Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Mut siis kaikista naurettavimman kuuloinen kaikista uskomuksista on se että helvetti on olemassa. Tai ainakin että homot menee helvettiin. Mut jotenkin koko helvetin konsepti on naurettavan kuuloinen. Afterlife, ehkä. EHKÄ. mut helvetti? :D kuulostaa niin uskomattomalta joku eternal torture mun korvaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Haamuilu? Ehkä.

Taivas? Ehkä.

Jotain vastaavaa? Ehkä.

Ei mitään? Ehkä.

Mut helvetti? :DDDDD en tiiä miks se kuulostaa niin naurettavalta mulle.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950

Kirjaimellisesti jos mä nostaisin paitaa niin siin ei oo MITÄÄN hyvännäköstä eli mä en oikeesti ymmärrä mitä nää jotkut yappaa koska niinku eww ei

Se ei näytä yhtään hyvältä

En mäkään jos joku mun ihastus (nainen) tekis niin ni en mä olis silleeen vau koska se ei kirjaimellisesti näytä yhtään hyvältä verrattuna mieheen.

This is coming from a bisexual.

Eli?

What are straight men seeing in it??? Se ei näytä yhtään hyvältä. Ei yhtään hyvältä.

Mä en ymmärrä miksei kukaan voi tajuta mitä mä yritän sanoa.

Tuntuu ettei kukaan täs maailmassa ees kuule mua. Ketää ei kiinnosta kaikki vaa sanoo "uuuu tits yummy 😋" mut kukaan ei vaivaudu selittämään loogisesti miten se voi olla paremman näköistä kun miehellä. SE EI NÄYTÄ YHTÄÄN HYVÄLTÄ.

En vain ymmärrä miksei kukaan tajua sitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja mä tiedän sen et ne valehtelee. Niiden on pakko valehdella koska kukaan ei oo selittäny sitä uskottavasti että mäkin tajuisin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mä tiedän sen että jokaisen mielestä se näyttää paremmalta miehellä. Jos ei näyttäis niin mulle ois osattu selittää se jo mut kukaan ei oo sitä tehny lol. Siis uskottavasti selittää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
En ymmärrä mistä ne vetää tollasia omituisia väitteitä ja valheita ja sanoo että alaston nainen näyttää muka paremmalta kun alaston mies. Jo on aikoihin eletty.

Ihan omituisia juttuja kyllä joillakin :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Siis kirjaimellisesti jos siyeon nostais tolleen paitaa ni oisin että jaaha ja eipä tuo kyllä hyvältä näytä :D

Silti se on mun ihastus jostain oudosta syystä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja jos seurustelisin siyeonin kanssa (jos ois mahollista) niin pakenisin eunkwangin luo (jos ois mahollista)

Koska se tuntuis hirveältä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Onks sit vaa kuitenki nii et mä en tajuu sitä ja jotkut tosiaa tuntee nii

I mean lesbians probably think so
Straight men probably think so
But i dont feel that way as a bisexual.

Onkse vaa nii et mä en vaan tajuu sitä mut se on olemassa oleva todellinen asia? Kokeeko ne oikeesti niin? Niinku for example lesbians and straight men.

I mean i should be a straight woman cause it would make a lot of sense that i dont get it cause I'm a straight woman. However as a bi i still don't experience it like that and if there's a naked woman and a naked man in front of me i will cover my eyes and have a panic attack about the woman and my heart will beat fast because of the man. Olettaen tietenkin että ne on ihastuksia molemmat. And yes, i will think the guy looks better and the girl looks like shit.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950

I wanna be with Eunkwang.

I wanna be with hoi.

I wanna be with dave 🥺

Lmaoooo

Lmaooo i wanna be with siyeon

Sort of

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Onks oikeesti nii et yoohyeon on noin laiha ja jiu ei oo yhtä laiha vai eiks sitä vaan nää vaatteiden takii

I think jiu on läskimpi

Yoohyeon on ihan helvetin laiha kyl

Eipä sillä et ois mitään merkitystä because all women look just as gross including myself joten it doesn't matter if you're fat or thin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
OMG IT DOESN'T MATTER

OMG IT DOESN'T MATTER that's right and it won't ever matter to me anymore, gender on the other hand matters

Bye i got rid of the weight thing

Byeeeeeeee

Ylös Pohja