naurattaa kun nykyään on myös "eunkwang 💕" lista, sen L:n listan lisäksi, joka on näköjään aika paljon eunkwangin lista sekin. Vaikka oikeasti L:n. Mutta siinä oli pari juttuu nii..
Ei luoja sillon ku olikse lokakuuta 2022 vielä kun katoin jtn kuvaa siit ja runkkasin (OMG MITÄ VITTUA, EMBARRASSING XD) ja olin NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ihastunut niin ihastunut että. Ja sitte en sillo viel tietenkään ollu muistanu tota juttua. Niin se oli ku mikä tahansa epätoivonen ihastus jota en oikein uskonut saavani ainakin jossain vaiheessa siinä. Ja olin niiiiiin intensiivisen rakastunut (enhän toki enää?)
Muistan vaa jtn ku mun huonees oli pimeetä ja mun oli tarkotus nukkua mut.. nii.. :) sit vaa toivoin että olin ollu tarpeeks hiljaa :))))))
OOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAA se sama kotimatka sillon kun kuvittelin että se on sit tosiaa jonain päivänä mun poikaystävä
Sillee jes täysin random miehestä kuvittelet noin
Ja kävelin vaa niit katuja
Ja mietinkö viel jtn et sit jos se on mun poikaystävä joskus nii tullaakoha kävelee tääl sit yhdessä
Siis toi kuulostaa silt niiku oisin sitä halunnut silloin mut en varsinaisesti halunnut. Olin vaa et okei jos toi kerran on joku mun tuleva poikaystävä nii mitähä sit tapahtuu. Olin vaa niiku utelias lähinnä.
Olkaa hyvä ja pysykää kotimaissanne vain. En tiedä mitä noi on olevinaan mutta minä en ala miesten perässä juoksemaan ympäri maapalloa. Mutta ihan niinkin tyhmästi silti tuli silloin lapsena kuviteltua että niin siinä käy, että japanilainen mies sitä sitten joskus meikäläisellä muka on. Joo niin tietysti on. Totta kai.
VITUT.
Minä: *lukee sanan amwf*
Minä: mitä vittua? No ole hyvä ja rupea itse vain sellaiseen suhteeseen. Minä en 😑
Ei jumalauta mulla palaa hermot kun mun näppäimistö on : suomi, korea, venäjä, japani. Älä kysy miks venäjä, en tiiä tosiaankaa. Oisko ollu santun takia sitte.