Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,634
Reaktioarvo
2,893
26 and 21 is different though

Well, 25 and 21 now

Crushes are so fucking weird bye
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,634
Reaktioarvo
2,893
😭

Jiseok 😭😭😭😭😭

Se on kuitenkin totta että henkisesti oon teini edelleen joten i feel like i could be the same age as him or Something heheheeh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,634
Reaktioarvo
2,893
I dont understand why i fell for jiseok
And youngjae

They bother me the most cause they are so new
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,634
Reaktioarvo
2,893
Siitä huolimatta että pyysin että ei enää yhtään uutta ihastusta niin then there was youngjae
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,634
Reaktioarvo
2,893
Mua taas ärsyttää yoohyeon ja dami

Ja ne ei oo mitään uusia ainakaan :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,634
Reaktioarvo
2,893
Siis mua niin naurattaa kuinka teoriassa mulla on "monta vaihtoehtoa" tulevaks puolisoks koska ihastun niin helposti millon kehenkin niinku esim:
- eunkwang
-jiseok
- taeil
-dahyun
-dami
-yoohyeon
-villu
-youngjae
-yuto
-hui
-timppa
-masatoshi

Ja tolleen noin, mut tosiaa se "monta vaihtoehtoa" on silkkaa teoriaa koska se ei tuu olee kukaa noista 😆 nii vähän huvittaa se.

Sillee ihastun kyllä helposti mut.

Se ei tuu olee kukaa noista xD

Mut et en niiku ihastu kehenkään muuhun kuitenkaan et.

Et periaatteessa se harmittaa VÄHÄN että en koskaan tuu saamaan ketään mut ei se sit taas toisaalta niin harmita. Et niinku.. nii. Se mikä ehkä harmittaa tai sattuu tällä hetkellä eniten on tää ulkonäköjuttu vaan koska sit mul ei oo ketään puolisoo tai ku kukaa ei rakastu muhun sillee aidosti koskaan tai et en saa kokee sellast niiku. Niin sit se vähän on niin et mun pitää ehkä lähinnä vaan ite "tehä se työ" sen suhteen mut et on se vaikeeta vakuutella ite itteensä siitä.

Mut ei se haittaa, oon asennoitunut kuitenkin siihen että yksin hoidan tän elämän ja asiani, joten ei se oo kovinkaan paha.

Ja ei mun tarvi sillee vakuutella edes

Esim eilen kun sanoin et must tuntu tosi helpottavalt nii se oli ihan totta, et kiva et on sellasiiki hetkii. Se oli semmonen mukava tunne jota ei niin kovin usein tuu. Nyt taas sitten oon vähän silleen että katon kuvia itestäni ja en oikeen yhtään tykkää. Niin onhan se tosi kurja fiilis mut ei voi mitään. Mut eiköhän se mee taas ohi ajallaa ja jossai vaiheessa mul on taas se sama fiilis kun eilen.

Et mun tarvii vaa pärjätä ilman mitään puolisoa.


Siis tuli vaan mieleen kun katoin sitä kuvaa ja kelasin et ei se mitää et jos vaa oon kaunis eunkwangin mielest se riittää ei muil välii. Sit tajusin et ainii en saa eunkwangii. Sit olin sillee hitto. No joku muu? Sit tajusin etten saa ketää joten olin sillee no hitto, ei tuu siis olee ketään joka sanois mulle et oon kaunis sen mielestä joten se ei tuu helpottaa. Et joo. Yksin saan pärjätä asian kanssa mut ei se haittaa mitään kun oon asennoitunut siihen ettei mulla oo puolisoa koskaan. :D sillä pärjää lopulta aika hyvin kun asennoituu siihen jo valmiiks. Ehkä on vähän surullinen olo mut mitä sitten. Ei se kovin paha oo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,634
Reaktioarvo
2,893
Aika monta vaihtoehtoa kyl lukumääränä ottaen huomioon ettei yksikään niistä tapahdu :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,634
Reaktioarvo
2,893
Ja no chaeyoung kans viel vähän?

Nii 14

Et kyl niit lukumäärällisesti riittää ihan helvetisti mut se ei mun tapauksessa auta :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,634
Reaktioarvo
2,893
Ketkä noist on siis ihan uusia? Eikse oo vaan jiseok ja youngjae 😂 😂 😂 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,634
Reaktioarvo
2,893
Literally miten on mahdollista et pelkästään jiseok ja youngjae on uusia 😭😭😭😭😭😭🗿
 
Ylös Pohja