Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Täl hetkellä lähinnä eunkwang ja masatoshi aiheuttaa kuitenkin sen pahimman sydänsurun

No okei kyl muutki varsinkin youngjae mut silti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Mut sitte mun biseksuaalisuus on tosi outoa koska ihastun kyl miehii ja naisii mut sit i dont get horny because of girls i only get horny because of boys. Tai sanotaa nii et i get horny bc of boys vaa sillee paljon helpommin. Useemmin. Joskus saattaa just ajatella jotain tyyliin esim m ja dahyun ja tämmöst

(Ainii m)

Et niiku jtn sen tyyppist, joskus toki. Sehän on selvä. Mut oikeesti aika vähän. Et kyl mul on sitäkin. Vivistäki oli ainaki sillon kerran se omg shes sexy.

Et niiku on jokseenkin horny bc of boys and girls mut niih.

Am i kinsey two also? 😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
2 | Predominantly heterosexual, but more than incidentally homosexual.



LMAO
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Just so no one gets confused
Im a kinsey two
Thats the fancy version of bi

?? 😂😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Noni :D

Nyt oon virallisesti bmi:n mukaan normaalissa painossa :D arvelinkin että se on pudonnut ku oon syöny niin vähän viime päivinä

Mut toki se tulee menemään takasin ylipainon puolelle ja niinku oon sanonu aiemminkin niin sil ei oo mitään merkitystä. Mut tuntuu vaan.. huvittavalta :D

Mut se miltä näytän.. on siis hyvä, tietty, mut tarkoitan et hassua et tää voi olla jo normaalipainoinen.

Ja muutenkin tuntuu ihan oudolla ajatella että MÄ oon normaalipainoinen 😂 ainakin hetken kunnes mun paino kohoaa taas 64:ään vähintään 😂

Sillee miten MÄ voin olla normaalipainoinen

Tää on aivan omituista

Siis sillee jos ajatellaan aivan kirjaimellisesti bmi:n mukaan.

Nyt voin sit sanoo et hei mä oon kuule ihan bmi:n mukaan normaalipainoinen jos se on sulle noin tärkeetä

Siis jossain nettiväittelyissä lol mihin mun ei ees pitäny osallistuu kylläkään

Tää tuntuu oudolta.

Ei se siinä pysy (eikä haittaa), mutta tulipahan nyt sekin koettuu et oon senki puolella ollu

Im officially normal weight but just for a little while 😎

Enkä ois sitä kattonukaan nytten muute mut ku oli pakko uteliaisuudesta koska TIESIN et se on pudonnut kun oon syöny niin vähän nytten. Mä arvasin sen.

Aaaaaaa ja mun vatsa on vieläki niin kipee

Siis tää ei oo vatsatauti kai . mut mul on vaa ollu niin kipeenä vatsa ja turvotus yms joten en oo oikein pystyny syödä ku ihan vähän

En oo oikein uskaltanukaa syödä niin paljon ku en haluu et maha menee viel kipeemmäks

Mut onhan Se pakko jotain syödä kuitenkin.

Se on vaa se et ei tee mieli eikä pysty sillai normaalisti varmaankaan syödä, vielä tällä hetkellä.

Ja kurkku on täynnä limaaaa joten mikä homma 😭 ja sattuu joka paikkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Vau on niin outo ajatus että oon normaalipainoinen

Ei sil oo mitään merkitystä mut se on vaa outoo ku en muista ikinä olleeni siinä, ainakaan nyt kun oon tätä painoani seurannut huvin vuoksi. Oon mä varmaan joskus ala-asteella ehkä yläasteellakin ollu normaalipainossa tai miten ne nyt sit meneekään mut en tiedä koska mul ei oo tietoo mun pituudest ja painost silloin.

Mut kuitenkin

MINÄ?????? normaalipainoinen??????????? Aivan hulvaton ajatus 😂💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
No se ainakin pitää paikkansa että normaalipainon rajat ulottuu aika pyöreeseenkin vielä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Ei vaan kerro niin mitään

En näytä tippaakaa samalta ku toi, oon paljon läskimpi/pyöreempi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Mut en silti tykkää yhtään tosta jutusta että overweight tai obese on paha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
I'm "healthy weight" now (for a while) mut en tuu ikinä tykkäämään siitä ajatusmallista että on joku mikä on parempi ku joku toinen painoluokka. En pidä siitä myöskään että underweight olis huono. Must ihmisten pitää antaa olla niinku ne on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Mun mielestä kaikista noista pitäs tulla yhtä hyviä koska no, kaikki on yhtä hyviä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
En voi vittu sietää normaalipainon ihannointia oli ne syyt terveydelliset tai jotku muut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Ja muutenkin hauska että nyt 24.9 oon normaalipainoinen ja sit heti ku oon 25 ni oon ylipainoinen :D

Mä inhoan ihmisiä jotka ei hyväksy muiden painoa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Must tuntuu välillä et mun pitäis eristää itteni muista ihmisistä ettei mun tarvis altistua niiden jutuille

Varsinkin niille "jos et harrasta seksiä oot outo/tylsä/kannattais mennä lääkäriin tmv."
 
Ylös Pohja