Nii johtuukse siit ku tol ei näyttäis vissiin olevan rintsikoita niin ehkä se triggeröi mua ihan helvetisti sitre just ku ne ei oo tuettu nii se sama homma on itellänikin et hypin vittu seinille
Mut mä en sentään oo sillä tavalla rude et mä teen sen selväks et mun tää reaktio johtuu ihan mun omista ongelmista joten se ei liity siihen toiseen ihmiseen mitenkään eikä mun oo tarkotus haukkua ketään
Mun ei oo niiku tarkotus kiusata vaa mul on itelläni ylitsepääsemättömiä ongelmia ja mä nimenomaan haluan tehdä sen selväks. Kiusaajat taas tarkotuksella kiusaa muita ja haluu alentaa niitä. Mä en haluu. Mä myönnän sen 100 % ja oon täysin rehellinen siitä että mulla on itselläni suuri ongelma tissien kanssa mikä ei oikeasti liity muihin vaan se johtuu musta itestäni. Joten en koita haukkua ketään.
Auttaisko mua se jos yrittäisin vaa käyttää rintsikoita aina, paitsi tietenkin nukkuessa ja tälleen mutta niinku normaalisti muuten. Koska jos vihaan niitä sillon ku ne on luonnollisesti, niin auttaisko siihen sit vaa se että vaa pidän rintsikoita?
Hetkinen, mutta tässä tilanteessahan mun nimenomaan ei kannata laittaa rintsikoita. En ikinä opi hyväksymään niitä jos yritän pakoilla sitä miltä ne näyttää
Body dysmorphic disorder (BDD) is a mental illness characterised by constant worrying over a perceived or slight defect in appearance. Repetitive behaviours are performed in response to these concerns about appearance