Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Onko oikeasti 160.5 cm niin lyhyt että melkein kaikki lahkeet on liian pitkiä? Näyttää siltä. Tai sitten koko on niin iso (m) että lahkeet on liian pitkät. Käärin mutta on se jännä että oon sit niin lyhyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Wtf?????????

Mähän kuolen tänne

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Okei aika paha, happiness, one candle, 0 %, dehär e min by ja yes i am :D AIKA PAHA

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis eihän tää toimi ollenkaan :D

4 of these are the worst now:
- Eunkwang
- hoi
- Jakob
- woohyuk

Mut jollain tasolla silti ajattelen hoita sit vaa koko ajan vaikka tietysti kolme muutakin on pahimpia mut silti en tiedä mikä nyt on? Joku aivan ihme mielenhäiriö tänääääännn

Mut et eihän tää niinku sillein toimi ollenkaan?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä pelkään että mulle tulee joskus tulevaisuudessa uusia. Uusia hoyoungeja, eunkwangeja, jne. Mut sitä mä en pelkää jos tulee jtn uusia hongjoongeja yms. Siis tässä nyt implying niinku niit tasoja. Niitä mä en pelkää mutta sellasia uusia mä pelkään, sellasia kun hoyoung ja eunkwang jne.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä pelkään nimittäin että ne jää. Mä pelkään et hoyoung jää, mä pelkään et eunkwang jää, mä pelkään et jakob jää, mä pelkään et woohyuk jää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä pelkään että oon 40-vuotias ja mä ajattelen edelleen sitä mitä mulle tapahtui näinä vuosina. Ja niinhän mä tuun ajattelemaankin. Ehkä mä pelkään eniten sitä miten raskasta tulee olee kantaa nää samat tunteet niin pitkälle, ehkä jopa läpi elämän. On ollu jo nyt raskasta tuntee näin elokuusta asti, ja tietenkin jos lasketaan ne aikaisemmat missä hoyoung oikeestikin oli läsnä mun elämässä mut vaan eri tavalla. Kun siis mähän tiesin että ddaraga on jostain muusta tavallaan enemmän kun Eunkwangista, niin silloin se oli mun elämässä sitä kautta läsnä, sit kaikki ne mitä oon kattonu siitä ja niin. Eli samaan aikaan kun oon vaahdonnu eunkwangista lähinnä niin hoyoung on ollu omalla tavallaan jo mun elämässä ja sekin on jotenkin vaikeeta ja silleen.

Et mä en tiedä Miten mä näitä tunteita jaksan kantaa mukana pitkään. Kuitenkin ikuisia muistoja ja niin mutta ei siitä sen enempää. Kuitenkin.... Jostain syystä asiat on nyt näin.

Ja tää on edelleenkin niin ihmeellistä miten tiedän että rumennun vanhetessani, mutta sitten kuitenkin kun katoin pretty but hateful niin ajattelin vaan koko ajan miten söpöä on vanheneminen, ihastuksillani. Se on _söpöä_. Jostain syystä. Siis SÖPÖÄ. :D omituinen sanavalinta ehkä mutta totta se on. Mä taas vaan rumennun vaikka eipä tässä oo koskaan missään muualla oltukaa ku kategoriassa ruma.

(Ja jostain syystä kuuntelen 2 become 1 ja mun asexuality & dysphoria kyllä pistää vastaan, sehän sellasissa biiseissä on vaikeeta, ihan hyvä melodia siinä kyllä on mutta siihen se jääkin 😂😭)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ooo imagine hoyoung at 58 years old 💗💖🩷💘💕

Se on vaan söpöä. Tuskin tää mikään kovin universaali ajatus on, taidan olla vain omituinen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä vaan tiedän että joudun kattoo vierestä (kuulostaa oudolt mut anyway yk) kun se löytää (taas) jonkun

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

^ Miten mä tunnen kun samaan aikaan pelkään syödä (koska rumuus), oon rasisti itseäni kohtaan (kun oon sillein white women are gross eww why would any asian guy want a white girl ewwwwww), mietin sukupuolta ja vihaan sitä, mietin hoyoungia ja vielä lisäks oon sillein asiat on väärin ja julkkisihastukset on väärin mutta toisaalta tulee heti mieleen taewoon following ("you kept saying it's wrong, open them out and feel free" jne.) ja samalla yrität miettiä tarkottiko se hoyoungin suhteen jotain kun silloin ennen tätä olin kuunnellut sitä biisiä ja ajatellut Eunkwangin lisäksi jatkuvasti siinä sitä videota katsoessa jotain toista (mysteeri)tyyppiä jostain syystä ja jopa se teksti siinä nauhurissa(?) "따라가" oli silloin sellainen jota katoin ja mulle tuli niiiin semmonen siis liitin sen tavallaan johonkin toiseen henkilöön kuin eunkwangiin, ja muistan vielä sen siitä kun siinä sanotaan jotain "yeppeun melody" (miten kirjotetaankaan) ja olin sillee heh melody yes but this isn't kind of about Eunkwang, as much as it is about someone else, some mystery person. Siks muistan sen siitä sanasta melody kun olin silleen well kinda not Eunkwang. Niin nyt mietin tarkottaako se jotain vai onko tää näitä turhia kuten kaikki on :D no joka tapauksessa biisi on hoyoungiin liittyvä oli miten oli ja joo.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Also, huom, toi on varmaan mun kuunnelluin biisi seuraavassa youtube music recapissä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja sitten just sekin kun eunkwangin listalla on peräkkäin nää kolme biisiä: my student teacher, ddaraga ja I love you forever. Niin niitä kolmea biisiä kattoessa, sillä listalla, ENNEN HOYOUNGIA, ajattelin että ddaraga liittyy enemmän johonkin toiseen ihastukseen joka on viel tulossa vasta, enemmän kuin eunkwangiin tavallaan. Tiesin sen vain. Ja kas kummaa, yhtenä päivänä tosiaan tapahtui niin että aloin tykätä god-nimisestä bändistä ja kas kummaa, rakastuin hoyoungiin enemmän kuin moneen muuhun elämäni aikana XD ja sehän, luonnollisesti, heti alkoikin liittymään siihen, miksi ei olisi liittynyt, taewoon biisi kuitenkin, ja pohjallahan oli tämä kaikki mikä oli tapahtunut ennen.

