Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Id feel worse trying to approach a guy because eww wtf

But approaching a woman? Then I don't get the "lmaoooo you think she's gonna like you XDDDDD who the fuck would"

With any man if i tried to approach if i even imagine approaching I'm just thinking "no. no man likes women."

Ewww I'm not happy at all thats why I'm always angry. Cause i would have never chosen this in a million years. If i could have chosen i would have been born as a man. I'm always angry when anyone says something about gender because it's the worst thing in my life and it hurts me more than anything else in my life (yes more than falling in love) cause i can't stand the fact that someone else is happy in her gender and I'll never ever in my life be because i never ever would have wanted this even if i got a million euros i never ever would have wanted this

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ei oo kamalampaa (on) kuin se että jotkut random naiset vaikka redditissä puhuu mitä tahansa naisten juttuja, ja se viha mikä täyttää sut 100 % kun se kaikki liitetään suhun vaikket ois ikinä ikinä ikinä ikinä valinnu sitä etkä oo onnellinen etkä tyytyväinen etkä edes puoliks onnellinen etkä tyytyväinen etkä saanu ees mahdollisuutta valita ja kaikki kuvittelee et säkin oot tyytyväinen niinku kaikki muutki naiset, kaikki kuvittelee et oot joku feministi ja ylpeä siitä ja kaikki kuvittelee et oot joku cis ja oisit valinnu sen jos oisit saanu valita mut oisin 100 varmuudella valinnu päinvastoin.

100. Varmuudella. En mitään muuta haluukaan ku olla mies ei siks et se ois niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin upeeta, vaan siks et voisin edes hengittää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Kuten sanoin, when i turn 38 if this hasn't ended, I'm going to get the......... Thing from my doctor.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Tosin viime aikoina oon aatellu silleen aidosti et miksei se vois loppuu vaikka helmikuussa. It could. You dont know that. It could.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Toisaalta en voikaan olla aito trans (onneksi) koska en todellakaan tuntenut näin aina. En todellakaan :D

Mut siitä huolimatta etten edes oo aito trans, niin siitä huolimatta oon päättäny sen kivenkovaan että jos tää ei lopu 38v mennessä niin mä silti haen sen lähetteen lääkäriltä. Ihan siitä huolimatta. Koska vaikken oliskaan aito trans, niin jos se jatkuu aikuisten oikeasti noin pitkään (huom, yli 10 vuotta yhteensä tossa vaiheessa) niin sit en rupee enää pelleilee oikeesti

Tai tää ei niinkään oo ees harkittu päätös vaan tiedän varmuudella et tuun olee niin väsyny jos se todella jatkuu noin pitkään, et oon sit oikeesti niin väsyny et mä tuun tekemää sen joka tapaukses. Oon jo nyt melkein siinä vaiheessa et oon liian väsyny, tai siis oonkin, mut en voi tehä sellasta koska siin pitää oikeesti oottaa vähintään se 10 vuotta varmuuden vuoks.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ehkä voisin alentaa sitä 36v koska oisin joka tapauksessa jo siinä vaiheessa vähintään 10 vuotta ollu tässä tilanteessa.

Mut siihen on enää. No periaattees 9 vuotta. Joka on kylläkin helvetin pitkä aika. Niin joo ehkä se kuule riittää harkinta-ajaks. Ja jos se ei 9 vuodes lopu niin se ei lopu sit kyllä koskaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja kaikista huvittavinta tässä on se että tiedostan sen ihan täydellisesti että se auttais mua hyvin vähän :DDDDDD ja silti suunnittelen tekeväni niin siitä huolimatta että hyöty on niin pieni.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ehkä voisin alentaa sitä 36v koska oisin joka tapauksessa jo siinä vaiheessa vähintään 10 vuotta ollu tässä tilanteessa.

Mut siihen on enää. No periaattees 9 vuotta. Joka on kylläkin helvetin pitkä aika. Niin joo ehkä se kuule riittää harkinta-ajaks. Ja jos se ei 9 vuodes lopu niin se ei lopu sit kyllä koskaan.
Siis se on kyllä niin mielettömän pitkä aika jo että sen ei todellakaa tarvi olla yhtään pidempi. Jos se ei lopu 9 vuodessa se ei sit todellakaan tuu loppumaankaan koskaan myöhemminkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mitähän tapahtuu 9 vuodessa? Siis tiedän että kaikki on väärin ja kaikki mitä tapahtuu ja mitä teen on väärin koska ei oo olemassa kohtaloa ja teen asiat väärin siks ku ei oo kohtaloa mut silti mitähän tapahtuu 9 vuodessa?

En osaa edes sanoa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Tai tokihan voi olla että mun mummu elää yli 97-vuotiaaks ja mun kissa yli 27-vuotiaaks mut tota. Tuskinpa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ei helvetissä tapahdu todellakaan. En ikimaailmassa uskois sellaseen. Luuleks oikeesti et oon tyhmä? Oon toki tyhmä mut en mäkää nyt vittu NOIN tyhmä ole.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Niin kiva ku 9 vuodessa tää dysforia ei tuu loppumaan enkä tuu myöskään seurustelee kenenkään mun ihastuksen kaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja enkä haluiskaan seurustella dysforian kaa. Pystyisin seurustelee vaan ja ainoastaan sillä ehdolla että se loppuu ensin. Muuten en edes haluais koska haluisin vaa tappaa itteni

Ylös Pohja