Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Mitähän kaikkea musta saisikaan leikkauksilla korjattua. Varmaankin about kaiken.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
"- Yksi minun mielestä tämän ajan vaarallisimpia teitä naisen kannalta, on tämä plastiikkakirurgia, joka antaa meille naisille sellaisen kuvan, että parantamalla ulkonäköämme - lisäämällä, amputoimalla, silpomalla, muokkaamalla - se tekee meistä onnellisia. Minun mielestäni se on todella vakava eettinen kysymys, että meitä manipuloidaan pois ihmisyydestä. Tästä asiasta pitäisi keskustella paljon enemmän kuin nyt tehdään, Perheentupa vastaa."

Samaa mieltä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Sillee en oo esimerkiksi meikkejä vastaan mitenkään mutta oon kyl plastiikkakirurgiaa vastaan ihan rehellisesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
"

Kuka voi olla sitä mieltä et toi on ihan normaalia?? Terveydelliset syyt on asia erikseen mutta jos ongelma on mielessä niin se pitäisi hoitaa mielen kautta. Jos taas on joku kasvain joka voi viedä sun hengen kyse on täysin eri asiasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Itse asiassa tää on controversial nyt varmasti mutta oon jopa samaa mieltä seida sohrabin kanssa siitä että "oma luonnollinen keho on paras keho jossa elää". Se voi olla transfoobista, mutta en voi sille mitään että itse näen asian noin. Toki voi asiaan vaikuttaa oma tilanteeni joka onkin varmasti ihan eri tilanne kuin transsukupuolisen, mutta jotenkin silti.... Ei tääkään mun mielestä hyvä ole. Mua huolettaa nimittäin oikeasti se miten helposti jotkut nuoret lähtee sukupuolenkorjaukseen. Oman kokemuksen kautta nimenomaan aavistelen että siinä voi tulla detransitioitujia paljon. Ja se ei varmasti tunnu yhtään kivalta sitten kun peruuttamattomia asioita on jo tehty. Onneksi itse en koskaan lähtenyt siihen vaikka mulla ongelmia onkin asian kanssa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
No, ainakin omalla kohdallani se on totta että oma luonnollinen keho on paras keho jossa elää. Niin se vain on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
"Erittäin ikävää ja surullista. Oma luonnollinen keho on paras keho, jonka kanssa elää. Siksi, ennen kuin ryhtyy peruuttamattomiin toimiin, on syytä hakea tietoa, apua ja kyseenalaistaa."

Tämä juuri.


Juuri siksi misogynia onkin niin järkyttävän vaarallista. Se ajaa ihan todellisuudessa naisia pois omasta sukupuolestaan. Ja se on ihan täysi fakta. Kaikissa ei ole kyse transsukupuolisuudesta. Joillekin naisille käy juuri näin niin kuin tälle pajulle, ja mulle. Siis se että ei halua missään nimessä olla tyttö, mutta se ei todellakaan ole transsukupuolisuutta meillä. Siksi juuri misogynia on aivan järkyttävän vaarallista, mutta kukaan ei ota sitä vittu tosissaan. Joidenkin pään se näköjään sekottaa vaan ihan täysin, kuten minun. Vaikea kuule keksiä mistä muustakaan olisi kyse.


Jos joku sanoo että "women are good and worthy and beautiful" ja mä oon sillee YEAH RIGHT, MORE LIKE DISGUSTING. niin mitähän se sulle kertoo?


Ja eiköhän se oo niin että mä oon siinä enemmänkin se uhri enkä mikään paha ihminen koska koen noin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Ei ole vittu ihan helppoa muuttaa voimakasta misogyniaa hyväksynnäksi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Kyse on eri asiasta silloin kun on itse nainen ja on misogynistinen paska, koska silloin on enemmänkin uhri ja kärsit itse ihan helvetisti. Jos on mies ja on misogynisti niin sillon oot vaan huono mies.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
On aina vaikeampaa hyväksyä itsensä niin mun on ainakin ihan järjettömän vaikeaa muuttaa tota ajatusmallia mihinkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
En yksinkertaisesti voi sille mitään että en voi nähdä naista kokonaisena ihmisenä niin sanotusti, eli en itseänikään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
mielestäni meidän naisten pitäis hävetä sitä kuinka rumia ollaan ja miten paljon virheitä ja ällöttäviä asioita meissä on :))))))))))))))) tiedän että toi kuulostaa ihan hirveeltä mutta en voi valehdella, tolta must tuntuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
En missään nimessä haluaisi edes myöntää olevani nainen, en missään nimessä haluaisi edes kenenkään tietävän että mulla on menkat koska ne on maailman häpeällisin asia :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Ei siis oo mikään ihme että jossain vaiheessa halusin olla mies/muu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Misogynia on siis todella sairasta. ei voida painottaa tarpeeksi kuinka sairasta ja tuhoavaa se on. Se johtaa vakaviin ongelmiin ja kaiken peittävään häpeään.

Sitä en tiedä miksi joillain naisilla käy näin ja joillain sitten ei ollenkaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
En ole myöskään ainut nainen jota on esim sanottu huoraksi niin kyse ei voi olla sellaisestakaan yksittäisestä asiasta koska muitakin on sanottu huoraksi eikä niille käy näin, ei kaikille.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta enemmän se kohdistuu muhun itseeni kuin muihin naisiin mutta niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta nykyään sentään myönnän todellisen asian laidan tässä, kun silloin ennen olin pelkästään hämmentynyt ja luulin tosissaan olevani trans. Enkä jossain vaiheessa ollenkaan myöntänyt olevani nainen. Nyt sentään hammasta purren myönnän sen vaikka se niin paljon ahdistaakin, siis ihan täysillä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Se on silti mielestäni fakta jota en voi muuttaa ja joka mun pitää vain hyväksyä. En voi vain päättää että olen muuta sukupuolta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Eikä se edes veisi ahdistusta pois vaikka niin päättäisinkin. Se ei muuta mun kehoa kuitenkaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Miten ihmeessä tämmönen on mahdollista ja sit musta tuntuu ettei tästä oo tietoa netissäkään paljon yhtään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Ja kaikki trollit vaan on silleen "kyllä pitää olla mielisairas jos haluaa olla muuta sukupuolta kuin mitä on" no vittu anteeksi? Luuletko että haluan tämmöistä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Ja mä en oikeesti voi olla trans koska muistan mun lapsuuden ja näin itteni ihan täysin tyttönä silloin. Se ei voi noin vain muuttua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Ei mulla ollut mitään ongelmaa silloin asiasta ja pukeuduin prinsessamekkoihin ihan iloisena.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Nyt haluan rinnat pois ja kuukautisetkin, kaiken. Ei se normaalia ole eikä varsinkaan transsukupuolisuutta.
 
Ylös Pohja