Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Ja se ei oo pelkästään minä joka näkee mut rumana vaan kaikki. Ja jos ei nää, se ei riitä joten ei merkitystä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No jos jotain oon huomannu niin ainakin sen että kuvien tallentelu on vähentynyt huomattavasti. Oikeastaan vuosien 2021-2022 aikana.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis jos tuolt on vittu 2, 2 KAPPALETTA tärkeitä videoita poistettu.

1. Eunkwangin musikaalit (tietty video)
2. Btob songwriters video

JOS NÄIN ON. niin mietipä sitä....

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Sainkin tietää et oon kattonu tän 12.11.2024

Joten lisää tälläsiä siis.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oon sit mieluummin ruma kun meen rintakehän maskulinisaatioon. Silleen mä tiedän kyllä kuinka rumaa se on mut mieluummin mä oon ruma ja itken kuin otan riskin jälkikomplikaatioista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jaaha

Muistin vasta nyt ihan ku falling slowly ois ollu kauan sitten myös yksi tämmöinen juttu. Ihan ku ois ollu mut tässä tapauksessa en mene vannomaan, toisin ku ddaragan tapauksessa voin ihan vannoa että se tapahtui, no ainakin 99 prosenttisen varmasti. Mut toi on epävarmempi

Mutta ehkä

Ja tosiaan siis kauan sitten

Muistan kyllä et kuuntelin sitä kauan, KAUAN sitten. Mut että tuliko siitäkin tämmöinen juttu. Sillon.

Ja nyt vasta muistin sen kun katoin hoin versiota siitä. Mut olin nähnyt sen aiemminkin (ehkä kerran?) mut nyt vast tuli mieleen tää.

En mene vannomaan mut ddaraga on lähes 100 % varma asia mutta ei sekään mitään tarkota tai oon silleen 50/50 siitä et tuunko olee sen kaa vai en, sama ku Eunkwang.

Mutta........ Melkein voisin vannoa että falling slowlystakin ois ollu toi mutta miks mä.... Miks mä........... Miks??

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja harhat senkun vahvistuu

Paitsi toi ei kyl taida olla valemuisto

Muistan sen siitä ku luin sen biisin nimen

Falling slowly

Kyllä, mut tää oli sillon ihan vuosia sitten. Siis en tiedä jos se oli jopa 2011. Mä en tiedä.

Mut... Okei mä en taida haluta edes tietää.

Ja harhat senkun vain vahvistuu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Noniin. Nyt pelottaa samalla tavalla kun 11.11.2022 eunkwangin suhteen konsanaan...

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hyvin osu samalle päivällekin. Itse asiassa enpä tiedä jos se oli 11.11., 12.11., 13.11. vai kenties jopa 14.11. silloin mutta jossakin siinä. Siis se nimenomainen hetki mitä tarkoitan. Mutta. Rääh. Sillein.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mitä jos toi EI oo valemuisto? Mitä jos siitä tuli joku sellainen tunne? Kenties että "tää liittyy tulevaan poikaystävään" tai sitten jotain muuta mut kuitenkin oon melkein, MELKEIN varma että siitä oli jotain outoa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En ees tiedä mut

Toisaalta kaikki muut asiat huomioon ottaen niin ei olis ihmekään koska noita on tapahtunut niin monia siitä kuitenkin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

What if I did? I'm already crying.

En usko siihen ees 50 % mut fuck, silti paha

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En usko tohon hetkeekään mut silti.

Siis ihan ku niin ois käyny (ja ddaraga toki myös, ja kaikki ne muut asiat) mut en sanois sen tarkottavan kyllä mitään. Ihan kuten eunkwang ei tarkota mitään myös.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ihan kuten masatoshi (ja a) ei tarkota mitään myös. Joo ne tapahtu kyllä en sitä kiellä. Mut ei ne tulevaisuudesta tarkota mitään sellasta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja jakob, no... Siitä oli oma juttunsa jos se tarkoitti sitä eikä jotakuta muuta. Mut en usko siitäkään hetkeäkään, siis HETKEÄKÄÄN

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oikeesti huvittavaa kyllä xD

Jakob per Anders Norrgård xDDD

And the thing was (and sorry if it's wrong cause I'm not norwegian):
Vi kalte han Anders
Og ropte Kai

(Vegard btw 🩷💀)

Siis jotain tollasta. Ja kyllä muistan et Kai kirjotettiin nimenomaan i:llä. I think. En tiedä oliko tossa välissä jotain lyriikoita mutta ainakin nuo siinä oli. Toki kaikkea muutakin jotain vi har sagt Erik ja mitä nyt ikinä.

MUTTA. niin sen videon aikana kuitenkin silloin ooh kauan sitten. Olin silleen "my man.... 🤔"

Samalla tavalla kun a:sta. Paitsi a:sta jäi aina epäselväks oliko se vain tyyliin my crush vai my boyfriend. Sitä pohdin silloin rappusilla. 2014. 10 vuotta aikaisemmin ennen ku näin sen. Joten se jäi aina epäselväks.

Tokikaan en usko näistä yhteenkään tai varsinkaan kaikkiin. Mutta sanoinpahan vain.

Ja ton a jutun muistan hyvin koska mietin silloin s:ää sen jälkeen ja katsoin kelloa, i think. Ja sitten oli se kalenteri, jota en vielä tänä päivänäkään oo löytäny enää vaikka käänsin mun koko huoneen ympäri.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mitä ihmeellisimmissä kohdissa tollasia tulee. Siis toi ylvis hommakin niiiin random kohassa jos se jakobia tarkottais muka niin miks xDDDD en kyllä sanois näinkään.

Also falling slowly kyllä aika vitun ihmeellinen myös sekä ddaraga siis aivan mitä ihmeellisimmissä kohdissa oikeesti. Ei mitään pointtia?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Tästä taas en tiedä oliko mitään TOLLASTA mutta se on vain... No. Asia. Tai. No. Se on biisi 🤡

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ei kyllä mun mielestä ollu samaa mitä falling slowly, jos siitä nyt sit oli. Mut onhan tuo kuitenkin.. se on biisi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En TODELLAKAAN usko

Joo i think it happened mut en TODELLAKAAN usko. Se ei TODELLAKAAN tarkota mitään sellasta. Ei ikimaailmassa ja sen kerron. Koska tiedän ettei.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tapahtuhan se Eunkwang juttukin OIKEASTI mutta ei se nyt tietenkään mitään tarkota, se on vain erittäin jännä sattuma. Mutta niinkun. That's all it is. Tai sitten se ei oo sattuma mut se ennusti vain tätä ihastusta siihen. Ei suinkaan seurustelua. Yliluonnollista nää kaikki voi toki olla, en sitä kiellä, mutta sanoisin ennemminkin ihastusmielessä kuin seurustelumielessä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

:)

Ja ei, ei siksi että se olisi joku hauska meemi, vaan katoin sen... Joskus silloin näköjään.

Ylös Pohja