Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Sitä paitsi

En ihan oikeasti uskonut millään etten olisi cis

En vain millään uskonut mutta ehkä se nyt on sitten kuitenkin uskottava.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Weird.

Because my sex is female and literally nothing will ever change that.

My body.

But my mind. My mind wants to get as far from female as i can. My mind wants my body to get as far away from female as i can. Right? (Male?) But my mind starts to panic, get depressed and suicidal because it doesn't succeed in changing my body (no shit).

I really don't see how trans is trendy because it's pure horror like you're actually suicidal so who wants that? Etkä voi olla sekuntiakaan rauhassa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
+ jollain lailla ymmärrän että se saattaa olla häiriö koska sehän tuottaa kärsimystä niin miten se muka ei olis häiriö? Mut ehkä se vaa on häiriö jota ei oikein voida parantaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tai miten se ei oo häiriö jos sun keho on yhtä sukupuolta ja sun mieli haluu olla toista sukupuolta

Kuulostaa häiriöltä

Mut ilmeisesti sitä ei vaa oikein kunnolla voida parantaa tai jotain en mä tiedä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vaikka se kuinka ois häiriö. Ja ehkä onkin. Niin miten se oikeuttaa ketään olemaan ilkeä? Ocd on häiriö mut ooksä ilkee jollekin sen takia et sil on ocd? Masennus on häiriö mut ooksä ilkee jollekin siks et sil on masennus?

"Äääää nää vitun friikit sukupuolisekoilijat ei oo normaalia!!"

Sanoksä masentuneellekin noin :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

Very gay of you to look at these 💀

Yeah i know im not a real man but still

Oh god how i wait for that switch 😭 dreaming of that time 😭 life could be a dream 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Se käytti sanaa transvestisuus mut ehkä se on pohjimmiltaan kuitenkin samanlainen kun mäki oon?

En tosin tiedä onko sillä kehodysforiaa ei käyny ilmi, vaa se et se pukeutuu naisten vaatteisii

MULLA ON AINAKIN KEHODYSFORIAA, KIITTI VAA

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kaikki alkaa loksahtaa paikoilleen koska Eunkwang oli jo silloin aikoinaan 😂😂😂 yyh itkettää vaan koska en haluu olla genderfluid mutta mitä mä voin oikeestaa sille tehä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

Niin suurinpiirtein tässä kohtaa se oli jo, joten.......

Mutta en silti usko että se oli totta.... Mutta se nyt kuitenkin oli silloin :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis mä en tiiä muistanko nyt väärin mutta kun mulla oli lapsena/noin alakouluikäisenä mielikuvituskavereita/alter egoja, siis en oo ihan varma mitä ne oli

Kuitenkin muistelisin et mul ois ollu monta semmosta. Pari tai ehkä enemmänkin. Niil ehkä oli omat nimet ja kaikkee. Mut siis en oo varma oliks ne mielikuvituskavereit vai alter egoi vai mitä. Kuitenkin muistan ne hyvin ja et niil ois ollu omat nimet ja jotain sellasta. It felt like they were in my head or something idk. Sit jos en nyt oo väärässä nii voi olla et osa niist ns. Hahmoista oli miespuolisii. Sit vaa äsken mietin et olikohan niin ja et tavallaan larppasinko niinku ite jollain tavalla poikaa silloin myös. No joo. Mutta ei sil oo välii muistin ton vaa yhtäkkiä. Tai en muista yksityiskohtia tarkkaan mut muistan vaa et mul oli niitä mut en oo iha varma jos osa niist oli poikii. Sit kaikki katto mua ku jotain kummajaista kun niistä oli puhetta :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mitään muuta en muista varmaksi ku sen et niit oli ja osan niist nimistäkin taidan muistaa. Ja ehkä, iso EHKÄ, niit oli eri sukupuolisii.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja et puhuin niist joidenkin kaa, senki muistan ihan selvästi. Ehkä koulussa tai jotain

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ihan ku vähintään yksi niistä ois ollu mies mut en tiedä mitä se muka meinaa eiks se oo ihan perus mut mietin vaa jos se jotenkin ois heijastellu tätä mut en tiiä

Ylös Pohja