Tai sitten jos voisin edes ajatella että okei: mä odottelen. Mä odotan vaikka pari vuotta tässä näin, jos sitten olisin keksinyt jotain siihen mennessä asiaan. Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta MUTTA. MUTTA. mitä mä osaan tehä sen parin vuoden ajan??????????????
Tai ajattelin että jos se helpottaisi että pistäisin itelleni sellasen ns. maalin. No , yksi vuosikin riittää ainakin ensiksi. Että pistäisi jonkin muistutuksen tms itselleen vuoden päähän ja sitten ajattelis että saat tehdä ton vuoden ajan mitä vaan että et stressaa (tai että ei tarvi) mitään sinä aikana ja katotaa sitten vuoden päästä uudestaan. Se auttais mua rentoutumaan ja sitten mä voisin kattoo sillon oonko keksiny jo jotakin. Ja lets face it, tuskin oon siinäkään vaiheessa vielä. Mut pointti on ettet sä saa pakottaa ittees ajattelee sitä. Vaan nimenomaan yrittäisit sen ajan ajatella edes että okei, vuoden saan ottaa ihan rennosti ja tehä mitä vaa. Et mun ei tarvi ajatella sitä mut saan ajatella jos haluun. Ja riippumatta siitä mitä on tapahtunut sinä aikana niin voisin kattoo sillon uudelleen et joko oisin keksiny. Tuskin oon. Mutta ei se ajattelu oo auttanu tähänkään mennessä, mutta tuskin se juolahtaa mieleen ajattelemattakaan.
Tai en tiedä onko toi hyvä.
Mut oon vaa niin loukussa etten tiedä enää mitä tehdä.