Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Mutta oikeestaan se on yksi mahdollisuus ja ehkä se mihin mä uskon eniten, se että en tuu olee eunkwangin, hoyoungin, jakobin yms kanssa, vaan jonkun joka ei oo kukaan näistä. Jonkun iha normaalin irl ihmisen kanssa niinku useimmille ihmisille aina käy. Toisaalta... I'm not most people :D niiku missään asiassa. Joten ehkä mun suurempi veikkaus onkin että en seurustele koskaan, kosk en voi nähdä itseäni jonkun sellasen kanssa. Eli luultavasti en seurustele koskaan ollenkaan tai sitten jotain odottamatonta tapahtuu jonkun noista kanssa. En jotenkin näe itseäni normi irl ihmisen kaa. Ehkä se kaikista uskottavin vaihtoehto on siis se ettei vain seurustele ikinä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Koska enhän mä oo niiku most people siinäkään etten haluu ikinä seksiäkään joten ei mun elämän polku tuu menee ihan samalla tavalla ku normaalisti menee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ku en vaan pysty uskomaan siihen että jotain tapahtuis (jakobin, hoyoungin tms kaa)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Sattumien määrä on huikea.

Tässäpä asioita jotka vain minä ymmärrän mutta tässä ne sattumat ja joista mulle tulee mieleen joku tietty hetki missä on ollut asioita:
따라가
SL
Jakob Per Anders Norrgård (Anders, sekä Kai, ja jep, kukaan muu ei tietenkään ymmärrä tätä paitsi minä)
SEO EUNKWANG
NUMEROT MAASSA?

ehkäpä siinä ne :D

Voi harmi.

Ja joo toi jakobin nimi on siis ihan wikipediassa että en kaivanu sitä mistään syövereistä. Wikipediasta ihan ja sain tietää sen vast nyt. Ja se oli aika huono juttu tavallaan :DDDDS

Siitä sit vaan veikkailemaan 🤔 varsinkin SL on mielenkiintoinen sattuma 🤔 no okei jokainen noista on mielenkiintoinen sattuma.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mutta ei nyt ajatella sellaista. Enhän edes halua _todellisuusessa_ olla kenenkään kanssa koska olen kuitenkin orchidromantic. Orchidsexual nyt on selvä (= on tunteita mutten halua olla seksuaalisella tavalla oikeasti kenenkään kaa) mut luulen et myös orchidromantic (= on tunteita mutten halua olla romanttisella tavalla oikeasti kenenkään kaa).

Totta kai haluan mutta tuskin ihan oikeasti oikeasti oikeasti. Jos puhutaan ihan tosi jutusta. Niin veikkaan että ei :D kyseessä kuitenkin minä, joten.

Orchid identiteetit tulilla

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ei vaa kykene, jokin mun sisällä sanoo et ei et saa mennä sinne. Joten oon toistaiseksi vältellyt niitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut??????

Vems pojk e do 😭😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja siis se kun voin kuvitella itteni kaj-keikalle ja kattomas jakobii silleen heart eyes mut en VITUSSA mee, ikinä :}

Mut voin kuvitella sen mielessäni millast se ois XD

Kattoisin sitä jossain psykooseissa 😂😂😂😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️🩷

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Anna mulle ne vastaukset
Sä tiedät, että mä tarviin ne 😭😭😭😭😭😭😭

Ylös Pohja