Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Kyllä mä sen ymmärrän että oon maassa sulaneena lammikkona ite jonkun miehen takia mutta se on objektiivinen fakta että miehet onkin viehättäviä ja naiset todellisuudessa ei. Riippumatta siitä mitä sanon mut se on erilaista. Se on pseudo-viehättävyyttä. Ei niinkään todellista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En tosin vieläkään ihan tiedä mitä eroa on oikeastaan spermalla ja no en voi sanoa sitä sanaa mutta voin sanoa verellä vaikka sekin on vaikeaa mutta se on helpompaa kuitenkin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Todellisuudessa vaikka musta ei uskois mutta mun mielestä niillä ei ole varsinaisesti eroa. Todellisuudessa. Varmaankaan. I do think blood is more gross obviously, but if you think about it. Teknisesti. Eroa ei oikeastaan ole. I dont see why they aren't the same thing.

Ainut minkä tosin ymmärrän miksei ne oo sama asia on huimaus. Mua huimaa joka tapauksessa veri, niin sen mä tajuan. Muuten sperma ja veri on tosin sama asia. Cause it's "disgusting" stuff that comes from your genitals.

But.

It's not even it being disgusting.

It's about that but it's much more.

Mut joo pelkään että teen itsemurhan vielä helposti pian jos jatkan tän ajattelua vähääkään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tilalla äärimmäisen paha olo.

Jos ees voisin olla tietyn ihmisen kaa mut en koskaan saa olla.

Tää on mennyt pahemmaks koska ennen pystyin edes lukemaan mun keskusteluja sen tyypin kaa joka sano et "what if the man you love the most" jne jne jne.

Nyt en voi edes lukea niitä keskustelui

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä oon niin lähellä totaalista romahdusta. En kestä enää pitkään. Pelkään että teen itsemurhan kuitenkin joskus täs

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
One guy who i talked to (yes i really talked to him): period blood tastes great

Or something along those lines

And he just casually said it ok

See its so much easier to write that in English but I'm still close to death

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
And yeah that guy was pretty enthusiastic about things so yeah, i know if he could he WOULD HAVE wanted to taste it 😐 i know because he was obsessive. Well not that obsessive but very enthusiastic.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"On menkkafetissi ja melkoinen määrä fantasioita sen ympärillä, aina siteen vaihdon katselemisesta suuseksin antamiseen runsaasti vuotavalle naiselle. Kynnys tällaisen kertomiseen naisystävälle (jos olisi sellainen) olisi luonnollisesti äärimmäisen korkea. Asian fetisoiminen kun voi ihan ymmärrettävästi olla vähän liikaa niillekin naisille, jotka haluavat seksiä kuukautisten aikaan."

(Vauva.fi obviously)

Hyi vittu

Siis ei tosta tyypistä en ajattele mitään pahaa vaan itsestäni, hyi saatana hyi helvetti.

Mut mitäs veikkaisin vahvimmin, onks tää tyyppi tosissaan vai kusettaako kenties?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
(plot twist: kuitenkin jonku A:n kirjottama viesti :DDDDDDDD Se ois...... Hyvä asia? Siis jos tulisin olee sen kaa. No ei sillä että se auttais mut ois se parempi kuin että ei olis tota fetissiä, varmaan.)

Ylös Pohja