Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,284
Reaktioarvo
2,893
Ja youngjaesta mulla ei oo ikinä ollu sitä mitä noist kahesta. Mul ei oo ikinä ollu youngjaesta sitä vaihetta kun en PYSTY ajatella MITÄÄN MUUTA ku sitä yhtä ihmistä.

Masatoshista mulla oli ainakin tammikuussa se kun olin niin sekaisin siitä että se oli yhtä tuskaa kun kirjotin vaa vihkooni sitä kuinka EN VOI AJATELLA MITÄÄN MUUTA. hädin tuskin ajattelin edes eunkwangia siinä vaiheessa kun olin niin syvästi pakkomielteinen vaan siitä. Sit eunkwangista mulla on ollu niitä vaiheita mut niiku esim siin alussa siin heinäkuus 2022 vaik niin se miten syvällä olin siinä kohtaa niinku niin pakkomielteinen että se tuntui maailmanlopulta jos en saakaan sitä. Se tuntuu siltä ettei sun maailmassa oo ketään muuta kun se yks ihminen vaan.

Niin youngjaesta mulla ei oo (ainakaan vielä) ollu tota vaihetta ollenkaan. Et on vaan se yks ihminen, jonkin aikaa. Se pakkomielle vaihe. Se on oikee ihastus mut mul ei ainakaan vielä oo ollu pakkomielle vaihetta siitä ollenkaan. Eunkwangista mulla on todellakin ollu se ja masatoshista mulla on ollu se. Siis kun ajattelen niin masatoshist ain tulee mielee just se ku tammikuus kirjotin mun vihkoon, ja no en jaksa nyt hakee sitä tähän ja kattoo mitä tarkalleen kirjotin siihen mut jtn et tää on tuskaa ja en pysty ajattelemaan mitään enkä ketään muuta ja niin edespäin. Ja sit just se että sain paniikkikohtauksia basically kun ajattelin etten saa sitä. Ja eunkwangista oon saanu niit ns. Paniikkikohtauksia tai ainakin niit että oon itkeny lattialla ja oon miettinyt jos en saa sitä. Nii youngjaesta ei oo ollu mitään sellasta kertaakaan. On ollu vaa sellanen yhyy mut ei sellast todellista paniikkikohtauksen tyyppistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,284
Reaktioarvo
2,893
Ei luoja oon itkeny nyt varmaa ainakin tunnin tässä. En enää vittu tiedä. En enää vittu pysty. Siis oikeesti.

Tunti sellast ihan vitun ugly crying siis oikeesti oon vittu rukoillu apua oon istunu mun huoneen lattialla ja kelannu et kuolen tähän paikkaan, siis oon itkeny niiiiiin paljon nyt et tuntuu et mä kuivun kokonaan, tää kyynelten määrä on ihan tajuton. En ees tiiä millo oisin viimeks itkeny näin vitun paljon.

Nyt oikeesti tuntuu niiku oisin jotenki kuivunu lmao voiks itkemisest tulla nestehukka

Ja kuuntelin tätä biisii ja emt it just fucking gets to me, en osaa oikeest selittää mut mua sattuu niin lujaa niin vitun syvälle sieluun et tuntuu et koskaan aikasemmin mikään ei oo satuttanu näin pahasti


Oon niin. Lopussa. En tiedä enää ollenkaan miten voin jatkaa eteenpäin koskaan. Oon aivan, aivan totaalisen lopussa.

I'm really drowning.

Srsly en voi ymmärtää miten voi tuntua siltä et oon actually drowning tällä hetkellä. Vajoon koko ajan syvemmälle ja syvemmälle eikä kukaan voi auttaa, vaikka joku yrittäiskin auttaa niin se ei voi kuitenkaan pelastaa mua. En näe mitään toivoa tulevaisuudessa, oon nii ku ihan täydessä pimeydessä tällä hetkellä.



Ironista että kuuntelin myös it's okay (rakastan sitä biisii tho ofc) mut LOL kaikki mitä se aiheutti mulle oli se että ajattelin vaan entistä enemmän sitä että "en pysty elää ilman sua rakastan sua niin paljon miten mä voin ikinä elää ilman sua miten mä voin elää mun koko elämän ilman sua en kestä ilman sua mul on niin ikävä en kestä olla ilman sua mä rakastan sua niin paljon sä oot mun elämäni rakkaus" ja sitä rataa

Siis meneeks se kipu koskaan ohi

Ja jos joskus meneeki nii miten mä selviin sinne saakka.

Oon tosissani, must tuntuu niinku mult ois lyöty ilmat pihalle tai jotain

En voi enää ymmärtää en tiedä enää mitä edes sanoa tai ajatella tai mitään

En tiiä saatana

En tiedä vittu mihin uskoa kun tuntuu että tässä kaikessa ei vaan oo mitään mieltä, niiku elämässä yleensäkään.
Tämä on sitten se vastaavan tyyppinen esimerkki kwangista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,284
Reaktioarvo
2,893

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,284
Reaktioarvo
2,893
WHO DO U LOVE 🎶😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃 joo-o
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,284
Reaktioarvo
2,893
Ainiin


Löysin ton tärkeit biisui listalta

No joo

Näköjään vedän näin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,284
Reaktioarvo
2,893
"actually i was seeing it again and again" BRUH

they are s a g g y

wheres ur eyes at 😭😂
 
Ylös Pohja