Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Kuinka moni poika häpeää sitä että sillä on penis, siemensyöksyt ja mitä nyt onkaan? Ei varmaan ihan hirveän moni.

Kuinka moni tyttö häpeää sitä että sillä on kuukautiset, pimppi, rinnat, valkovuotoa, raskauden mahdollisuus (myös vastoin omaa tahtoa), ja sitä paitsi pimppi näyttää ja haisee oksettavalta?

Ei varmaan kaikki mutta kuitenkin luultavasti useampi kun pojista. Eikä siihen tarvitse olla edes transsukupuolinen että siitä saa tehtyä ihan hirvittävän ongelman. Mietitään tätä tässä näin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"NO MUTTA miksi kukaan tyttö haluaisi vaihtaa sukupuolta? EN VAIN YMMÄRRÄ!!!111111.:(((((((((( MIKSI IHMEESSÄ. typerää sellainen :(((((((((((( kyllä minäkin vittuilen jokaisen tilaisuuden tullessa tytöille kuukautisista mutta en vain ymmärrä miksi kukaan tyttö haluaisi vaihtaa sukupuolta :(((((((((((((((((( miksi kukaan häpeäisi? :((( EN YMMÄRRÄ"

"EN YMMÄRRÄ MIKSI KUKAAN TYTTÖ TEKISI ITSEMURHAN ENNEMMIN KUIN ELÄÄ ENÄÄ PÄIVÄÄKÄÄN TÄÄLLÄ. EN VAIN YMMÄRRÄ SITÄ.............. Miksi muka???? Kyllä minäkin vitsailen päivittäin siitä kuinka roikkuvat tissit ja pillu haisee hirveältä ja hajhahshgfgh onks menkat hahah hyi yäk älä ny ainakaan mulle puhu siit, mut en y++ärrä miksi joku muija haluis vaihtaa pojaksi?????? MIKsi??"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
On vain ja ainoastaan hyvä että nykyään poikia on alettu haukkumaan enemmän tyyliin jatkuvaa "vihaan miehiä" "hyi miehet" jne koska haluun tämän saman ilmiön myös miehille, että niilläkin alkais tulemaan samaa psykologista häiriintymistä järkyttävän syvästä häpeästä ja nekin haluis joukolla alkaa vaihtaa sukupuolta. Mutta se ei vieläkään ole edes mikään kovin iso ilmiö.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oon käynyt jo mutta pitäis saada se terapeutti joka sopis paremmin mulle (sukupuoliasioihin jne)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kun tarvitset erään henkilön hyväksyntää jopa siihen että voisit kestää oman sukupuoles koska on niin paha alemmuuskompleksi ja vaa arvottomuuden tunne

Vitu next level

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Confirmed: sametti on minä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😭😊😭😭😭😭😭😭😭 LMAOOOOOOOOOOOOO

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"siis mulla ei löydy sanoja millä selittää kuinka paljon se tuottaa mulle ahdistusta et mä voisin tulla raskaaksi" you're absolutely me

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
And no no

Not only that

But the fact that you even HAVE A UTERUS

even if you DONT get pregnant

But you HAVE a uterus

I would kill myself

But im so glad theres someone like me

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja sillä EDELLEEN on dysforiaa ja se SILTI puhuu itsestään naisena nykyään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En tosin tykkää siitä että se arvostelee aseksuaalisuutta mutta tää transasia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Sen myös haluisin tietää miten omien liivienkin näkeminen voi hävettää nii paljon

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Rupesin muuten miettimään kokeekohan kummiski jotkut miehet häpeää niiden peniksestä. Siis iha vaa siitä että on penis. Mietin vain näkeekö jotkut miehet sen vastenmielisenä kans. Ehkä? Ei nyt luulis sen olevan niin harvinaist? Samalla tavalla ku mä nään omani vastenmielisenä. Niin onhan se nyt vaikeaa elää siinä kehossa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut en tiedä nyt kun katoin noit detrans yms juttuja niin must tuntuu niinku mul alkais tulla pieniä helpotuksen pilkahduksia välillä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Se voi helpottaa vähän mutta että tää menis kokonaan pois tai edes suurimmaks osaks vie paljon aikaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vitsi oikeesti mikä yllätys on ollu huomata, siis aiemminkin, se että miehet on kykeneviä ihastumaan muhun tai kokemaan ainakin jonkinlaista seksuaalista tai romanttista tai jotain kiinnostusta. Se on ollu niin outoa, koska sen lisäks että mua kiusattiin, jonka takia uskoin aidosti oikeasti että miehet on kykenemättömiä kiinnostumaan musta, niin sen lisäksi vielä koska en koskaan myöskään oo sopinut kauneusihanteisiin oikein millään tavalla, niin oon ihan oikeasti ihmetellyt sitä että miehet onkin kykeneviä kiinnostumaan musta. Siis sillein että enhä koskaan ollu mikään suosittu poikien keskuudessa aiemmin. Siis en ollenkaan. Niin sit se on ihan ihmeellistä nähdä että yhtäkkiä musta kiinnostutaan (ja aiemminkin jo silloin, vähän vanhempana, ehkä joskus noin 17-19v tai siinä paikkeilla vasta alkoi näkyä miehiltä kiinnostusta, sitä ennen ei tainnut olla oikein juuri mitään, totta kai olin niin kiusattu että jos joku oliskin muhun koulussa tai riparilla tai missään ihastunu niin se ois joutunut sen kyl pitää salassa koska Se olis ollu noloo ja koska olin niin läski) koska tavallaan se kun ajattelee että miehillä ne niiku näkee ne potentiaaliset rakkauden ja kiinnostuksen kohteet naisissa tai siis, miten sen sanoo, niin, naiset kiinnittää niiden huomion, sit on ollu jotenki omituista huomata se että... Mutki nähää niinku naisena johon ihastuu? Tai silleen. Tai kiinnostuu mut sama asia. Mä........ Mul on ollu omituista huomata se että... Oon niinku edes nainen miesten silmissä. Jotenkin.

