Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Sekin yllätti miten joka ikinen on ollu ihan kiimassa niistä kuvista. Ykskään ei oo ollu silleen, siis yksikään, et "tbh i didn't like it"

Okei, on ollu ehkä sellasta et jokainen ei oo syttynyt jokaisesta kuvasta, esim se yks sano et en ois pyytänyt sua ulos kadulla sun naaman perusteella mut sul on rehellisesti sanottuna täydellinen kroppa. Et niiku tällästä on ollu. Mut muutoin jokainen on ollu at least joistain kuvista kohtalaisen kiimassa.

Mikä hämmentää mua et onko mulla muka noin hyvät tilastolliset mahdollisuudet :D niinkun olla hyvännäkönen. Miesten silmissä. Vaikkapa.... Eunkwangin silmissä 🤨

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja se kuinka niiden vastaukset on ollu enthusiastic ja mun vastaukset niiden kuviin on ollu aika lame :D mut yritän aina olla silleen etten loukkaa kenenkään tunteita et oon ollu sillee juu iha kiva kulli XD mut en oo mielestäni kuulostanu niin intohimoiselta kun ne jätkät itse mun kuvista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
ALSO tajusin et yksikään nainen ei oo vielä tullu pyytämään kuvia

Kappas

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Eiku hetkinen se tais olla nainen joka oli silleen show me your tiny cock boy

Ja se hämmens koska olin että mitäh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aattele kun oltais Eunkwangin kaa yhessä ja lähettäisin sille kuvia xD 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺💗 omg mieti jos se tykkäis mun vartalosta 😭😭

Mut also miks mun piti tehä noin.........

Vittu koskaa aikasemmin oo tehny tollasta

Ei ois pitänytkään :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mua helpottaa se ajatus että en mitenkään tuu olee 60-vuotias joka ei oo vieläkään tottunu olemaan nainen. Sitä mä tarkotin (jos sanoin siit) sillä että mä tuun oppimaan mun sukupuoleen ennemmin tai myöhemmin. Siks koska se ei oo menossa mihkään niin on täysin mahdoton ajatus että tulisin olee 60-vuotias nainen joka ei vieläkään pysty olla sukupuolensa kanssa. En tiedä minkä ikäsenä se tulee mutta joka tapauksessa mä tuun vuosien varrella oppimaan siihen. Koska se ei oo ikinä menossa mihinkään niin mulla on paljon aikaa oppia siihen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ehkä mä en vielä halua olla nainen mut jonain päivänä haluan, sen tiedän. Ehkä kaikkien ei tarvi erikseen oppia omaan sukupuoleensa mut joidenkin tarvii käydä henkinen prosessi sitä varten että pystyy olla sen kanssa. Toisilta se tulee aina ihan luonnostaan, jotkut joutuu käymään läpi sellasen henkisen matkan ja lopulta siihen opitaan vuosien varrella. On kyllä omituista että jollakin se tulee aina ihan luonnostaan eikä mikään sitä horjuta. Toisille se on todella vaikeaa. Mutta ei kellekään käy niin ettei ikinä siihen opi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I think a male can be just as attractive to a female than the other way around

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Therefore, if he was attracted to me also, youd think it could be the same level. Not that he would be more attracted to me.

I just personally think theres no "more attractive sex".

Yet i saw someone say "women, as the more attractive sex-"

And i was like what?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vaikka myönnän että miehet kuolaa enemmän naisia jossain missä lie subredditeissä. Ehkä miehillä vain on keskimäärin suurempi sex drive ja se tulee siitä. Sit ollaan silleen naiset on viehättävämpiä mutta ei sinänsä ole vaan miehillä on vain yleensä suuremmat seksihalut jolloin vaikuttaa että naiset vaan olis enemmän viehättäviä mut se tulee enemmän miesten biologiasta koska jostain kumman syystä niillä on suuremmat seksihalut.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Joo ku. Mietin vaa

Et onks naiset muka oikeasti viehättävämpi sukupuoli

Sit yritin ajatella et no sithä mun pitäs olla iloinen

Mut ei se valitettavasti siihen kyl auta

It hurts edelleenkin se ei vaa mee pois vaikka kuinka oisit muka "viehättävämpi"

Ei se auta. Ei se auta mua.

Edes menkkafetissien todistaminen subredditeissä ei auta oikein kunnolla vaan oon edelleen niin häpeissäni että itkettää lähes joka päivä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Emmä tiiä.

Tuntu oudolta olla noin mustasukkanen muuten eunkwangista koska en yleensä joudu kokemaan tota. Koska mietin että olikse for real vai vaan for the show. Niin sit kun säikähin aidosti niin tavallaan.... Tuntuu oudolta koska en oo niin tottunu tuntee tämmöstä siitä. Aika voimakas mustasukkaisuus kyl. Nice. No ainakin ymmärtää että tunteet on edelleen niin vahvoja kun kerta tollasta tuntee. Meinasin oikeesti itkeä. Ja vieläkin tuntuu silt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
It hurts really bad

Ja se pelko siitä että joku toinen oikeasti "vie mun miehen"

"Mun"

Se ahdistus siitä että tykkäät siitä oikeasti ja sit se vaan asks for someone elses number

Might have been for the show, jäi vähän epäselväks mä en tiedä mikä toi juttu niinkun oli. Maybe a joke.

Mut en tiedä yhtään.

Mahdoton selittää sitä tunnetta.

Sitä ei tajuu niin hyvin kuinka vakavat sun tunteet on kunnes näkee jotain tollast ja säikähtää ja sit tajuu ettei oikein pystyis olee ilman sitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Muunsukupuolisuus (engl. non-binarity) on sukupuoli-identiteetti, jonka omaava ihminen ei koe olevansa nainen eikä mies.

Niin kylhän mä koen olevani nainen. Mä en vaan halua olla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Lmao i just came out to my friend

"Came out" mut puhuin näist ongelmist siis vaa

Ja sanoin silleki et kun ongelma on se etten VOI vaihtaa sukupuoltani millään lailla

Ylös Pohja