Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Like if i truly had to stand naked in front of either of those two bitches..... What the fuck? I would immediately think about suicide and it's just how it is lmao. You're really telling me i could continue life after that? After he has seen how embarrassing i am? I mean it's terrible enough when I'm dressed also.

Good that i dont have to. But if i had to. I dont think i could take it like at all. But even standing in front of them DRESSED would be too much im afraid

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
(Hei. Onks must tullu joku kaksikielinen mitä tää onnnh en ymmärrä miten se vaa menee noinnnnnhhhhhhhhh. Aina kirjotan itekseni englanniks myös muistioissa. Ainaaaaaa. Siis englanniks ja suomeks. Oon fr kaksikielinen nykyää huutista. Siis se vaa tulee ugh jotenki se tulee en mä sitä tiedä miks. Läpäl: no ainakin apuu tulevaisuuden suhteisii jos englanti tulee luonnostaa toisin ku eräil lmaoooooooo. Juu se oli läppä.)

Anyway.

I just.... Truly i cant okay

Niinku.... Ye i mean i have pictures of my naked body

And i just

If i look at them like srsly i

Like

I'm like

Like it's fucking unbelievable like i canr express this really

Like how does a brain like that exist?

A brain that sees it as attractive?

Womans naked body? You have to be kidding me. You HAVE TO. just not possible. I just. Just NOT possible. Like it's just. Siis niin gross et kylmiä väreitä kulkee selkäpiitä pitkin. Tarviin ymmärryksen mitä.... Mitä... Miten.... Miten voi olla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jos tosissaan väität että se on sexy niin alan itkee koska en osaa käsittää ja se rikkoo mun kaiken käsityskyvyn en vain osaa en kykene? Siis mua ihan niinkun vaan oksettaa. Juuh kyl mä tiiän. Mä sain jopa boner todistusaineistoa muutaman kuvan muodossa. Kyl mä tiiän. Kyl mä tiiän miten asiat on mut mä en oikeesti vaan *screams*

MIKSI?

MIKSI?

sen täytyy johtuu jostain muusta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Any womans body. Just. A womans body.

So theres that.

So I can't believe. I know how it is cause i am living somewhat in reality. But hell no.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
I mean they literally cannot think it's sexy they literally cannot literally cannot literally embarrassing literally horrible literally gross i just i just i just i just i just i just i just i just

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Shouldn't be delusional shouldn't be delusional but what the fuck what the fuck

Okei tiedän et tää on vittu huono asia jos teen näin mutta

Pakko tehdä tutkimusta (huudan.. omfg mene nukkumaan)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Shouldn't be delusional....... So I try not to be??

Okei tiedän että tämä on vain biisi mutta edustaa kuitenkin sitä mitä se ehkä oikeesti tuntee koska sen exät duh muistan kyllä lmao hwang bomi at least eiks niin. Niiku et se on vain biisi ja tälleen mut kai se ny sit oikeesti jtn tommost aattelee i guess the attraction is there because. Ja siis.... All the other millions and millions of men.... Literally impossible

But yea so this fucking song i swear to.... God? :D (ja erittäin triggeröivää katsoa hyyyyyyyiiiihhhhhhhjdhfjjf)

Also: Söpööööööhhhhhhhhhhhhhhhh<333333333 (sori)

Mmmh en ymmärrääähhghyhh miten

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Shouldn't be delusional..... So i try not to be.... How can it be that way gkrfbgkgktbtktbgbgkr

Yea i know I'm mentally ill but hdhdfjrfjfkrkfjfkfk

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Aaaaah ok my man

Also huutista

Also

Siis

Kukaan muu tässä maailmassa ei koe että se ei näytä jotenkin oikeelta? Siis kukaan muu täs maailmassa ei näe sitä rinnat-kohtaa siis häiritsevänä? Siis ei vittu joku siinä ei oo oikein niin mitä vittua. Siis. I'm srsly the only one????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis kenenkään muun mielestä se ei näytä jotenkin... Väärältä tai häiritsevältä. It's like an unnecessary bump. Which shouldn't even be there. Like. Se ei vaan näytä esteettiseltä/siistiltä. Tai joku siin on . Mä en tiedä. Its even worse without a bra maybe. Mut noinkin se on... Kamalan näköstä. Tai väärän näköstä. Ihme oksettavia möykkyjä kehossa.

Heeeeeiiiiiiiii mitä v i t t u a TÄÄ ALKAA OLLA VITTUMAISTAAA

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
You're seriously telling me that breasts are more aesthetic than no breasts? Hello? For example hoi and kwang. They seriously think like this? People in general think like this? Most men even? Really? But can i ask how

OH. GIVE UP.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No toi on ehkä vääristynyt ajatusmalli kehosta sen sanon mut

En vain ymmärrä sitä. Mä ajattelen näin. Se on ehkä vääristymä mut mä ajattelen näin. Niin... En mä silloin voi tietenkään ymmärtää sitä miks jonkun mielestä se on toisinpäin. Kun ei se nyt ole :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kun ei ne rinnat nyt vaan ole esteettisemmän näköiset kuin ei rintoja, Huoh........ Kuinka monta kertaa joudun vielä sen selittämään joillekin ihmisille 😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hyi helvetti ihmiset viel runkkaa rintoja kattoessa, sellaiset vitun löllökasat et oo tosissas :DDDDDD siit on viehätys kaukana huutista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Eikä kukaan ees sanonu mulle noin! :D ei muusta kun roikkuvista. Ei muuten. Niin miks se koskee kaikkia rintoja. Ei kukaan oo sanonu mulle noin niistä yleisesti joten toi ei ees oo kenenkään muun ajatus vaa mun oma ajatus. Mä en siis sitä ottanu keltää toiselta

Ylös Pohja