Siis joka ikinen kerta kun ne liikkuu, joka ikinen kerta, mä ajattelen että se on joko unattractive tai sitten vain noloa ja haluun et se loppuu ja haluun ne pois H E T I. Ja siis heti.
Siis tää on niin oksettavaa fr
Mut... Ajatteleeko ne siit niin kuin mä ajattelen kullista xD
Okei tää on hauska mut näin jtn unta yks yö asiaan liittyen ja olin silleen "jaahas kulli taas mielessä" xDDD se oli varmaan a:sta se uni. Ja koska ajattelin sen unen jälkeen viel sillai tyhmästi D: niin.
Mutta niin ajatteleeko ne siit niin koska se mitä ajattelen siit niin sillein että i get curious. Ja en voi sanoo milt se näyttää ku en oo nähny mut i just..... I just like it?????? No, näköjään koska... Enpä muuten ois näin.
Koska usein.. in my fantasies... Like i just touch it.. like just a little bit for example. And then it's like idk I just like the idea of a hard dick and i dont know why. Only if it's a crush. Otherwise no.
Mut.. nii.. in my fantasies... I never touch anyone's pussy. Like no, I just don't. So there's not..... There's not that same pull. They touch mine but i dont. In fantasies. So...?
Et niinkö ne ajattelee rinnoista? Like. Thinking about touching them? Ja tällee? The way i think about touching dick lol. Or just looking at it damn i just know it would be so hot :/ like idk how can a man be this sexy
They really feel that way? Ok........ Mä taas en oo koskaan tuntenut niin paljon noloutta kun siitä kun kävelen ja rinnat liikkuu se on hirveintä ja nolointa ja epäviehättävintä mitä on. Ei kukaan siitä voi tykätä se on oksettavaa.
Eikä oo pelkästään kyse viehättävyydestä. I know about pregnancy kink. Mut ei. Se on järkyttävän väärin. Ja se ei saa ees olla niin. Niin miten se voi silti olla niin. En aio hankkiutua raskaaks mut se ei silti saa vaan olla niin you know. Ei saa olla sellane keho. Ei saa. Siis ei mulla. Se ei saa olla mahollista. Ja siks mä oonki itsetuhone.