Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Odota kun meen joskus leikkauttaa rintani pois

Mieti kuinka sekasin ihminen voi olla eikä tää vaan mee pois vaikka tiedän että oon sekasin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut ei sillä koska oon mä sitä kehoa tuhonnu jo, mut tuhoisin vielä enemmän. En vain tiedä onko sillä väliä kun se on rikki jo nyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"Dysmorfinen ruumiinkuvan häiriö (body dysmorphic disorder eli BDD) on mielenterveysongelma, josta kärsivä henkilö on jatkuvasti tyytymätön omaan kehoonsa tai tiettyyn osaan kehostaan. Häiriö kuuluu pakko-oireisten häiriöiden spektriin ja merkitsee kirjaimellisesti epämuotoisuuteen liittyvää ruumiinkuvahäiriötä. Häiriöstä kärsivää henkilöä vaivaa jokin normaali tai vain lievästi poikkeava kehonosa, kuten nenä tai korvat. Henkilö myös kokee ulkonäkönsä vastenmieliseksi, sosiaalisia suhteita haittaavaksi, rumaksi tai jopa toisissa inhoa herättäväksi. Oletettu poikkeavuus ja yritykset peitellä sitä saattavat viedä valtaosan yksilön ajatusmaailmasta ja ajankäytöstä ja johtavat usein vetäytymiseen sosiaalisista kontakteista. Monet turvautuvat leikkauksiin, joiden he kokevat korjaavan ulkonäköään. Häiriön kanssa samanaikaisesti esiintyy tavallisesti ahdistusta ja masennusta. Potilaat myöntävät monesti huolestuneisuutensa olevan liiallista, mutta he eivät useinkaan pääse tunteesta eroon."

Miten tää EI oo sama asia kun mun transsukupuolisuus, anteeksi nyt vaan?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oon sekasin kun seinäkello, trans ja bdd-potilas. Tai siis se transsukupuolisuus on bdd:tä. Haluun vaan korjata kehoni eikä sitä pysty korjata. Ollenkaan. Se on ikuisesti pilalla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mä en ihmettele ollenkaan että mulla on pakko-oireinen häiriö, dysmorfinen ruumiinkuvan häiriö ja transsukupuolisuus. Nehän liittyy jopa kaikki toisiinsa. Lisäksi huonoja seksuaalisia kokemuksia. Joka sekin on ihan klassikko tässä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Enää puuttuu transitio ja detransitio jolloin oisin ihan malliesimerkki näistä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kato siks kun mulla ei ihan heti ollu tätä niin siks mä en tiedä mitä mun pitää tehdä koska se alko siin sit melkein heti mutta ei nyt ihan heti, ja sillo must tuntu et ois jotain tiettyä mitä mun pitää tehä (kaikkee erilaisii asioita, mut en koskaan oikee ollu satavarma) mut kosk sitä ei ollu heti nii en tiiä pitääks mun kuunnella sitä vai ei.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Eli en nyt tiiä ollenkaa mitä pitää tehä kosk tiedostan et sitä ei ollu IHAN aina vaa MELKEEN aina

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut toisaalta järkevin ajatus mihin oon päässy on kai se että luulisin että viimeistään kuoleman jälkeen saan tietää (en oo ihan satavarma uskonko mutta leaning more towards afterlife still) iha kaiken niin miks miettiä sitä nyt koska sitä on mahdotonta elävänä tajuta, tai ainakaan pitkään aikaan, vuosiin, vuosikymmeniin. Niin sit mun pitäs periaattees vaan odottaa kosk en tuu tajuumaan vuosiin tai vuosikymmeniin mut viimeistään varmaan kuolleena tajuun vaikka en varmuudella usko mut enemmän kuitenkin uskon siihen vaihtoehtoon. Nii enkö sais vaan odottaa kun ei täs oo muutakaan tehtävissä. Kun sä et löydä kyllä sitä vastausta ajattelemalla, sä ET tuu tajuamaan sitä. Ainoastaan odottamalla ja sekään nyt ei ihan satavarma oo mut melko varma kuitenkin oon siitä et viimeistään kuoleman jälkeen. Kieltämättä se on vaan vitun pitkä aika odottaa. Mut en vaan tuu mitää vastauksii saamaan täs lähiaikoina. Et jos mä vaa odotan niin luulis sen olevan okei? Onhan se okei? Se taitaa olla mun ainut vaihtoehto. Odottaminen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Et jos nyt se auttais yhteen asiaan mut tietenkin voin todella huonosti myös dysforian takia ja muiden pakko-oireiden. Varsinkin keho. Se on niiin iso teema siinä et sitä ei voi oikein sivuuttaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En vain oikein enää jaksais tätä kehojuttua et en sitten oikein tiedä enää mitä on tehtävis

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Onneks lääkkeitä en alota enkä transitioidu tai mee leikkaukseen ellei oo kyse elämästä ja kuolemasta koska ne sekottais mun kehon entisestään vaikka se on nyt jo ihan rikki ja väärin mut se ois vielä enemmän väärin silloin. Vaikka vihaankin sukupuoltani mut olis viel enemmä väärin tehdä niin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Noh, ainakaan mun ei kannata transitioitua. Tos oli yks joku 70v mtf niin ikinä ei oo liian myöhästä. Transitioitua voi vaikka 70-vuotiaana.

Ylös Pohja