Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Haluun kuunnella all for you ja sitten mikä se toinen oli............... All for you ja. Muistan sen ehkä joskus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Okei oon kehollisesti hybridi mut ette vain myönnä et se on both genders koska ette haluu et on niin monta tyyppiä jotka onkin laskettavissa both genders ku haluutte vaa et mahdollisimman moni olis joko nainen tai mies ja laskette molemmiks vaan sen jos on selkeempiä variaatioita mut miestyyppinen karvoitus ei riitä siihen että sut laskettais myös mieheks ehei

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Okei ehkä mun hybridiys on hienovaraisempaa kun jollain toisella mut miksen silti olisi?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En mä ainakaan osaa ajatella itseäni pelkkänä naisena. En vain jotenkin osaa. Vaikea se nyt on ajatella kun keho näyttää myös vähän miehen tyyppiseltä keholta. Että noin ja näin. Mietitään sitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Bruh.

Im both genders and the evidence is in my body.

Ehkä se on vähän enemmän female kuin male.

Mutta silti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mun perhe kaikki ajattelee mut naisena mut miks muka? Enhän mä edes näytä yksiselitteisesti naiselta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei kait sitä naisen kehon määritelmää nyt ihan loputtomiin voida laajentaa

Selkeä intersex mutta ei kai sitten jos niin sanot...

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Intersex people are individuals born with any of several sex characteristics, including chromosome patterns, gonads, or genitals that, according to the Office of the United Nations High Commissioner for Human Rights, "do not fit typical binary notions of male or female bodies".

No.. mut.. ei sitte

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut ei mun omasta mielestä mun keho oo vaan naisen tai miehen vaan yhdistelmä?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
People who are intersex have genitals, chromosomes or reproductive organs that don't fit into a male/female sex binary. Their genitals might not match their reproductive organs, or they may have traits of both. Being intersex may be evident at birth, childhood, later in adulthood or never.

Well this I'm not

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Exactly this im not mut onko sille sit joku muu sana?

Eihän mun keho kuitenkaan oo naisen keho pelkästään.

Ihan normaali järki, ainakin mulla, sanoo sen ettei naisen keho oo tämmönen vaan se on selkeesti yhdistelmä. Juu ei genitaalit. Mut karvoitus. Ei kai muuta sellasta oo? Mut se kuitenkin. Mun mielestä se ei kuulu naisen kehoon, vittu piste. Minä en ole pelkästään nainen. Piste. En voi sille mitään. Oon ehkä tyhmä mut silti.

Tietenkään en tiedä kromosomejani niinkun ehkä monikaan ei tiedä. Nehän voi olla mitä vaan. En mä niitä tiedä. Oon olettanu et xx mut sehän on vain oletus.

Sori mut tää ny on mun kehollinen todellisuus. En ole nainen. Siis oon. Osittain.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Osittain mun mielestä mies

Ja sen sanoo ihan arkijärki

Ei tarvi miettiä mitään määritelmiä sitä varten Eikö se nyt ole ihan selvää

Varmasti enemmän nainen mutta pieni osa miestä kuitenkin. Mun mielestä. Mut oon varmaan vaan tyhmä kun en osaa ajatella itseäni kokonaan naisena.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Olin silleen se on mun mielessä mut sit muistinkin ettei se ollukaa pelkästään mun mielessä vaa mun kehossa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tietysti mut diagnosoitiin naiseksi syntymässä Eihän mulla sillon vielä partaa ollu joten vaikutin muuten ihan tytöltä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"partaa"

Ei se edes oo parta vaan paljon yksittäisiä pitkiä karvoja

Ei mikään partaparta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Sen verran et se tuntuu sormissa ns. pieneltä parralta, kun en tiedä miksi muuksikaan sanoisin sitä.

Ylös Pohja