Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Ne vois kuitata hölynpölynä jos ne ei vittu ois jo tapahtunu

Siis the crush part

Joka ikinen asia on tapahtunut paitsi ne seurusteluosuudet

Niin moni asia on tapahtunu

Oikeest onks hauskaa vittuilla jos sulle ei tapahu tälläst? Kokeile itse vain. Silleen esim. Et tiedä taewoosta mitään varsinaisesti vielä sit vaan ajattelet niin tää homma ja se tyyppi on niiku häneen liittyvä enemmänki ku vaa sen biisin takii itessää ja aikasemmin oot ollu nii varma et tuut seurustelee sen tyypin kaa (jota et tiedä vielä vaa se on täysin blank picture et kuka hitto niinku) joka liittyy ddaragaan

Et niiku haista vittu :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mä jopa tiesin tai mul oli aavistus kumpi mun kissoista kuolee ekana JA KAPPAS SEKIN TAPAHTUI NIIN vaikka sillä hetkellä ku se aavistus tapahtu nii ajattelin että loogisesti se ois ollu se toinen (joka on nyt vielä elossa) koska mul vaa oli sellane ajatus ku se toinen oli semmonen ehkä vähän virkeempi luonteeltaan tms niin ajattelin et ois ollu loogista

Mut sillon ku aavistin sen (vuosia? Ennen ku se tapahtu) nii olin et eiku jostai ihmeen syystä mul on vaa sellanen tunne niiku se ois toi joka kuolee ennen tota toista

JA KAPPAS. niinhän se vaan meni.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Stan Twitter Middle Finger GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Joo sillee ehkä mä oon vähän:
- outo
- tyhmä

jne. mut jos noin tapahtuu ja osa niist jo käyny toteen ja osa ei ainakaa vielä nii miten selväjärkisenä luulisit ite selviäväs siitä hommasta? Kukaan ei usko sua ja oot koko ajan silleen oon niin tyhmä idiootti et mun pitäs hypätä sillalta. Silleen "ole hyvä ja hyppää itse vain" (nikon sanoma juttu :D)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Sillee mitä sä oikeesti haluut, et mulle ei ois ikinä tapahtunut tollasta? En mä vittu voinu mitään et se tapahtu. Niiku sanoin en ehtinyt edes miettiä et lets assign meaning to it se Eunkwang ajatus tuli heti, ajatus siitä mun miehenä

Niin oikeesti haista ny VITTU :D

En mä ehtinyt reagoimaan??????? Ennen sitä ajatusta

LUULEKSÄ OIKEESTI

et mul on hyvä olo? Muutama vuos tässä menny ja mul ei oo ollu hyvä olo varmaan kertaakaan sen aikana.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja kyl, yks syy on just tää delulu.

Et haista ny VITTU luuleksä et must on kivaa se et noi ennustukset KOKO AJAN vittuilee mulle ja huijaa mua.

Luuleks et must on kiva kuunnella dear my dear tai ddaragaa kaiken sen jälkeen mitä mua huijattiin ennen ku ihastuin niihin

HAISTA HOMEEEEEEEE :DDDDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Sillee ei, emmä usko mut tajuuks oikeesti mitä muuta siin tapahtu?

Jos joku osuu noin täysin kohdillee nii vittu. Mieti sitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Se vitun kansi ja se valkonen teksti on vittu piirtyny mun mielee ikuisiks ajoiks ku aattelin sitä kattoes et tää liittyy tähän niin vitusti enemmän ku vaa pelkästään tän biisin takii itessää olin vaa et niiiiii-ih liittyy kiinteesti kyllä ja vitusti enemmän

Nii MELKO VITUN SAATANAN hyvä sattuma.

Vittu ei KAI

ja siinähä se sit tapahtu saatana mut ei sitä seurustelua

Ni älä ny vittu ala vittuilee mulle ennen ku sulle on käyny sama

Oikeesti hyppää sillalta bye.

joo tiedän et se on kertakaikkiaan sattuma mut aika hyvä sellanen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Nii eih kaih?!

Ymmärrä hyvä ihminen nyt että sekä Eunkwang että hoyoung oli niin että mä en ollu näihin aikoihin varsinaisesti mitenkään ihastunut niihin ja hädin tuskin edes tiesin niitä.

Niin ymmärrä nyt oikeesti et mä en edes tiennyt et se on hoyoungista mä EN TIENNYT KENESTÄ SE ON, mä en melkein edes tiennyt sitä ihmistä, siis en juurikaan. Olin vaan nähny ne parit jutskat aiemmin.

Mul ei ollu tietookaa et kyse ois edes ollu siitä. Mä en edes tiennyt että se on taewoon kaa samas bändis

Mä en edes muistanut koko sen bändiä kunnolla

Kun ajattelin sitä asiaa nii muistelin tyyliin "kai taewooki jossai groupissa on/oli" et joku hämärä muisto mulla oli mut ku tiesin enemmän just pari sen soolobiisiä.

Ni oikeesti hyvä ystävä nyt ajattele vähän.

Jos ensin tapahtuu tää ja sul on nii vahva tunne siit et seurustelet tän jonku tyypin kaa

Ja sit sen jälkeen kun oot ulkona niin ajattelet et vaik toi biisi liittyy eunkwangiin omal tavallaa Nii täs on viel joku eri juttu tulossa joku SUUREMPI. Ja et se liittyy enemmän johonki toiseen ku eunkwangiin. Ja sit sä katot sitä sinistä kantta. Ja sä tiedät vahvasti jostain syystä et tää on nyt joku suuri ihastus tyyliin taewoon bändistä tai jostain vastaavasta niin et se äärimmäisen kiinteesti liittyy juuri tähän juttuun juuri tähän biisiin jne jne.

Sit oot että jaa.

Ja sit se tapahtuu vasta vuoden päästä siitä niin et oot taas jo melkee ehtiny unohtaa koko jutun.

JEPPISTÄ JEE VITTU.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950

Siks tää thumbnailiki jo vituttaa mua niin maan helvetisti että mun aivot kohta posahtaa ja lähen koht vittu jolleki yölliselle hermokävelylle :DDDDDDDD tuskin mut vittu että mul menee hermo.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950

Tämä vitun kuva ai saatana että mä kuolen oikeesti alan koht viiltelee ihan silkasta vitutuksesta ja hermojen menetyksestä (no en oikeesti mutta joskus tekis mieli)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
OOH KAPPAS SAATANA kuinkas ne noin kävi

Ja katoin vielä niitä vitun tikkaita siinä niin sekin kuva on piirtyny mulle päähän ja myös se puu jota katoin

HERMO. VITTU. HERMO. :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Toi vitun t

Toi vitun t merkki kädessä vittu mä HUUDAN VITTU MÄ OIKEESTI MENETÄN hermot :D

(Merkki kädessä lmao kill me no okei tää on eri asia sinänsä teehee, mut kuitenkin SE ei liity tähän)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Vaan toi vitun valkonen t merkki kädessä sitä mä tuijotin JUMALAUTA

MÄ ALAN ITKEE

TÄÄ JOS JOKU EI OO HAUSKAA

Eli haista VITTU random reddit käyttäjä xD

Ylös Pohja