Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Laissa vammaisella henkilöllä tarkoitetaan henkilöä, jolla vamman tai sairauden johdosta on pitkäaikaisesti erityisiä vaikeuksia suoriutua tavanomaisista elämän toiminnoista.

Kirjaimellisesti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Naurattaa kun muut vetää lääkkeitä esim propraalia ketipinor mitä vaa lääkkeitä vaikka mielenterveyden ongelmiin ja mä en pystyisi tehdä edes sitä koska mietin koko ajan mitä se tekee mun keholle. Lihottaako ja kaikki muutkin asiat. Ketipinor voi ilmeisesti tehdä menkoista epäsäännöllisiä tai ne voi jäädä pois. Sehän mun oireita riemastuttaa. Kun en halua sitäkään mutta en myöskään halua että ne on. Joten mikään ei oo mulle oikein ok ja jokainen vaihtoehto ahdistaa, kun kaikki vaan tuntuu väärältä, oli mitä tahansa. Jos oon lihava se tuntuu väärältä jos laiha se tuntuu väärältä jos mulla on pillu se tuntuu väärältä jos mulla on penis se tuntuu väärältä. Kaikki tuntuu väärältä ja siltä että teen koko ajan jotain väärin kaikessa. Eli sepä on se ongelma ainakin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Minä kun sulupuolen dysforia :3

Minä kun sulupuolen dysforia :D

Minä kun sulupuolen dysforia 😡

Minä kun sukupuolen dysforia 💀

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hähhää tuli muisto kun olin jossain hautajaisissa/rippikoulu/jossain jutussa mekko päällä pienenä tyttönä ja nyt mietin sitä muistoa ja oon silleen OUH MINÄ KUN SUKUPUOLEN DYSFORIA 😍

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
OOOH 😍😍😍😍😍 UPEAAAAA

eikä ainakaan millään sellaisella oo yhtään vaikutusta että joku random reddit mies on mulle silleen haluun nuolla sun pillua

No okei voi olla ettei se vaikuta tai sit vaikuttaa, en tiedä. Mutta kuitenkin on sukupuolen dysforia totta totisesti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"poikatyttö voi aivan hyvin olla ja onhan niitä neitimäisiä miehiäkin" olet aivan oikeassa

Vaan poikatyttöys ei oikein riitä. Poikatyttö kun on tyttö ja silläkin on kuukautiset, rinnat ja pimpsa. Ja näin päin pois. En mä sano että tarvii hoitoihin mennä, enhä minäkään ole menossa, mutta sukupuolidysforia on olemassa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja ehkä siksi suomessa on paljon enemmän kuulemma nuoria ftm tyyppejä polilla kun mtf

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En ymmärrä ketään tyttöä jota ei hävetä sen keho

Pojilla taas ei oo yhtään mitään hävettävää eikä niitä yhtä usein hävetäkään niiden kehon sukupuoli

Ylös Pohja