qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,950
- AP AP
- #51,811
Ööh
Siis enemmän kuin eunkwangiin....Nii 25.8. siis
Saattaa olla analysointia taas mut
Sanoin ddaragan yhteydessä myös tosta teacher biisistä muistaakseni että se liittyy viel enemmän tohon samaan tyyppiin mihin ddaraga......................
Oops
Ja
25.8. edeltävänä yönä. Näin unta et se oli mun opettaja hehe en tiiä miks.
🤡
Joten kuuntelin ton sinä aamuna kun heräsin....................
Siis eiks toi oo ihan selvää?! Ei luulis, mutta.Noin vuosi ennen oon silleen tähän liittyen tulee joku tyyppi ja todella tärkeä tyyppi ja se liittyy viel jotenki todella kiinteesti tähän taewoo tyyppiin sen lisäksi että se liittyy noihin kahteen biisiin
No siis vähän monimutkasta ku ei tota oikeen voi tajutakaan mut pointti oli et ddaragasta tuli se ennustus seurustelu tms juttu sit olin et nii tää tyyppi (joka ei oo eunkwang) ja joka viel LIITTYY taewoohon siis tiesin että se liitty enemmänkin siihen, koska katoin sitä kantta intensiivisesti ja tiesin et se on jotenkin tähän HYVIN VAHVASTI ja kiinteesti liittyvä. Enemmän kuin mitä joku random tyyppi vois olla. Tohon tyyliin mä sen aattelin.
Noin vuosi ennen. Ja siis kun tiesin sillon et se on.... Joku uus ihastus...... Joku uus ihastus joka liittyy sekä ddaragaan että teacher biisiin ja on vielä muutenkin asiaan vielä enemmän liittyvä kuin joku random tyyppi olis.... Ja tiesin vielä sen että se on mielettömän iso keissi.
Noin, mä ratkaisin tän.