Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
season 2 starz GIF by Blunt Talk

Hehhe. 18*

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950

My dajungho2 😭

Lol

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Nii hassu tunne ku välil on ollu näitä rauhallisempia vaiheita mis vaa skrollaan ohi vaikka näkisin sen jossai instas tai jossai mut kuitenkin ne rauhallisetki vaiheet on silti sellasia et ne tunteet on sillonki syviä mut nii. Ja sillee ne on jännii. Ku vaa skrollaat ohi. Ja sit se on sellasta hassuu. En osaa selittää 🥹

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Muista sit et tammikuussa aina 5 kk eli vuoden päästä 1 v 5 kk, sit 2 v 5 kk, 3 v 5 kk jne ain tammikuussa 😭 noiden laskeminen on yleensä jotenkin niin vaikeaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mä vaan sanon et jos se kuolis tai sit joskus kun se kuolee niin mä en tuu voimaan hyvin. Oon jo kuvitellu sitä ja se tuntu hirveeltä. En tiedä miten sellasest voi edes selvitä. Jos oletetaan esimerkiksi että seurustelisin sen kanssa ja sit se kuolis niin oishan se nyt ihan tosi vaikeeta olla ku ei voi enää puhua sen kaa, suudella, olla sylissä, vaikka uskoiski esim taivaaseen mut silti. Tosi pitkä aika olis ilman sitä.

Ja sit se tuntuis kauheelta kattoa esimerkiksi näitä videoita ja nostalgisoida tätä aikaa mieti jos kattoisin vaikka sen kuoleman jälkeen sen one candle videon missä rakastuin siihen siis se olis niin outoo ja itkisin sata vuotta ja se olis vaan niin OUTOO. En voi edes selittää.

Joo ei sitä kuitenkaan tapahdu mut silti se on mulle niin tärkee vaikkei sitä ikinä tapahdukaan

(Eipä tapahu juu ei no mitähän se yks homma sit oli)

Ylös Pohja