Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
I mean I dont even have a crush on that woman tbh :D so why do i think that i have (sometimes)

Because i clearly dont

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
I gotta know what is attractive to them in women because I'm clueless and im lost

Like no, I can't live

Mut sain sentään sen verran taottua järkeä päähäni että tajusin sen että i Will never have sex or be pregnant, and i have never had sex or been pregnant, and ofc giving birth is the same cuz yeah. Silleen niiku. I'm childfree. So i will never do it. No pregnancy, no sex, no giving birth, no adopted children, no breastfeeding. Joten se ei liity muhun mitenkään joten mun ei tarvii itkee jos mä nään jotain mihinkään noista liittyvää. Ne ei liity muhun kirjaimellisesti mitenkään. En tule koskaan: olemaan raskaana, synnyttämään, panemaan, imettämään, hankkimaan lapsia muilla tavoin, en tule olemaan äiti, en mitään noista. Ne ei LIITY MUHUN. Joten mikä voi olla hätänä sulla tossa. Mä ymmärrän kaiken muun kehoon liittyvän esim rinnat on ja se haittaa, mutta esim mun keho ei tuu koskaan olemaan raskaana niin ei se voi mitenkään haitata.. kun se ei kirjaimellisesti liity muhun mitenkään. En taaskaan ymmärrä siis.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
And yes, i feel sexual attraction, i think, mut on täysin selvää et i identify with asexual. Miksi? No ei varmaan tarvii selittää. Kai mä nyt siitä tunnistan enemmän itseni kun en ikinä aio panna, vaikka kuinka tuntisin sexual attraction. Niin aika asexual setit silti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hyiiiii mul on niin paha olo "raskaana" sanasta en mä voi elää enää

Fobia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Yritän katsoa videoita jotta voisin elää eikä tarvis lähtee tekee itsaria

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut en mä tiedä mitä voin enää tehdä jos en voi elää tässä kehossa tai itsenäni mitenkään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

29.6.2022 kai ja tässä hui näyttää woohyukilta eikö näytäkin

Noniin ja sitten kun tekee näin niin se käynnistää uuden oireen nimittäin se että ei saa katsoa videoita tai rakastua julkkiksiin ei saa harrastaa eskapismia koska se on paha ja ynnä muuta sellasta.

Niin aika vaikee on elää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hoi 🥹😞😭

IT'S MY COMFORT SONG 🩷 cause it's my comfort person 😭🩷

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Niin ja toi oire mulla oli jo 2021 ainakin että se ajatus on kyllä ollut kauan

Tai en muista mutta 2021 kävin jollain terapeutilla ja se sanoi jotain sellaista, tyyliin että pystyisitkö sä vähentämään niiden ihastusten ajattelua tai jotain tonne suuntaan. En muista kunnolla. Kuitenkin jotain ja sitten mulle tuli niin pahat oireet että valvoin yöllä ja kuuntelin tyyliin aamuun asti sitä yhtä biisiä, battle scars jne ja all i know so far ja se oli niin hirveetä. Silloin ajattelin nikoa. Ja se pilas kirjaimellisesti kaiken mul oli niin paha olla sen jälkeen mitä se oli sanonu muistan vieläkin sen huoneen ja kuinka mietin nikoa ja ah ei vittu ei tänään oikeesti

En viitsinyt sanoa sille että Niko mutta sanoin kuitenkin että oon ihastunu julkkikseen. Muistan tämän hyvin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja jos muistan tämän hyvin sieltä niin muistan myös silloin tämän hyvin sieltä:

Huutista elämättömälle

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No se läskiys jollain tavalla voi joskus helpottaa koska lueskelen niin paljon fat admirer juttuja ja pyörin siinä skenessä (internetissä)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut ei toi oire tuu mistään muusta ku siitä että yhteiskunnassa on yks ainut oikee tapa elää

Ylös Pohja