Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Vielä edellisessä kodissa ei mulla ollut aavistustakaan, mutta sitten muutettiin tänne ja aivan satavarmasti tossa keittiössä istuin ja selasin jotain lehteä mistä keksin että haluan alottaa karaten (????????? Miksi kaikki mun lapsuusmuistot pilataan tällä tavalla?????????kiitti vaan xd ?????) ja sitten sinne menin ja en muista kuinka kauan ehdin sitä harrastaa kunnes tuli se yks kaunis päivä. It was like any other day mut yhtäkkiä kun olin myöhässä jo ja yksin pukuhuoneessa niin siitäpä se sitten tais lähteä

Sitä sitten mietittiin vielä kotiinkin lähtiessä että onpas tämä outoa

Yhdistä tämä vielä siihen erääseen biisiin niin kyllä taas mä kohta räjähdän


Siitä muistan niin täysin ku katoin maahan sitä suojatietä ni se on jääny vahvasti. Ja katoin niit liikennevaloi ja olin vaa sillee "mun tuleva mies?"



mä taas VITTU kohta räjähdän 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Ja siel puistossa "vannon että tuntuu jostain syystä ihan siltä että saan masatoshin vaikka se ei kuulosta yhtään järkevältä kyllä"


VITUT SAAT
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Mua niin naurattaa se kun kuuntelin oisko se ollu tämä

Ja itkin siinä sohvalla ja makasin siinä :DDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Miks se ajatus saa mut niin iloseks kun kuvittelen sitä pitämäs jotai lasta ja leikkimäs sen kaa

Mut hyi helvetti se ei tarkota silti et HALUUN ikinä lasta

Hyi helvetti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Ei mut tosissaa en muista ku olin kattomas jotai eunkwangist mut en muista enää mitää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Aijaa

Haluisin niin että eunkwang ajattelis et oon seksikäs

Haluisin että se edes tietäis et oon olemassa :D näin alkajaisiks :D

Voi vittu näköjään vähän kaipaan sitä ku en voi olla jauhamatta siitä jatkuvasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Lol joka kerta ku katon peiliin oon silleen "hmm 🥺 i wish he looked at me and thought that this looks sexy" lmao okay 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Mutta kuitenkin

Tulipahan muuten taas todistettua että mulla on ihan TODELLA vaikeet menkat

Heräsin yöllä tai varmaankin aamulla/päivällä tossa jokin aika sitten (jonka jälkeen viel nukuin) ja ja kävin vessas ja en voi sanoin selittää sitä kipua. Vieläkin sattuu mut ei enää ihan niin paljon. Siis ajattelin taas että nyt on jotain ihan helvetin pielessä että mä varmaan kuolen tähän. En kuollu ainakaan vielä mutta ajattelin että mulla on nyt vain jotakin pielessä kohdussa/tai siellä jossain. Ei vittu ole muuta selitystä. Tuntui että mulla ei vaan voi olla täysin terve ... Lisääntymiselimistö? Koska tost ei voi mun mielestä puhua normaalin kanssa samana päivänäkään. Että se siitä. Mutta lääkäriin tietysti en ole menossa, mutta oon melkein satavarma että mun lisääntymiselimistö ei oo ihan terve.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Toi kipu ei oo esimerkiks sellanen että pystyisin ihan elää normaalia elämää ja kävellä vaikka jossain ulkona tollasessa kivussa i think. Tai pystyisin koska pystyn kävellä kotonakin mutta oli se kyllä sellasta että ajattelin vaan että äkkiä saatana makaamaan taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Ja mietin että soitanko äidille koska oikeasti säikähdin pahasti sitä kivun voimakkuutta

Niin en usko olevan yhtään normaalia ja tervettä

Onneksi pahin meni ohi mutta vieläkin välillä on sellasia aaltoja että puren hammasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Aa niin

"Kipu johtuu prostaglandiinisynteesistä.[1] Eräät prostaglandiinit saavat kohdun supistelemaan ylenpalttisesti, mistä seurauksena on kipu."

Eli jos se ois sekundaarinen niin sitten siinä ois joku endometrioosi tai jotain vikaa vissiin mutta koska se on primäärinen niin se johtuu tosta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Silti oon nytkin ottanu vaan yhen lääkkeen et yleensä en viitti edes vaivautua sinne keittiöön asti sitä hakemaan koska mitä väliä kun siinä menee kuitenkin vähintään 20 minuuttia vaikuttaa niin sama se on sit olla ilman
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Ajattelee vaa et "tää menee kohta ohi ja tähän ei pitäis kuolla" niin kaikki järjestyy :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Häpeen ihan helvetisti

Mutta että en vois esimerkiksi seurustella ihmisen kanssa jolta mun pitäs jotenkin piilottaa asia että eiköhän se olis kyllä ihan 100 % tietoinen siitä milloin mulla on kuukautiset. Koska tekisin kuolemaa joka kerta kuitenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Vaikka kärsin kyllä esim vatsakivuista muulloinkin ja se on vähän samanlaista meininkiä mutta joo.

Eli toisin sanoen oon hyvin usein jonkin kivun kourissa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Eiköhän mun kumppani tulis siihen tottuu että en kovinkaan usein voi fyysisesti hyvin
 
Ylös Pohja