Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Hädin tuskin uskallan kirjottaa mutta on se jännä kun pystyn kuitenkin liikkumaan tuolla ihmisten ilmoilla sitte tuntuu että käyn joskus aika useinkin jossain mutta koko ajan mulla on tää sama ongelma. Teen asioita tavallaan että käyn vaikka kaupassa tai jossain muualla mutta tää ongelma junnaa samassa. Ramppaan ammattilaisilla vähän väliä eikä mitään tapahdu. En pysty vieläkään ajattelemaan m-asiaa niinku normaalit ihmiset ajattelee. Haluaisin kuolla sen takia vieläkin. En kestä enää kauaa täällä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Sitä vaan ei koskaan tuu tapahtuu mulle joten tavallaan joo mutta ei se lopu silti mihinkään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
I wish i was actually desired but I'm not

Eikä silläkään oikein olisi mitään merkitystä vaikka olisinkin. Koska ainut jonka sanat merkkaa mulle jotain ihan eri ku muiden on varmaan hoyoung että se saattaa olla ainut jota voisin joskus ehkä uskoakin jonain päivänä mutta kun sitä ny ei sattuneesta syystä tapahu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ei tätä voi tehdä. Ei sitä voi. Miten joku voi olla niin oksettava? Se on totta siks koska en usko ketään vieläkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tiedän että kaikki ajattelee todellisuudessa niin että naiset on oksettavia, mä vaan tiedän sen. En usko ikinä jos kukaan yrittääkään sanoo muuta. Ainut jota saattaisin uskoo on hoi jota en koskaan saa. Kaikkien muiden sanat on vaan turhaa helinää. En usko niitä. En voi uskoo niitä koska niillä ei oo samaa vaikutusta muhun. On vaikee uskoo jotai internet stranger kuitenkin.

Eikä se oo pelkästään toi. Vaan mä en vaan pysty ajatella sitä. Ei tää vaan oo ohi. Itse asiassa en tiedä meneekö tää jollain tavalla pahemmaksikin koska en pysty enää ees käyttää mun m-sovellusta. Joten välttelen enemmän sitä aihetta. Nyt kyl kirjotan siit mut silti. Viimeks puhuin itsemurhasta ja ajattelin etten voi enää jatkaa näin elämistä. Mut mitään apua ei vaan tuu sieltä ihan sama kuinka monta kertaa käyn puhumassa. Se ei vaikuta muhun. Vaikka puhunkin. Tai no hyvin vähän ollaan varsinaisesti puhuttu tästä aiheesta, mutta terapeuttihan kyllä huomas erittäinkin hyvin sen et mikä on tilanne kun tuli pieni "kohtaus" siitä kun se vahingossa kysy. Niin kyl se on mut varsinaista puhumista siitä on ollu vähän. Varmaa siks just etten pysty puhumaan. Raskauden oon maininnu ehkä muutamia kertoja. Mutta inhosta yleisesti naisen kehoon puhuin joku aika sitten. Siitä pehmeydestä jota vihaan ja halveksun. Oikeestaan kaikki siinä on oksettavaa ja rumaa.

Mutta asiasta toiseen, katoin ton yhen pällin vanhaa liveä ja vittu en tiiä mitä mulle tapahtu siin mut se tuntui oudolta ja vakuutuin siinä siitä etten koskaan lähe pois täält kosk tiedän sen ja mä vaan.... Se on vaan liian suuri rakkaus mulle. Se live mis se oli kahvilas tai jotain. Niin tuli vaan noin miljoona ajatusta ja jostain syystä se tuntu niin.......... Oudolta. Siis joo se että rakastan sitä mut jotain siinä tuntui niiku oudolt sillee MÄ EN TIIÄ MIKS SE TUNTU SILTÄ. Kaipa se oli sit vaan se vahva rakastuminen. En mä tiedä. Eipä sillä väliä. Mut jos mitään enää tiedän elämässä niin sen että oon täällä ja pysyn... tätä ei nimittäin pyyhitä pois. Tavallaan vois jopa sanoo tosiaan et jos koko elämää miettii niiku sanoin nii top 3 on kuin onkin hoi kwang ja masatoshi. Jos on pakko sanoo. Siinäpä varmaan oikeesti ne elämäni suurimmat rakkaudet. Ehkä kuitenkin. Ja onhan se sitten hulvatonta tosiaan että tilanne on se. Hyvät top 3 elämäni suurimmat rakkaudet. No, ehkä se top muuttuu vielä. Vaikea se on sanoa ketkä siellä kuuluis olla. Jostain syystä tuntu vaan siltä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Miks mun piti puhuu tästä. Nyt se pahenee taas. Kukaan ei voi auttaa. Oon käyny puhumassa sata kertaa jo.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Olisinpa ees rakastunu naiseen näin niin varmaan olisin ihan eri lailla. Jos hoin tilalla siis olis nainen. Että se olis niiku näin. Koska silloin se merkkais mulle koko maailmaa. Mut ykskään nainen ei merkkaa. Mut jos merkkais niin mä en olis tässä tilanteessa, se muuttais sen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hienosti osaat kyllä palvoa maata sen jalkojen alla mut jos naisen kohalla pitäis tehdä niin ni eeeeeeeeei ehei eihän se käy

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Lmao i just know that his dick is the most beautiful one in the world lmaooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Muut ei oo tehny kyllä vaikutusta mitä oon nähny

Lmaooooooooooooooooooooooo

Still better than disgusting pussy

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Saattoi toki olla virhe mutta tietyt subit veti puoleensa (miksi?????) taas (no ehkä siksi että hoi? Vai olisiko joku muu syy ollu emt) ja ihmettelen kyllä kuka helvetti haluu olla missään tekemisissä pillun kanssa hyi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Näytti maistuvan mutta kaipa ne oli siihen pakotettu siksi että muuten et saa suuseksiä itekään 😂 kai siinä sitten pakosta sitä antaa emt en mä tiedä mitä miehet ajattelee. Oksettavaa joka tapauksessa. En antaisi kenenkään koskea niin oksettavaan osaan itsessäni. Ja itkisin sitä päivät läpeensä parisuhteessa HAHHAH huvittavaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Voi vittu kun en saa asioita pois mielestä hoyoungista 😂😂😂😂😂😂😂 vittu aesun yks performance elää mun mielessä rent free

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Missä helvetin vaiheessa edes yhtäkkiä aloin tykätä kenestäkään korealaisesta vittu ei sitä tapahtunu vielä jokunen vuosi sitten. No okei hobi oli sillon mut oisko se ollu jopa ensimmäinen. Niiku. Koreans. Cause i didn't even. Ennen 2018 vannon etten rakastunut kehenkään niistä. Vannoonnnnnnn. Vai oliko? Jos oli niin se oli ihan pientä kuin mikä

Yhtäkkiä en tajua vittu asioita oikeesti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Arkikielessä voi sanoo että mul on psykoosit tulilla mutta luin siitä ja en nyt sitten tiedä onko tää ihan sitäkään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hyvä yritys soittaa kriisipuhelimeen ja pistää saman tien poikki. Ei pysty mitenkään puhumaan. En edes ehtinyt kuulla kenenkään vastaavan, painoin samantien poikki kun hälytti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mun on pakko poistaa Instagram mä en enää voi nähdä tota mitä siellä on

Ylös Pohja