qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,950
- AP AP
- #49,861
Haluun pois
Laihtumiseen liittyy aina se ulkoilu, eli jos lähdet ulos niin auttaa paljon.Tosin ravitsemusterapeutti sanoi että silloinkin kun yrittää laihduttaa niin kannattaa (????) syödä 4-5 kertaa päivässä
Ööööh
No sillä ei kyllä kokemukseni mukaan laihdu ollenkaan tai sit se pitää suunnitella niin helvetin tarkkaan et mitä syö :D ja laihtuisko sittenkään. + Vitusti liikuntaa. Nimittäin mä en helpolla laihdu.
Nii, mut kylhän mä siis ulkoilenkin :D eikä se oo auttanu. Ehkä en tarpeeksi sitten.Laihtumiseen liittyy aina se ulkoilu, eli jos lähdet ulos niin auttaa paljon.
Ps. kehtaanko pyytää kaveria tuomaan rommia, kun ostin eilen jo pullon.
:DDD en osaa sanoa mutta joskus on kausia kun kävelen joka päivä tai lähes joka päivä, sitten joskus esim muutamia kertoja viikossa ja joskus ei kertaakaan viikon aikana ja kaikkea siltä väliltä :DMiten paljon liikut? Siis itse aloin kävelemään läskinä vaan ja yllätten oli 10 km joka päivä kesällä.
JA NIIN KEHTAAN, HAHAHAH!
katso liitettä 7281
Eli olet samanlainen kroonisesti online kuin minäTosin sitä se tekee, yli 20 vuotta intter_Websiä
Itsellä täällä Oulussa auttaa se, että kun lähden niin vihaan ja halveksun paikkaa ja sitten täällä on vain pakko kävellä ympyrää! ÄRR!:DDD en osaa sanoa mutta joskus on kausia kun kävelen joka päivä tai lähes joka päivä, sitten joskus esim muutamia kertoja viikossa ja joskus ei kertaakaan viikon aikana ja kaikkea siltä väliltä :D
Noh, noh, noh!Eli olet samanlainen kroonisesti online kuin minä
En dissaa, mutta kun aloitin Internetin niin kaikkialla oli ennemmän. Esim. IRC-verkot.Noh, noh, noh!
Mitkä D:En dissaa, mutta kun aloitin Internetin niin kaikkialla oli ennemmän. Esim. IRC-verkot.