Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
"Dude... i could tell you that you're gay but I even met gays that LOVES breasts, EVEN "straight" womans so.. Maybe you're just weird, even tho, idc if breasts are big or not, they're always beautiful"

Toi on niin vitun typerää paskaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Toi ei kirjaimellisesti paranna mitään. Vihaan vaan enemmän ja enemmän ja enemmän, koko ajan enemmän, joka päivä enemmän, joka päivä haluun enemmän kuolla, häpeän takia, joka päivä vihaan ja vihaan enemmän ja enemmän ja enemmän, jos on se joku kysely missä lukee "vihaan itseäni", inhoan itseäni, yms. Niin vastaisin siihen vihaan itseäni.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä en enää jaksa.

Jos mä en kohta pääse terapiaan niin mä tapan itseni OIKEESTI. eli OIKEESTI. joten? Laitanko viestiä mun entiselle terapeutille joka laittoi sen lähetteen että jos en pääse sinne kohta niin tapan itseni. Vai meenkö päivystykseen lähipäivinä sanomaan sen saman asian? Että tapan itseni jos en pääse sinne hyvin nopeasti. Että tapan itseni jos en saa tähän apua hyvin nopeasti? Kai ne sit heittää mut suljetulle kaikkien vitun idioottien kanssa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"
I’m gay so FTM for me are definitely the ugliest: scraggly mustaches, birthing hips, fake masculinity… I’m just not attracted at all to women.

I do think females that want to not be perceived as women are the ones who tend to have been hit by sexual trauma and that’s why they want to reject their femaleness. This could also explain why they might be more ugly."

Or maybe it's because the birthing hips are ugly like you said.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Okei oon ollu syömättä nyt joitakin tunteja. Nyt pitää vaan jaksaa olla syömättä vähintään koko yö, niin ehkä alan laihtua. Ainakin koko yö, ehkä pidempäänkin. Juoda kyllä voi. Mutta syödä en pysty.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jonain päivänä laihdun. Tosin vieläkin tärkeämpää on saada mastektomia jota en saa koskaan, koska en edes pääse transpolille.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"
  • Hakemuksen käsittely: Keskimäärin 2–8 viikkoa, mutta voi vaihdella alueittain ja palvelun mukaan (esim. Kela 8 viikkoa, toinen lähde 2–4 viikkoa)."

Nyt 4 viikkoa (tai torstaina). Eli se pitäis tulla hyvin pian koska mun mielest se ei ollu kela.

Jos se ei tuu ens viikon aikana. Niin mä meen terveyskeskuslääkärille pyytämään lähetteen transpolille. Tapahtu mitä tahansa. Pääsen sinne tai en. Mä meen silti pyytää sen.

Ylös Pohja