Muttaaaa. Sellasta. Dysforiaaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kuitenki, öööö... Oikeestaan vieläkin mun on vähän vaikee uskoo että täst maailmasta löytyis yks sellanen joka tulis rakastumaan muhun ja mä siihen, siis että mulla tulis olemaan miesystävä. Se on vieläkin niin outo ajatus, et mulla? Miesystävä? Joskus vielä? En oikein vieläkään usko sitä. Vaikka oonkin jo nähny sen että musta kiinnostutaan, mut ehkä jotenkin se että joku kiinnostuu niin paljon et haluis seurustella on vieläkin kyllä aika outo ajatus. Ja että mä tuntisin samoin. Mun on vielki vaikee nähä se että joku haluis olla mun mies. Oon alkanut jo ymmärtää sen että näköjään ne haluu panna mua ja sillee, mut se että joku tulevaisuudessa haluis olla mun mies on vielä aika omituinen ajatus. Silleen utopistinen.

Mut ... Dysforia ihan hullu mut uskon et kun pakotan itteni kestämään tän niin kestän. Niinhän samettikin tekee sil on vieläkin dysforiaa mut se pakottaa ittensä ikään kuin elämään naisena nykyään? Vai?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vittu oikeesti jos kukaan niistä tyypeistä pistää mun kuvia yhtään minnekään niin arvaa tapanko sen 🙂 en oikeest. Mut arvaa miten vihanen olisin. Se ahdistuksen määrä. Ku ei tavallaan ees haluis lähettää niillekää keille lähetin. Mut ku en vaan osaa sanoo ei tai jotenkin silleen. Nii en tiiä. Toinen puoli must ei haluis lähettää sitä kuvaa et juuh. Oikeasti pelottaa vähän. Ja sit tiedätkö kun on olemassa myös mahdollisuus ettei ne levitä niitä mut joku muu saattaa saada niiden kännykän käyttöön ja levittää tms. Oon edelleen huolissaan tästä välillä. Lol. Kyllä soi jenni Vartiaisen nettiin aina välillä päässä :D

Mut senhän siitä saa kun ei osaa sanoa ei. Ihan oma vika :D siinäpäs sit maksat sen hinnan.

En sentään laita julkisena reddittiin niinku monet. Niiku subredditteihin. Miten helvetissä ne uskaltaa.

Mitähän eunkwang ajattelis tästä jos päädyttäis yhteen (ei päädytä) :DDDD toivottavasti se silti tykkäis must eikä pitäis mua huorana. Tai.. ku täähän on "vähän " monimutkainen asia mulle ku en oo niin hirveesti nauttinu siitä ite :D tai, ehkä pieni osa siitä on saattanut olla sellaista et ok i got a little horny maybe??? Mut sit siin on sekin puoli et ei oikein tavallaan niin nauti siitä ite. Et se on hiukan monimutkainen asia ollu mulle. Ei mikään pelkkä nautinnon lähde :D vaikka jollain lailla positiivinen huomio saattaakin olla kivaa mutta sitten en tiiä... On se myös aika hankala kokemus mulle henkilökohtaisesti ollu.

Ettääääääää

Mitähän toi yks siit ajattelis

Mutta ei päädytä yhteen. Kunhan mietin. Ja haaveilen siitä. Kuten yleensäkin 💗💘

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Also

Yllättävää kuinka vitun moni siellä tulee vinkuu kuvia

Siis oikeesti yllättävän moni

Miks?

Miks te pyydätte kuvia randomisti? Tavallisilta tyypeiltä? Jotka tekee jotain postauksia about saggy boobs tai sitten bdd yms ulkonäköön liittyviä juttuja. Ja sitten siitä heti ollaan pyytämässä kuvia. Tavallisilta ihmisiltä? Sillee oon vaa utelias miltä sä näytät? Okeei..... On kai ihan siellä onlyfans jotain tyyppejäkin menkää niiden kuvia kattomaan :D miks pitää pyydellä kaikkien tavallisilta ihmisiltä jolla vaan on ulkonäköhuolia tai Jotai.

Ylös Pohja