Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Must on hauskaa kuinka korealainen ja japanilainen näppäimistö tietää

Jos kirjotan 비투비 se ehdottaa esim " 앨범" =album tai 비투비 우리들의 joka on niiden sen yhen biisin nimen se alku mut sit se ei ehota kyl sitä loppuosaa enää :DD


Tai jos kirjotan 永瀬正敏 ja c ni se ehottaa heti "cm" ja "coney" 😂 so i guess it knows 😭 ei tiedä suomalainen näppäimistö, ei.

Tosin historia joten jos kirjotan btob ni se ehottaa esim "btob juttu" :D mut nii. Suomalainen näppäimistö ei tiedä niitä 🤔 hehe.

Jos kirjottaa esim "juha" nii ehottaa heti et "Sipilän" vaikka historiasta se ei kyllä ole :D NÄPPÄIMISTÖ TIETÄÄ KAIKEN.

Mitä jos kirjotan 서은광 omg se ei ehota mitään? Why? :D näköjään se ei ehota nimien jälkeen mitään. Jostain syystä.

사랑해 주세요

Arvasin että se ehottaa saranghae juseyo 😂😂 en tosin muista mitä toi tarkottaa. Ehkä please love me tai jotain??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Its like a parallel universe suomes juuri kukaan tuskin tietää kuka on seo eunkwang paitsi jos on jtn harvoi kpop fanei yms. Mut koreas ainakin siin jossai sanottii et "youre so famous, its not weird that i know you" :Dd


HAHAH

ITS REALLY A PARALLEL UNIVERSE

he should come here kukaa ei tunnistais sitä 🤣
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Se tuntuu vähän creepylt sillo ku olin ruotsis aikoi sitten se oli ihan tosi oudon tuntusta vähän kun olisit jossain toisel planeetal yhtäkkiä kaikki sun ympärillä puhuu ruotsia niiku mitä vittuu ja kaikki lukee pelkästään ruotsiks ja se on vaan ihan sairaan outo tunne, ihan ku oisit kokonaa toises universumis. Jumalauta. Metrotkin on erilaisia. Tai se. Metro se tais olla. Ja helvetti se on kyllä joku kuolemanjuna pikemminkin, tietäjät tietää. Ah, i miss sweden 🤣
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
En kyl enää uskaltais mennä ku siel on nii vaarallista. Parasta pysytellä koto-suomessa eikä täälläkään kyllä turvallista oo joten..... Parasta pysytellä ihan kotosalla siis vain 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Miten hassua oliskaan jos eunkwang tulis randomisti tänne eikä kukaan tunnistais sitä niin se olis niin kuin se olis ihan tavallinen ihminen eikä edes julkkis

Ja tavattais ja se tavallaan tuntuis vaan siltä niiku kaks tavallista ihmistä kohtais toisensa 😂 mutta en halua ajatella sitä kyllä nyt kiitos
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Lol

On nii hassuu et masatoshi on eunkwangii 24 vuotta vanhempi

Sillee ne on nii erilaisii mut both the absolute fucking loves of my life 😭💔

Tää ei lopu ikinä ollenkaan..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Kaikki vanhat filmit uudelleen
katson ja toivon
olisinpa päässyt kohtaukseen
voi kuinka palvon 🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Vittu tää on aiva vitun uskomatonta ei lopu koskaan ei lopu koskaan ei lopu koskaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
MÄ ENÄÄ EN JAKSAISI ODOTTAA
SINUA KULTASEIN
MUN KIPUNAT HIIPUU JO HILJALLEEN
VAIN SINUSTA HAAVEILEN 🙂


tai jotain tollasta 🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Kyllä mä sitten taas vittu vihaan tätä

Sen voin sanoo että eunkwang sekä masatoshi ei ole ongelma jos verrataan muihin juttuihin

Tämä saakelin elämä on niin vitun mahdoton tehtävä mulle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Huutis mulla onki itse asiassa näköjään aika pieni nenä, oon kokenu sen jotenkin aika isona mut sehän taitaa olla pienempi ku esim noilla kummallakaa???? Jotenkin koen sen aina niin isoksi mitä vittua

Outoa

Ja sitä paitsi mitä pahaa edes olisi isossa nenässä?????????????? Oon mä ainakin eunkwangist ja masatoshist jatkuvasti silleen SEN NENÄ ON NIIN SÖPÖ ❤️ et okei.

Mutta sitten pelkään itse näyttäväni rumalta jos mun nenä on iso. JA EIKÖ SE OLE ENNEMMINKIN PIENI??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Also: APUA TYKKÄÄKÖHÄN KUKAAN TYTÖSTÄ JONKA BMI ON 25.4 😭😭😭😭😭😭 ei varmaa kukaa!!


😂😂 oon tosissani, oon iha sekasin näköjään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
"apua tykkääköhän kukaa riippareista"

Juu ei varmaa kukaa täl koko planeetal 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
En ole minä toi ap mutta vois yhtä hyvin olla mulle XD:
"Nyt lopeta ap.

Sä kaivat verta nenästäsi ja vuodatat sita toisillekin.
Anna tissien olla. Sun munkit on jollekin täydelliset ja jos ne eivät "kelpaa" jollekin sä vaihdat miestä.

Onko selvä?

Sä ET voi miellyttää tisseilläs ihan kaikkia. Koska makuja on monia.
SUN ei tarvitse miellyttää ihan kaikkia."
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Kaikista eniten perseestä on tämmöset kommentit: "Aika perusrinnat eivätkä mitenkään harvinaiset. Eiväthän tuollaiset kauneimmat mahdolliset ole, mutta kyllä niiden kanssa elää voi ihan hyvin. Iän mukana muuttuvat kyllä rumemmiksi eikä laihduttaminen tosiaan niitä kaunista koska se ei poista riippumista kovinkaan paljon. Saattaa muuttua ihan lapaseksi koko rinta kun rasvaa sulaa tarpeeksi. Leikkauksella tuollaisista saisi todella kauniit rinnat koska ovat juuri täydelliset aihiot eli kokoa riittää ja on sopivasti rasvaa muokattavaksi."


Vittu te olette kyllä ihan sairaita :D jotka noin ajattelette..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Niin että leikkaukseen aina vaan, sillä kaikki ongelmat ratkeaa. Vittu että on taas sairasta porukkaa.
 
Ylös Pohja