Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
En vain viitsi enää käsitellä sitä asiaa mielessäni, jos en käsittele niin ahdistus on vittu 100, mutta siitä huolimatta en enää kykene käsittelemään sitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"
Mä olen ajatellut niin, että katsotaan nyt tämä elämä loppuun, menee miten menee. Olen ollut lapsesta asti ahdistunut.

Tsemppiä AP! Elä oman nköistäsi elämää ja yritä olla ajattelematta mitä muut miettivät valinnoistasi. Heittäydy vaikka työttömäksi jos työt kuluttavat liikaa."

Tämä sama kyllä toisaalta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Se on niin ihanaa viel kun tietää joka sekunti Olevansa helvetin ruma ja sitten kun tietää sen olevan totta ja että sille keholle pitäisi tehdä jotain kun ei se oikein tältäkää vois näyttää, mutta kun ei voi tehdä

Tai siis se on se pakko-oire, sama ku sukupuolikin. Mutta ei voi tehdä mitään eikä mikään sitä ahdistusta myöskään poista joten pitää vaan kärsiä siitä 24/7.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Se tunne kun tietää että jotain pitäis tehdä mutta ei tee. On helvettiä. Ja sillon sä haluut kuolla. Oikeasti vain nukahtaa pois.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Seriously who the FUCK panicks when feeling something come out of your vagina????

Who the fuck panicks because of that feeling

I guess its only dysphoria things

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I wonder why i can't have a penis

Although

I must admit

What would it really help...

I don't like this but i wouldn't like changing it any more than that either

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Theres something wrong with my mind which makes me feel theres something wrong with my body.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Me: *likes Eunkwang*
Eunkwang: oh nice body 😍
Me: don't touch it. I need to be male before you can touch me.
Also me 24/7: en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Viime yönä näin kauheita painajaisia menkoista, sitä edellisenä rinnoista. Ei naurata. Se oli kauheaa. Ne oli oikeita painajaisia. Siinä edellisessä joku koitti tappaa mua (?) ja also jotenkin koski mun rintoja. Ja mun mielestä se oli nainen. Siinä toisessa unessa taas, no, se oli jotain menkoista mikä hävetti mua niin paljon et haluun kuolla. En muista tarkemmin.

Ylös Pohja