Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Mä ymmärrän esim pussy koska siit on sanottuki niin jopa yleisesti mut ei kyl rinnoista. Vai onko sit kuitenkin. Ei kyl oo. Ei ainakaan kukaan mies. Ei ainakaan kukaan heteromies. Ei oo niin sanottu joten en tiedä mistä se on saanu alkunsa sit.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis joka ikinen kerta kun ne liikkuu, joka ikinen kerta, mä ajattelen että se on joko unattractive tai sitten vain noloa ja haluun et se loppuu ja haluun ne pois H E T I. Ja siis heti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jos näen isorintaisen naisen oikeassa elämässä niin ajattelen että ainakin mulla on pienemmät kun tolla ja tuun 1 % paremmalle tuulelle

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Eikö oo ihmeellistä

Alan opiskella psykologiaa

En vitussa mut eikö oo ihmisen psykologia aivan uskomatonta xD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis joka ikinen kerta kun ne liikkuu, joka ikinen kerta, mä ajattelen että se on joko unattractive tai sitten vain noloa ja haluun et se loppuu ja haluun ne pois H E T I. Ja siis heti.
Siis tää on niin oksettavaa fr

Mut... Ajatteleeko ne siit niin kuin mä ajattelen kullista xD

Okei tää on hauska mut näin jtn unta yks yö asiaan liittyen ja olin silleen "jaahas kulli taas mielessä" xDDD se oli varmaan a:sta se uni. Ja koska ajattelin sen unen jälkeen viel sillai tyhmästi D: niin.

Mutta niin ajatteleeko ne siit niin koska se mitä ajattelen siit niin sillein että i get curious. Ja en voi sanoo milt se näyttää ku en oo nähny mut i just..... I just like it?????? No, näköjään koska... Enpä muuten ois näin.

Koska usein.. in my fantasies... Like i just touch it.. like just a little bit for example. And then it's like idk I just like the idea of a hard dick and i dont know why. Only if it's a crush. Otherwise no.

Mut.. nii.. in my fantasies... I never touch anyone's pussy. Like no, I just don't. So there's not..... There's not that same pull. They touch mine but i dont. In fantasies. So...?

Et niinkö ne ajattelee rinnoista? Like. Thinking about touching them? Ja tällee? The way i think about touching dick lol. Or just looking at it damn i just know it would be so hot :/ like idk how can a man be this sexy

They really feel that way? Ok........ Mä taas en oo koskaan tuntenut niin paljon noloutta kun siitä kun kävelen ja rinnat liikkuu se on hirveintä ja nolointa ja epäviehättävintä mitä on. Ei kukaan siitä voi tykätä se on oksettavaa.

Eikä oo pelkästään kyse viehättävyydestä. I know about pregnancy kink. Mut ei. Se on järkyttävän väärin. Ja se ei saa ees olla niin. Niin miten se voi silti olla niin. En aio hankkiutua raskaaks mut se ei silti saa vaan olla niin you know. Ei saa olla sellane keho. Ei saa. Siis ei mulla. Se ei saa olla mahollista. Ja siks mä oonki itsetuhone.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja sille mul ei edes ole syytä

Tai on mulla varmaan jotain mut ne ei koske mua

Keho menee pilalle silloin mut ei koske edes mua tässä elämässä joten????????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Okei.... Tää on tää perus vinkki mut:
"Minulla on ajatus että rintani ovat oksettavat"

😭😭😭😭😭 No ei yllättäen helpottanu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tehkää toimivia harjotuksia pls

Vai pitääkö toi toistaa sata kertaa ja sit

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hyi helvetti oon pahoillani siitä että miehet joutuu näkee jotain niin oksettavaa fr maailmas ei pitäis olla naisia koska miesten silmäparat

Näin on

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ok oon erittäin pahoillani siitä että oon olemassa

Oikeesti

I shouldn't have been born

Hävettää niin paljon

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Älä ajattele sitä

Lopeta

Se hävettää niin paljon mutta älä ajattele sitä

Kaikki ne hävettää niin paljon mutta älä ajattele sitä

Häpeä on liian lievä sana siihen, niin suurta se kyllä on

Haluaisin.... Kuolla? Tai nukkua.

Haluaisin... Vaihtaa kehoa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
:/ <3

:/ <3 tos olin sillon sillee okei mä oon rakastunu. Silloin kauan sitten......... En ikinä unohda sitä kun näin ton ekaa kertaa kosk se oli niin ihmeellinen tunne kun se rakastumisen tunne alko kasvaa ihan hurjasti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Sillon en tienny siitä kyllä hevonhelvettiäkää vielä :3

Mut
. Elokuu... :3

Ja niiku make no mistake koska se saapu mun elämään juuri silloin kun oli ollut asioita. Ja mä selasin tiettyjä asioita puhelimesta. Ja itkin. Ja ajattelin etten tästä enää nouse (en oo noussu kyllä vieläkään et ei sen puoleen)

Ja sit se saapu mun elämään 😔 ja sit mä aloin ajattelee siitä heti niin että se on mun turvapaikka omg

Ja sillä tiellä ollaan.... Mä taisin jotain ehkä siitä sanoa että ollaan tässä vielä marraskuussa juu ollaan ollaan. Mut sit toisaalta kun elokuussa miettii niin siihen tuntuu olevan niin pitkä aika niin ehkä mä vähän epäilin...ja sä tiedät..... Että tässä käy nyt se sama kun eunkwangin kans.... Voi voi... Tässähän ollaan vielä ens kesänä.... Ja se on totta koska niin oli senkin kanssa... Ja tämähän menee tismalleen samalla tavalla.... Make no mistake..... 🥲

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kesäkuu oli kyllä piinaavaa aikaa eunkwangiin liittyvien tunteiden kanssa.. kesäkuu 2023... Siis pakkomielle oli niin että.... Se oli todella vaikeaa. Muistan elävästi. Ja se on ironista koska kesäkuu 2023 elikkäs hoyoung XD

Ylös Pohja