Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
En haluu enää tuntee sitä tunnetta että mä vaan tykkään siitä eikä se tiedä kuka oon joten sitä ei voi kiinnostaa pätkääkään, koska se ei mua tiedä niin se on mahdotonta että sitä kiinnostais siinä mielessä pätkääkään. Se ei ole ihastunut muhun, mäkään en siis aio olla ihastunut siihen. Jos sitä ei kiinnosta pätkääkään arvaa haluanko mä sitten välittää. En halua. Enkä aio.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Vaikka kuinka haluan sitä ja se saa mut kiimaan niin en halua olla vittu yksipuolisesti kiimassa tiiäks miltä se tuntuu haluta jotain niin paljon joka ei haluu sua ollenkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mut helpompaa se olis silloin jos tuntisin sen ja se ei silti haluais mua, must tuntuu et sillon on helpompi päästä yli jos saa ihan SELKEÄN oikean torjunnan. Että on kokeiltu jo ja se ei silti halua mua vieläkään. Niin se on ihan eri asia. Kun tää tilanne taas... Jään ikuisesti roikkumaan siihen kun en saa sitä OIKEAA torjuntaa siltä. Tää ei näköjään riitä siihen. Miten saisin sen torjumaan mut oikeasti???? 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
En pysty ees kuvitella etukäteen kuinka hirveeltä se tulee tuntumaan sit kun se seurustelee jonkun toisen kanssa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Puhumattakaan masatoshista. Mä en pysty edes ajatella sitä vaihtoehtoa etten saa sitä, mutta tottahan se on, etten mä saa sitä.


En lähe noihin harhoihin enää. Ne ei oo totta. Siis on ne totta, että ne tapahtui kyllä ihan oikeesti. Mutta ne ei tarkoita sitä että tuun saamaan kumpaakaan. Se ei vaan niin mene. Piste. Ja se tuntuu siltä ku mun sydän fyysisesti särkyisi. Tuntuu et oon aivan palasina jos ja kun menetän sen toivon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Kiva. Mun koko elämä on ollu valhetta. Se eunkwang juttu oli valhetta vuodesta 2020 asti ja masatoshi juttu oli valhetta lähes mun koko elämän eli jostain 2008-2009 ish asti. Mihin täs voi enää uskoo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Tää on kyl niin rollercoaster et en oo pahempaa kokenu varmaan koskaan.

Siinä mielessä täysin limerenssi koska eikös limerenssissä just oo se että ollaan toiveikkaita ja euforisia ja sitten menetetään taas toivo ja ollaan masennuksen partaalla jne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Tosin mä en pysty menettää toivoa kokonaan noiden juttujen takia, mua jää aina häiritsemään et pakkohan niiden oli merkitä jotaki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Helvetti mä kirjaimellisesti kuolen ku youtubes tuli vastaan tissijuttu paitsi se ei ollu tissijuttu varsinaisesti but i just saw somebodys boobies (not naked :D) ja triggeröidyin siitä niin pahasti että nyt en taas pysty yhtään olla. Triggeröidyn vaan niin pahasti rinnoista. Mun on ihan mahdotonta olla tällä hetkellä:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Siis niiku iha hirveeeeeeeeeeeeeeeee olo nyt oon taas sillee ei jumalauta ei jumalauta en voi jättää mun rintoja näin mun pitää saada ne pois tai jotain vastaavaa
 
Ylös Pohja