Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Mä:
Confused Thinking GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950

Tässä etenkin toi a, e, u, o, e kohta, jos on tekstitys päällä
Ja siis ilman TÄTÄ se ei tarkoittais seurustelua vaan pelkkää ihastusta.

Koska silloin kun sanoin että täst tulee se joku ihastus niin sehän itessään oli pelkästään ihastumisesta.

Mut tää. Oli seurustelu ennustus. Tai no okei, lopputekstien kohdalla mietin vielä että oliks tää taas uus ennustus vai ei. Mut niinku. Mitä muutakaan se vois olla. Varsinkin yhdistettynä siihen hetkeen mikä oli ihan selvästi hoista en sillon vaan tienny sitä vielä koska en tienny sitä. Tai siis tiesin hänet koska totta kai olin jo edellisenä vuonna nähny sen. Mutta en mä nyt tienny et se siitä oli. Enkä mä silleen kunnolla sitä tienny. Ofc.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja sillon noin vuosi ennen. Sillon mä tiesin sen taas VARMUUDELLA et näin tapahtuu. Ja kappas. Tapahtui. Seurustelua vain ei tapahtunut. Ainakaan vielä. Mutta muuten, taas, se tapahtui. Ja siis silloin noin vuosi ennen, kun tää hetki oli, niin mä tiesin sen niiiiin, mä olin niiiiiiin varma siit että se tapahtuu. Mä olin niiiiiin varma että tästä tulee uusi, joku ihastus, joku iso, tärkeä, tosi tärkeä keissi. Tiesin et se on niin tärkee tyyppi, niin vahva juttu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja tost kannesta mä sen tiesin ja nää 3 tosiaan oli siinä peräkkäin ja niitä mä katoin silloin:

Sä et voi olla tosissas

Ja jos en ihan väärin muista niin siin oli se lapio (olin ulkona) koska aina oon muistavinani sen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Era suoraan helvetistä.

7-9/2024 :3

Ainiin

7/2025 oli se kun kattelin sen lärviä taas siinä mis se on Eunkwangin kaaaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Silti mul ei ollu toukokuussa varsinaisesti vielä tietookaan mitä tulee tapahtuu

Tai tietysti oli. :D mutta en mä tajunnu silti että se on toi. Koska no. En ajatellu asiaa ollenkaan. Tai tajusinko sillon edes kunnolla että toi on taewoo.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950

Mä luulin et sen sisko on pitkä :D no jos mä oon yhtää sen pitunen tai lyhyempi, and trust me i am, niin näyttää aika hassulta pituuserolta mikä meil "tulee olemaan"

Ylös Pohja