Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Fat admirerit ei auta yhtään. Miks edes auttais? Mikä vittu siinä edes auttais? Ei mikään. It's fucking ugly.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tosin.

Jos olin aiemmin 23 ja en ollu sillonkaa tyytyväinen siihen, miks olisin nyt?

Siis silloin vähän aikaa sittenhän olin 23:n kohalla. Ja sehän onkin se mun ennätys. Ei voi olettaa että oisin yhtäkkiä nyt tyytyväinen siihen jos pääsisin siihen, kun en ollu silloinkaan. Joten 22 ois varmaan parempi tavote. Mutta sitähän ei koskaan tapahdu koska en näköjään osaa laihduttaa. Jos söisin 2 krt päivässä joka päivä niin varmasti niin kävisi, oon varma siitä, mutta 1) oon liian nälkänen siihen ja 2) muut ei anna mun tehä sitä. Joten laihtuminen on mahdotonta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ehkä 3 kertaa päivässä syöminen vois riittää myös.

Monta kertaa oon syöny tänään?

Toistaseks 2 kertaa tavallaan koska söin luumuja ja ruuan. En tiedä lasketaanko niitä luumuja. Ehkä ei. Eli oikeastaan 1 kerran. Jos pystyisin pitää sen kolmessa joka ikinen päivä, niin ehkä sillä jo laihtuisi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No senhän näkee sit ehkä parin kuukauden päästä että onko laihtunut vai ei

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En mä tiedä, mun reidet ja se alue on enemmän se osa mikä mua häiritsee versus maha. Et se on varmaan se pahin kohta. No okei on kaikki.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut kun se vaan on niin etten laihdu joten... Sitten ei voi oikein yhtään mitään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"that pussy looks delicious"

Siis ei sanottu musta

Mut pitääkse oikeesti uskoo et on olemassa miehiä jotka on tota mieltä. Aika moni on myös sitä mieltä että se on ruma. Mut onks toi oikeesti totta vai valehteleeks toi tyyppi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En mä ainakaan sellasta Ymmärrä koska se ei näytä yhtään delicious mulle.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No ehkä oletan että jotkut miehet pitää sen ulkonäöstä ja kaikesta siinä ok, selvä, mutta se ei vielä poista mun sitä koko ongelmaa siitä. Ei läheskään. Se ei kuule tapahdu nopeasti. Eikä välttämättä edes hitaasti. Voi olla että löydän itseni 50-vuotiaana yhä samasta tilanteesta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Se ei varmaan ole ruma kaikille miehille ok, se on jopa "delicious" joillekin miehille ok, ei poista kuitenkaan sitä että vihaan itse asiaa ja kaikkea sukupuoleen liittyvää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Idk man i wish my bmi was 18.

It's 24 so I'm not happy at all.

But. You know. It could be a lot worse. It could be 30. Or worse. So i try to be satisfied???? Tai silleen. Not satisfied. Mut silleen it could be a lot worse. At least I'm a bit better for my taste than if it was higher. Sure my wish is still 18 but. I try to be at least a bit happy about the fact that it's at least this low?

Ja taas alleviivaan et täl ei oo mitää tekemistä terveyden kaa vaa ulkonäön. Terveyden kannaltahan mä oon jo ideaalipainossa. Siis jos se nyt on oikeasti terveyden kannalta ideaalipaino niin kun sanotaan. Niin ne väittävät.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No en mä tiedä.

Toki oon iloinen että se on edes 24. Mut. Mä toivoisin kovasti että se ois alhasempi. Ku en ikinä tuu näkee tätä kauniina. En pysty siihen. En oo vieläkään oikein saanut sellaista terapiaa joka muuttais mun mielen siitä. Mut ei se mitään koska oon varautunut jo siihen et tuun ajattelemaan näin loppuelämäni. En ikinä tuu näkee tätä kauniina. Mut ei vaikuta siltä että mun syömishäiriö lähtis käsistä koska syön kuitenkin paljon. Tänäänkin oon syöny ruuan, luumuja, jätskin ja pari kananmunaleipää. Et ei voi sanoo mun mielestä että syön hirvittävän vähän. Ja voi muutenkin olla että syön vielä lisää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Sitten kun oon vanhempi. Niin sitten mä tuun todennäköisesti ajattelemaan: joo, olin kauniimpi nuorempana, mutten koskaan kaunis. Toki, oonhan mä ihan varmasti kauniimPI nyt kuin parinkymmenen vuoden päästä. Mutta en kaunis. En lähellekään sitä mitä toivoisin olevani. En lähelläkään kaunista. Eli en tuu ajattelemaan mitään "voi kun olin kaunis sillon ja nyt ruma, oi ku haluisin ton kehon takas". Mut tuun varmasti ajattelemaan et olin kauniimPI, mutta silti ruma.

Ja sukupuolijutusta en VARSINKAAN pääse ikinä eroon. Nää kaikki kulkee mukana ihan hautaan saakka. Vaatii jo aikamoisen ihmeen että nämä lähtee pois. Mutta oon jo tehny jonkinlaisen rauhan sen kanssa 🫡 kun ei sille mitään voi. Näillä mennään. Harmittaa muttei harmita onneks.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"rauhan " joojoo niin niin ei mee kovin kauan kun tulee seuraava paniikkikohtaus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mgmhmhmhm no just joo

I love dave so much

&

Obviously

I love old men so much 🗿

At this point in my life I'm just gonna be like this all the time: 🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿

Literally no reason to even explain or try to understand or anything

Mut mä en oikeesti tiiä miksi tai silleen I can't tell you what's attractive about that

But i just

It's the same as eunkwang

En osaa selittää siitäkään miksi. I Just fucking do, after 3 full years. It just continues and i keep imagining things, joten for some reason i still do. En osaa sanoa miksi. Enkä osaa sanoa sitä davesta.

But one thing i fucking know for sure xD and it's: it's not voluntary 👍🏻

Because why would i ever have embarrassed myself this way 😂😂😂😂😂😂😂😂

Why would i ever put myself through those things

Why would i ever put myself through those things ja se kun kuuntelin pakkomielteisesti becoming myself & muita biisejä tai vaikka i know a place, niinku, PAKONOMAISESTI lol ja + ah mitä sillon olikaan vuoden alussa masatoshista kun kuuntelin she keeps me warm siinä samassa ja kirjotin tuntemuksistani ja siis se tuntu niin......... Kauheelta? Enkä edes tajua miten se voi tuntua kauheelta koska eihän siinä oo oikeasti mitään?? :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
NO WAIT I KNOW THE REASON

its the charm

No okei

Ei sillä ettei nuoremmassa miehessä vois sitä olla

Eunkwang 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

BUT IT'S DIFFERENT WHEN HE'S OLD.

it's always a different kind of charm.

AND I'VE BEEN SEEING THAT WITH HOI

YES HE HAD IT WHEN HE WAS YOUNGER OML I LOVE HIM

BUT WHEN HES OLDER? DOJFJFKFKFRKFKGBBGKFKFKRJRJFBFJKFKFKFFKFKFKFKFK IT'S DIFFERENT. Its also .... dangerous

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
We can see it here:

😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩

Ylös Pohja