c kupit painaa tän verran" mutta sehän on huuhaata koska en ymmärrä enkä tiedä enkä tajua koskaan. :D

Ainut mitä tisseistäni TIEDÄN on että ne on HUONOT (älä taas alota tätä).
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Eunkwang: i think my parents made me well


Nii samoin 🤡

Well, i dont think so, mut i hope someone thinks so.

I think they made me ugly
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Voi mistä tää pimpin kutina ja kipu voi johtua

Toi kipu on pahempaa vielä kun kutina

Ja juuri äsken pesin sen niin kutisee nyt jo:D mutta toi kipu se vasta on hirvee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Pesu aamuin illoin lämpimällä vedellä???? VITTU EN RUPEE KIIPEE TONNE ALAS AAMUIN ILLOIN ENKÄ EES JOKA PÄIVÄ

ja sit sillee kaikki alkaa ihmetellä miks alan yhtäkkiä käymää joka päivä suihkussa

"Emmä suihkus jaksa käydä ku pitää vaa nopeesti käydä pesee pillu"

Juuh jooh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Toi kutina on hirveää, kipu vielä kauheempaa mutta jos se ei oo mitään vakavaa ja voin antaa asian olla nii sehänois tietty paras
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
"Rintojen roikkuminen riippuu pääasiassa rintojen kudostyypistä, joka johtuu perimästä. Sen lisäksi roikkumiseen vaikuttavat myös muun muassa hormonitoiminta ja elintavat. Rintaliivit eivät muuta naisen anatomiaa millään tavalla, minkä takia ne eivät myöskään pysty ehkäisemään rintojen roikkumista."

Hyvä, perimä ei ole minun syytäni, hormonitoiminta, en tiedä mitä se sitten tarkoittaakaan että onko se mun syytä, ja jos onkin niin seison sen takana ja elintavat myös niiden takana seison, joten. Ei mitään murehdittavaa.

Sehän on vain hyvä jos rintojen roikkuminen kertoo paskoista elintavoista koska niiden takana seison enemmän kuin ylpeästi. Ja sitä ylpeämmin mitä enemmän painostetaan "terveellisiin elämäntapoihin". Minähän saan siitä vain uutta puhtia vastustukseen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Kyllä seison kaikkien elintapojeni takana aivan vuorenvarmasti enkä mitään niistä häpeä. Miten silloin voisin hävetä niiden tuloksiakaan??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Niin miksi mua harmittaisi?

En kadu mitään niin ei ole mitään harmiteltavaa silloin ulkonäössä.

Osalle en voi mitään, ja se mille voin, sitä en kadu tippaakaan. Ei siis mitään harmiteltavaa.
 
Ylös Pohja