Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Im glad i havent seen my asshole, i probably shouldnt

Ei vittu, mä en ees VÄLITÄ mun ulkonäöstä enää, ihan sama, im just living

Mutta onhan se vähän vaikeaa silloin kun ulkonäkö on pakkomielle

On mun pää kyllä muutoinkin ihan sekasin että ei siinä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Haluisin rastat pois ihan vaan siks että peseminen ois helpompaa ja vittu kosk toi kutisee niin jopa se raapiminen on vaikeeta siks ku ei oo ns. Normaalit hiukset
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Mä en voi tehdä mitään, mä en voi ELÄÄ, mun pään takia joka on ihan pipi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Mitä tälle voi tehä enää, ei auta vaikka miten kääntelen asiaa

Vahinko on tapahtunut jo ja koko ajan ajattelen asian samalla tavalla: sillee ku oon aina ajatellu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Tai sitten jos voisin edes ajatella että okei: mä odottelen. Mä odotan vaikka pari vuotta tässä näin, jos sitten olisin keksinyt jotain siihen mennessä asiaan. Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta MUTTA. MUTTA. mitä mä osaan tehä sen parin vuoden ajan??????????????

Tai ajattelin että jos se helpottaisi että pistäisin itelleni sellasen ns. maalin. No , yksi vuosikin riittää ainakin ensiksi. Että pistäisi jonkin muistutuksen tms itselleen vuoden päähän ja sitten ajattelis että saat tehdä ton vuoden ajan mitä vaan että et stressaa (tai että ei tarvi) mitään sinä aikana ja katotaa sitten vuoden päästä uudestaan. Se auttais mua rentoutumaan ja sitten mä voisin kattoo sillon oonko keksiny jo jotakin. Ja lets face it, tuskin oon siinäkään vaiheessa vielä. Mut pointti on ettet sä saa pakottaa ittees ajattelee sitä. Vaan nimenomaan yrittäisit sen ajan ajatella edes että okei, vuoden saan ottaa ihan rennosti ja tehä mitä vaa. Et mun ei tarvi ajatella sitä mut saan ajatella jos haluun. Ja riippumatta siitä mitä on tapahtunut sinä aikana niin voisin kattoo sillon uudelleen et joko oisin keksiny. Tuskin oon. Mutta ei se ajattelu oo auttanu tähänkään mennessä, mutta tuskin se juolahtaa mieleen ajattelemattakaan.

Tai en tiedä onko toi hyvä.

Mut oon vaa niin loukussa etten tiedä enää mitä tehdä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Haloo jos oon ollu ihan samas ongelmas 2010 niin ei se ihan heti oo se ratkasu tulossa. Tai et en tuu keksii sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
AHDISTAA TOI PILLUN HAJU EI JUMALAUTA

siis lakanoista nimenomaan

VITUN MASTURBOIMINEN VOI JUMALAUTA NYT :D VIHAAN VITTU VOI SAATANA ETTÄ VIHAAN XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Ehkä mun pitää vaa tottua siihen että mulla menee koko elämä tän kanssa veivatessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Mä en vaa pysty tähän enää mä en ymmärrä mitä muita vaihtoehtoja mulla enää on kuin itsemurha mutta en mä voi tehdä sitäkään. On oltava joku muu ratkasu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Oon miettinyt pääni puhki varmaan vähintään sieltä 2009-2011 saakka, en ikinä voi unohtaa kuinka olin mummun luona ja mun aivot meinas lähtee ulkoavaruuteen asti kun kelasin tätä koko asiaa. Ja sillon jo se sama tunne ettei tähän oo yhtikäs mitään ratkasua. Siis se tuntui niin umpikujalta. Toisaalta umpikujan tunne voi olla helpottavakin tunne koska sit kun tiiät ettei oo mitään ratkaisua niin tavallaan sul on lupa vaan luovuttaa.
 
Ylös Pohja