Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Selvä. En voi elää näin.

Oon tehny jo päätökseni. I'm having top surgery. I'm getting completely rid of them. At some point. Jossain vaiheessa I'm getting completely rid of them. Tosin jos en SAA sitä leikkausta niin luultavasti voin kuitenkin saada pienennysleikkauksen pienimpään mahdolliseen kokoon right? It's good enough. Niin mä teen. Jossain vaiheessa mä teen sen, oon päättänyt jo. Enää vain lykkään sitä eteenpäin.

Sillä en todellakaan ala elämään näin loppuelämääni.

Voin perua sen päätöksen jos tapahtuu ihme ja tää loppuu, mut jos ei, niinku luulen, niin mä tulen menemään siihen leikkaukseen. Mä en missään vitun nimessä ala elämään koko loppuelämääni näin, että kärsin näin paljon koko ajan. En todellakaan halua tuntea itseäni rumaksi koko loppuelämääni. Jos se ei joidenkin vuosien kuluessa lopu, vaikka joku 10~ vuotta. Niin mä pienennän ne niin pieniks mitä pystyy. Makso mitä makso. Leikkaus tai ei. Pelkäsin tai en. 10 vuottakin on jo pitkä aika kärsiä, mutta pelkään leikkauksia yksinkertaisesti liikaa, oon kauhusta jäykkänä kun ajattelen sitä

En kuitenkaan tuu kärsimään loppuelämääni. Jos se ei 10~ vuoden päästä oo loppunu, niin mä hankin sen leikkauksen hinnalla millä hyvänsä. Mä en todellakaan tämmöseen rupee. Ei mul oo energiaa elää loppuelämääni näin kovassa kärsimyksessä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mul ei oikeasti ole kärsivällisyyttä tälläiseen. Ei vaan ole. Toivoisin että uskaltaisin jo nyt niin saisin unelmakroppani.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut mä en koskaan tuu halaamaan eunkwangia mikä on aika vaikee asia käsitellä loppujen lopuksi.

Mut ainakin se minkä tuun saamaan niin joko tää loppuu 10 vuodessa tai sitten mä saan pienimmän mahdollisen koon rinnat. Muita vaihtoehtoja ei ole.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Koska mä en ala elämään näin sen kauempaa. 10 vuotta on helvetin pitkä aika mutta kestän sen jotenkin, loppuelämääni en kestä jos se ei lopu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
I mean mieluummin leikkaus kuin itsemurha eikö niin? Koska se on kirjaimellisesti lopulta se toinen vaihtoehto.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Okei, ehkä yritän parantua sittenkin 5 vuotta vielä ja jos se ei toimi niin sitten hankin sen leikkauksen. 10 vuotta on turhan kauan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"En leikkauttaisi rintojani ei kannata todellakaan. Isot rinnat eivät ole mikään esteettinen haitta, ne on yhtä hyvät kuin muutkin rinnat. Monethan pitävät isoista rinnoista. Kateelliset naiset kehottavat niitä usein leikkaamaan pienemmiksi, ovat katkeria kun jotkut miehet pitävät suurista rinnoista, joten ei kannata kuunnella heitä."

Siis pidä sinäkin nyt vitun horo jo pääs kiinni. Etkö ymmärrä että KUKAAN mies ei pidä isoista rinnoista. Etkö oikeasti tajua vitun huora että ne on oksettavimpia asioita mitä on olemassa?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Eikä edes kiinnostaisi vaikka miehet "pitäisikin" isoista rinnoista. Ensinnäkin, ei todellakaan pidä, mutta vaikka pitäisikin niin ei mua kiinnosta vittuakaan. Ehkäpä haluaisin sen oman unelmakroppani enkä mitään vitun oksettavaa paskaa omaan kroppaani josta "miehet pitävät" mutta eivät edes oikeasti pidä tai vaikka pitäisivätkin kyllä nekin sen rumuuden jollain tasolla varmasti näkee. Hyi saatana. Kävelen heti huomenna yksityiselle ja kysyn mitä voin tehdä. Tää on sitä paitsi long overdue.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tai mun pitäis toisaalta puhua tästä terapiassa kun pääsen sinne.

Actually voisin yrittää jotain yhden kerran terapiaa tms taas tässä välissä jos tässä menee vielä kauankin. Mutta en kyllä kehtaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Joka tapauksessa pysyn päätöksessäni. Mieluummin leikkaus kuin itsemurha.

Tosin pelkään ettei niitä saa tarpeeksi pieniksi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Complete removal (mastectomy) is different than a reduction. Some people may get a reduction instead of a mastectomy if that would make them most comfortable. But for the majority of trans men, we want a male appearing chest— which is typically only possible with a mastectomy.

Ofc id want that, Mutta kun tuskin mä sellaista saan ikinä ilman transdiagnoosia enkä tuu sitä ikinä saamaan kun en ees pääse polille näillä terveystiedoilla. Niin kyllä se reductionkin varmaan jollain tasolla riittää jos se ois vaan tarpeeks pieneks.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mua vaan harmittaa se kun mulle tulee leikkauksista ocd oireita kun ei tiedä mitä pitää tehdä, pitääkö tyytyä siihen ja ettei hankkis mitään leikkauksia koskaan, vai saako hankkia leikkauksia. En oikein tiedä mitä pitää tehdä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"Toimenpide kestää 3-4 tuntia ja tehdään yleensä nukutuksessa. Kotiutuminen tapahtuu voinnin mukaan yleensä seuraavana päivänä. Leikkauksen jälkeen tulee potilaan käyttää tukiliivejä kolmen viikon ajan kokoajan ja urheillessa hyviä urheiluliivejä loppuiän."

En missään nimes haluis tätä mut ei mul oo montaa vaihtoehtoa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mun mielenterveys ei salli muuta vaihtoehtoa. No. Ehkä itsemurha on kuitenkin lopulta helpompi valinta kuin leikkaus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En edes sais pienempää ku 75c. 3 kuppikokoa on maksimi. En tiedä miltä 75c näyttää mut todennäköisesti aivan liian iso.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Okei 75c näyttää PAREMMALTA, mutta edelleen huonolta. Eli siis ei se merkittävää helpotusta toisi elikkäs voin vaan suoraan alkaa suunnitella itsemurhaani. En voi kuin kiittää kaikesta saamastani.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja kaiken tän lisäks Eunkwang menee naimisiin jonkun toisen kanssa joten kaikki tulee menemään ihan upeasti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jep, mun viesti on oikeesti poistettu sielt kirkon hommelist. Koska siihen ois vastattu jo tähän mennessä. No, ei sillä, tuskin sekään ois mitään auttanut.

Ylös Pohja