Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
"miks mul on ihan sellanen olo et toi on mun mies?"

Season 5 Idk GIF by Friends
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
The fact that i didnt remember the eunkwang thing until NOVEMBER 2022.

the fact that i didn't remember the karate memory until .. march 2024?

Vau.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Eunkwang: SE VITUN HYLLY 😭

masatoshi: SE SAATANAN KELLO SIINÄ VITTU KU OOTIN ETTÄ TREENIT LOPPUU että pääsen helvettiin sieltä ja mun askeleiden painuminen tatamiin ja hämmennyksen pyörteet siinä koko ajan ja ihmettelin kukas vittu se muka ois joku japanilainen mies tulevaisuudessa muka mun mies?? Ja olin ihan että tämä taas vitun selvä ja siellä ulkona vielä olin silleen ... Niin.. kai...?????



Täytyy olla suoraan kusetusta tämä homma kokonaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
En edelleenkää saa rauhaa ku en muista että sanoinko mun frendille jotain siitä vai puhuinko sen kaa jtn muuta siinä. Muistelin että oisin treenien jälkeen puhunu sille jotain mutta voi olla että samalla vaan mietin sitä juttua mut en actually sanonu siit mitää

Ja ne saakelin sukat
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Hirveimpiä juttuja mitä voi tapahtua ihastuksen suhteen on jäädä tämmöseen toivon kipinän kierteeseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Olin niin varma että mun mies tulevaisuudessa on joku .. nii.. japanilainen.. mitää muuta en muista siitä hetkestä. Mä vaan tulin ulos sielt pukkarista ja olin et.. okei...? Sit kun yritin viel sitä vyötä muistaakseni siin ulkonaki viel (koska mulla oli totaalinen ongelma sen kanssa, vyösolmu on vaikea asia) ja olin aivan totaali hämmennyksen vallassa ja olin sillee "mistä mä ny muka joskus jonku japanilaisen miehen nappaan?" Olin niiku aivan kujalla siinä koko ajan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Ja olin et "why??????? Miks ihmeessä se olis japanilainen??????" Koska varmaa oletin että suomalainen jos joku
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Lets face it tuskin edes ajattelin sen ikäsenä muutenkaa mitää tulevaa miestä , TUSKINPA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Vitut olin se pitää paikkansa yhtä varmasti kuin....... Kuin........ Yhtä varmasti kuin olen sekaisin kuin seinäkello
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Ja voisin vielä muuten ulottaa sen koskemaan KETÄ TAHANSA japanilaista miestä, että se EI tarkottais välttämättä masatoshia

Mutta kun ne muut.................. Mutta kun esimerkiksi kuka keksi rakkauden..................... Voi elämän kevät....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Ja se oli niiiin "hauska" mysteeri että KUKAHAN TÄÄ MAHTAA OLLA TÄÄ KUKA KEKSI RAKKAUDEN BIISIIN LIITTYVÄ MIES, KUKAHAN SE MAHTAA OLLA

nonni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Nyt tiiän että se oli masatoshi tai siis, siihen se biisi liittyy ihan eri tavalla ku kehenkään muuhun. Tietty juurikin costiin mut sitähän mä tässä just meinaanki. Mähän tiesin että se on vasta alkua sen biisin suhteen. Mä tiesin että se liittyy siihen mieheen jonka kanssa seurustelen tai meen naimisiin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Jos kaikki noi eunkwang ja masatoshi jutut on kusetusta nii mitä vittua, give up
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Ja mä sitä ihmettelinkin että miksi tuntui siellä puistossa ja siellä leffassa siltä niiku se olis OIKEESTI se
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
No ei kai siinä, eihän se tietty oo yhtään linjassa sen kanssa mitä tapahtu lapsena
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Enkä todellakaan muistanu sitä siin vaiheessa enää

Muistaisin jos olisin sillon muistanu TOLLASEN ASIAN

oisin vetänyt varmaan samanlaiset hepulit silloin siitä kun vedin nytten kun sen satuin muistaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Ihmetyttää kyllä niiden mahdollinen kyseenalainen naismaku sitten mutta noh... Mikäs siinä jos tuutte tästä tykkäämään..........

(En silti usko vieläkään, kuulostaa täysin mahdottomalta)
 
Ylös Pohja