Lisää siihen vielä se että kun katoin sitä pyöräilyklippiä niin jos edes muistan oikein (en ehkä?) niin en ensin tuntenut mitään ihastusta hoyoungiin siinä, pelkästään eunkwang oli se juttu, mutta silti vaikken tuntenut (ilmeisesti) mitään sitä kohtaan, ajattelin silti sitä ihastuksenani. En siis silloisena ihastuksena (mielestäni) mutta jotenkin kun katoin sitä videon alkua ja sitä pyöräilytouhua siinä niin mulle tuli ajatus ihastuksesta siihen, nii nimenomaa hoyoungiin. Mutta olin silleen yäh en tykkää siitä/en haluu ihastua tohon. Okei, yäh ehkä vähän liioiteltu reaktio, en nyt muista oisinko mitään inhoa sitä kohtaan tuntenu mut joku sellanen mulle tuli kun en edes tuntenut sitä kohtaan mitään ja jostain syystä silti ajattelin siihen ihastumista. Tai sitten tunsin mutta jotenkin mulle tuli vain sellainen etten ees näe siinä mitään attractive (silloin ensin). Vasta myöhemmin tuli sitten vissiin siitä niit pieniä, pienen pieniä ihastuksen tunteita, kunnes 21.8. homma räjähti käsiin. Enkä tietenkään taaskaan tajunnut kyseessä olleen sama ihminen. Vaan järkytys oli suuri kun tajusin että that's fucking son hoyoung and I've been looking at his face all along when i watched those vids. Since tyylii 2023 tai jtn.

Sitä paitsi, iconic: en silloin edes tiennyt että se on joku idol niinku Eunkwang. Legit ajattelin et se on mahollisesti joku tavallinen ihminen ja kelasin et se muksu on sen lapsi 😭😭 XD silloin niinä aikoina mul just tuli se että jostain syystä ajattelin siihen ihastumista, enkä oikeesti ymmärrä miksi koska en VARMANA(??????!!!!) tuntenu siihen sillon mitään, en varmasti?!?! :D ja jostain ihmeen syystä vaan tuli ajatus että hei hmm ihastuminen, tähän henkilöön. Ja olin että I'm not even attracted to him?????????????? Mut en sit tiedä olinko? Joka tapauksessa it's a mess.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Joka tapauksessa toi biisi on niin hoyoung biisi ku voi olla

Ja vittu toi loppu vielä tossa. Niin selvästi muistan kun tuossa on noi tyhjät penkit ja vaan ajattelin sitä mysteerihenkilöä vittu. Mut koska Eunkwang juttu oli tapahtunut aiemmin (please lord spare me) niin olin siitäkin että en nyt vittu voi ottaa tätä mitenkään tosissani, kinda.

Mut heh, jos pitäis sanoo elämäni biisi niin toi vois olla sellainen koska siinä yhdistyy niin hoyoung (ja se koko mysteeri homma) kuin mun lapsuuskin ja sen vaikeudet, ja ofc nykyisetkin vaikeudet jotka on osittain samoin, mutta siis oikeesti, se lapsuus tulee niin paljon mieleen kanssa tosta. Koko toi biisi on siis ihan höpöhöpöä 😭 ei mulle saa tollasia tulla vastaan.

Siinä yhdistyy siis melkeinpä kaikki mun elämän isot asiat :DDDDDDD

Ja sitten kun se kaikki on vaan niin... Siis että kun se lapsuus oli vaan niin hirveää :D niin sillein. (Nykyään ei oo yhtään hirveää)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
WHEN THIS SONG ECHOES THROUGH

siihen liittyy kanssa niin vahva muisto 😭😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
SiinäKIN ajattelin sitä mysteerityyppiä

Mutta oliko se mysteerityyppi
A) hoyoung
B) joku toinen
C) ei yhtään kukaan vaan pelkkää olematonta höpöhöpöä

?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut siitä tuli ehdottomasti hoi biisi joten se siksi pistää tärisemään ehkä vähän välillä kun sitä kattoo uudestaan ja näkee noi samat kohdat jossa mietti sitä tyyppiä ja nyt miettii hoita

Ja varsinkin kun tietää nyt miltä se mysteerityyppi näyttää, jos se siis olisi se, mutta mun mielestä se ei todellisuudessa ole, koska mun mielestä mä en tule olemaan hoin kanssa :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Vaan mietin vain miksi se piti tapahtua juuri tuosta biisistä 😭😭😭😭😭

Ylös Pohja