Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Joo

No oisit pysyny siinä vaan ettet ois ihastunu siihen

Oisit voinu olla muistamatta koko juttua ja olla ihastumatta siihen silloin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
naurattaa kun nykyään on myös "eunkwang 💕" lista, sen L:n listan lisäksi, joka on näköjään aika paljon eunkwangin lista sekin. Vaikka oikeasti L:n. Mutta siinä oli pari juttuu nii..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Unohan aina että se on kun selaan sitä aina eunkwang psykooseissani enemmänkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
En ois uskonu sillo kirjottavani 807 sivuu siitä. Just kidding, ei ne kaikki sentää siitä oo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Ei luoja sillon ku olikse lokakuuta 2022 vielä kun katoin jtn kuvaa siit ja runkkasin (OMG MITÄ VITTUA, EMBARRASSING XD) ja olin NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ihastunut niin ihastunut että. Ja sitte en sillo viel tietenkään ollu muistanu tota juttua. Niin se oli ku mikä tahansa epätoivonen ihastus jota en oikein uskonut saavani ainakin jossain vaiheessa siinä. Ja olin niiiiiin intensiivisen rakastunut (enhän toki enää?)

Muistan vaa jtn ku mun huonees oli pimeetä ja mun oli tarkotus nukkua mut.. nii.. :) sit vaa toivoin että olin ollu tarpeeks hiljaa :))))))

No en tiiä vittu mutta ihan outoa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Jos se ois totta nii tää kaikki ois vitun sos ja pelottaahan se aivan helvetisti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
OOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAA se sama kotimatka sillon kun kuvittelin että se on sit tosiaa jonain päivänä mun poikaystävä

Sillee jes täysin random miehestä kuvittelet noin

Ja kävelin vaa niit katuja

Ja mietinkö viel jtn et sit jos se on mun poikaystävä joskus nii tullaakoha kävelee tääl sit yhdessä

Siis toi kuulostaa silt niiku oisin sitä halunnut silloin mut en varsinaisesti halunnut. Olin vaa et okei jos toi kerran on joku mun tuleva poikaystävä nii mitähä sit tapahtuu. Olin vaa niiku utelias lähinnä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Mut joo tosiaa tapahtu mitä tapahtu en oo muuttamas ulkomaille et se on sitte voi voi

Mä oon kuitenkin täältä ni ei oo syytä lähteä minnekään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Mut kyllä se pelottavalta tuntui silloin varsinkin kun mietin että apua en uskalla ja sitten kun ajattelin että se ois kaukosuhde

Ja muutenkin en oo ikinä edes lentämäs minnekään joten terve
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Ennustukset saatte painua vittuun koska minä en lennä lentokoneella, moro, se siitä xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Mut mitä VITTUA


KAKS tämmöstä

Et sinä voi olla tosissasi..

Mikähän mua sillon lapsena kans vaivas?

Terve

Olkaa hyvä ja pysykää kotimaissanne vain. En tiedä mitä noi on olevinaan mutta minä en ala miesten perässä juoksemaan ympäri maapalloa. Mutta ihan niinkin tyhmästi silti tuli silloin lapsena kuviteltua että niin siinä käy, että japanilainen mies sitä sitten joskus meikäläisellä muka on. Joo niin tietysti on. Totta kai.

VITUT.








Minä: *lukee sanan amwf*
Minä: mitä vittua? No ole hyvä ja rupea itse vain sellaiseen suhteeseen. Minä en 😑
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Vittu ykski tollane saatanan keissi olis riittäny voi että ku mä luulin olleeni silloin yli masatoshista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Mutta oli se kyllä iconic kun tiesin että se on kuitenkin lopulta mun joku elämän rakkaus




No niihän siinä sit kävi

Kuinkas sen arvasitkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Sillo yks kerta tuijotin vaa sen nimee siis tätä versioo 永瀬正敏 ja ajattelin että mä niin tiedän että se on se vitun juttu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Ei jumalauta mulla palaa hermot kun mun näppäimistö on : suomi, korea, venäjä, japani. Älä kysy miks venäjä, en tiiä tosiaankaa. Oisko ollu santun takia sitte.

Kuitenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
永瀬正敏
서은광

On siinä jumalauta tutut nimet. Kyllä ei taas vituta.

En todellakaan ymmärrä mitä tapahtui, ja milloin.

Missä vaiheessa tää näin meni?
 
Ylös Pohja